Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 627
Heisann. Har hatt med meg pcen til en kompis og hos han funka den helt fint. NÅr jeg kom hjem fikk jeg ikke noe bilde fra pcen. Prøvd med VGa og hdmi på 2 forskjellige skjermer. Er på en stasjonær. Brukte også DVI til VGA/HDMI adaptere. Sorry for dårlig innlegg, skrevet på mobil. Takk for svar!
Var litt vanskelig å forstå hva du skrev, men jeg har hatt noen opplevelser hvor skjermen/tven bare fungerer når jeg kobler til skjermkortet og ikke hovedkortet. Det kan også være noe med innstillingene til skjermen.

Lykke til!
Sitat av MBTI Vis innlegg
Var litt vanskelig å forstå hva du skrev, men jeg har hatt noen opplevelser hvor skjermen/tven bare fungerer når jeg kobler til skjermkortet og ikke hovedkortet. Det kan også være noe med innstillingene til skjermen.

Lykke til!
Vis hele sitatet...
Nå vet ikke jeg Åssen man gjør sånt. Koble ut hovedkortet altså. Funker pcen uten hovedkortet da?
Fikk det samme problemet en annen gang. Resettet CMOS og da funker det. Kommer det en sånn pipelyd når du starter pcen din?
Pipelyd ja. CMOD ?

Fant ut hva CMOS er. Hva skal jeg gjøre med Denne "jumpern" på hovedkortet?

Reseata CMOS Batteriet nå. Men nå vil ikke pcen starte. Help please

Fikk ordna det nå.