Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1586
Heisann alle freak's

Improviserte fram et slags studio her på gutterommet for en tid tilbake for å gjøre et forsøk på litt røykbilder. Bakgrunnen er en t-skjorte, røyken kommer fra en røkelsespinne og røyken er lyssatt ved hjelp av 1 blits til side for motivet. Fargene er lagt på i etterbehandlingen av bildene

Kan legge til at t-skjorten jeg brukte var svart. Altså har jeg laget en negativ av bildene før farge ble lagt på - enklere å la en svart t-skjorte forbli svart på bildene kontra å lyssette en hvit bakgrunn i tillegg til røyken !

http://farm7.staticflickr.com/6098/6222212067_93295c394a_z.jpg
Smoke : Flexible Tower by jorgen.syversen, on Flickr

http://farm7.staticflickr.com/6031/6220742726_4663d5f7e6_z.jpg
Smoke : Stream by jorgen.syversen, on Flickr
Smart metode.
Me like.
Sist endret av sneipen; 11. mai 2012 kl. 01:53.
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
one word: awesome!
sinnsykt stilig! KP!
prøvde selv nå nettopp, ble langt ifra like klart :/
brukte dog en pingpong ball til å lage røyk da, og er rimelig elendig på både bilder og etterbehandling :P
Kult! Lyst til å se hvordan det så ut uten farger og, jeg.
stilig! har hatt lyst til å prøve dette en stund nå. kanskje jeg skal prøve det til helga
Sist endret av robojot; 11. mai 2012 kl. 09:23.
Wow, flotte bilder
DayZ Proff
Benjy's Avatar
stilig *titegn*
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jævlig kult, hvilket objektiv og kamera brukte du? Har du exif-data? KP.
Sitat av Vice Vis innlegg
Jævlig kult, hvilket objektiv og kamera brukte du? Har du exif-data? KP.
Vis hele sitatet...
Camera Canon EOS 5D Mark II
Exposure 1/200
Aperture f/7.1
Focal Length 50 mm
ISO Speed 100


Fine bilder, men det finnes så mange av dem.
Utfordrer deg til å legge til noe annet neste gang, røyk som kommer ut av noe det ikke normalt kommer røyk ut av kanskje?
liker dog at det er veldig cleant, så kan bli vanskelig men, hadde vært gøy å se hva du får til.

EDIT: Så kjapt igjennom de andre bildene dine, og det er sinnsykt mye bra, mange røykbilder også som var fetere enn disse keep it up.
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Gief wallpaper! Synes dette var veldig kult, spesielt det siste!