Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 601
Hei!

rett på sak:
jeg har en stasjonær pc med W7, og et AMD Radeon 6990 skjermkort, skjermkortet har en DVI utgang og 4 eller 5 mini Display port utganger.
Jeg har en gammel monitor som jeg har koblet på DVI utgangen, via en DVI>VGA adapter.
Jeg har brukt en miniDP>HDMI adapter til de to andre skjermene mine en 24" dataskjerm og en 50" TV. jeg har kun en adapter så jeg har byttet hdmi kabel hver gang jeg skal bytte skjerm

Jeg veksler mye imellom TV og dataskjerm, ut ifra om jeg skal spille eller se på serie.
Nå nettopp skulle jeg skifte HDMI kabelen for å bruke pc'en på TVen, men da ville den ikke vise noe bilde. Nå vil ingen av DP utgangene fungere, og kun DVI utgangen funker, men kun i en forferdelig oppløsning.. jeg har oppdatert driverne, og skrudd av og på pcen, resetet BIOS osv, men ingenting funker..

er skjermkortet dødt????? Jeg trenger virkelig skjermen tilbake ASAP :/

noen som vet hva som er galt?