Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  428 105590
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fått utskrevet Testo i gel; noen som vet om det er noen direkte forskjell dersom man påfører på annet enn skuldrer? Tenkte innside lår, grunnet frykt for overføring til familiemedlemmer.
Vis hele sitatet...
Jeg bytter mellom lår og skuldre/bryst annenhver dag.
Følg instrukser i pakningsvedlegg, da skal det ikke være store faren for overføring.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har moderat smerte i rompeballen etter susta injeksjon for 24 timer siden. Under utførelsen av knebøy blir det noe mer smerte.
Er dette normalt?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har moderat smerte i rompeballen etter susta injeksjon for 24 timer siden. Under utførelsen av knebøy blir det noe mer smerte.
Er dette normalt?
Vis hele sitatet...
Ja det er normalt. Hvilken størrelse på nålen bruker du og hvor mye olje injiserer du pr gang? Er PIP(post injection pain) du opplever.
Sitat av comtruise Vis innlegg
Ja det er normalt. Hvilken størrelse på nålen bruker du og hvor mye olje injiserer du pr gang? Er PIP(post injection pain) du opplever.
Vis hele sitatet...
23g (0.6x25) og 1ml
350mg/ml
Sitat av Grønne fingre Vis innlegg
23g (0.6x25) og 1ml
350mg/ml
Vis hele sitatet...
PIP skjer nesten utelukkende de første gangene du injiserer i en ny muskel, etter 3 gangen kjenner du ingenting om du ikke injiserer hestedoser.
Sitat av Åsburgerbro Vis innlegg
PIP skjer nesten utelukkende de første gangene du injiserer i en ny muskel, etter 3 gangen kjenner du ingenting om du ikke injiserer hestedoser.
Vis hele sitatet...
Jeg har sannsynligvis noe arrvev i området etter at en hund beit meg og etter et fall i trappa, da var rompeballen blå/svart i noen dager.
Vil det da være en bedre løsning å bruke andre siden?
Etter jeg skriver innlegg anonymt og skal svare på det igjen så er jeg ikke anonym? Hva gjør jeg feil?
Sitat av Grønne fingre Vis innlegg
Jeg har sannsynligvis noe arrvev i området etter at en hund beit meg og etter et fall i trappa, da var rompeballen blå/svart i noen dager.
Vil det da være en bedre løsning å bruke andre siden?
Etter jeg skriver innlegg anonymt og skal svare på det igjen så er jeg ikke anonym? Hva gjør jeg feil?
Vis hele sitatet...
Det er den høye konsentrasjonen som gir deg PIP. 350mg/ml er ganske høy dosering per ml. Du må nok forvente noe PIP når du kommer over 300mg/ml.

Det du evt kan gjøre er å kjøpe steril olje som du utjevner det med.

Btw hvorfor bruker du harpuner til injeksjon? Gå heller for 25G eller oppover, mange backloader 29g insulin sprøyter uten problemer.
Sitat av Kailua Vis innlegg
Det er den høye konsentrasjonen som gir deg PIP. 350mg/ml er ganske høy dosering per ml. Du må nok forvente noe PIP når du kommer over 300mg/ml.

Det du evt kan gjøre er å kjøpe steril olje som du utjevner det med.

Btw hvorfor bruker du harpuner til injeksjon? Gå heller for 25G eller oppover, mange backloader 29g insulin sprøyter uten problemer.
Vis hele sitatet...
Håpløst å injisere med insulin sprøyter om det er snakk om 1ML med olje.
Sitat av comtruise Vis innlegg
Håpløst å injisere med insulin sprøyter om det er snakk om 1ML med olje.
Vis hele sitatet...
Det er klart, men veldig effektivt når man cruiser, eller kjører ED injeksjonsfrekvens for mer stabile nivåer/eller for å redusere oljevolum per injeksjon på blast. Bare å backloade for en uke av gangen 🙂
Sitat av Kailua Vis innlegg
Det er den høye konsentrasjonen som gir deg PIP. 350mg/ml er ganske høy dosering per ml. Du må nok forvente noe PIP når du kommer over 300mg/ml.

Det du evt kan gjøre er å kjøpe steril olje som du utjevner det med.

Btw hvorfor bruker du harpuner til injeksjon? Gå heller for 25G eller oppover, mange backloader 29g insulin sprøyter uten problemer.
Vis hele sitatet...
Prøver 25G neste gang.
Hvis jeg skal tynne ut med steril olje, er det da bare å tømme i tønna og riste?
Vil gjerne slippe PIP fremover.
Sitat av Grønne fingre Vis innlegg
Prøver 25G neste gang.
Hvis jeg skal tynne ut med steril olje, er det da bare å tømme i tønna og riste?
Vil gjerne slippe PIP fremover.
Vis hele sitatet...
Nei, steril olje får du i hetteglass, dra opp test dosen din først, så drar du opp så mye steril olje du ønsker å utjevne det med, før du bytter nål for injeksjon.

Steril olje kan du kjøpe på amazon/ebay, bare søk sterile oil injection.
Sist endret av Kailua; 19. desember 2020 kl. 22:26.
Sitat av Kailua Vis innlegg
Nei, steril olje får du i hetteglass, dra opp test dosen din først, så drar du opp så mye steril olje du ønsker å utjevne det med, før du bytter nål for injeksjon.

Steril olje kan du kjøpe på amazon/ebay, bare søk sterile oil injection.
Vis hele sitatet...
Takker så mye!

Det er mulig jeg er litt gnien, men er ikke frakten på dette veldig dyr? 300kr og oppover...
Sterile oil for injection
Sist endret av Grønne fingre; 20. desember 2020 kl. 13:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Grønne fingre Vis innlegg
Takker så mye!

Det er mulig jeg er litt gnien, men er ikke frakten på dette veldig dyr? 300kr og oppover...
Sterile oil for injection
Vis hele sitatet...
Du får veie opp 300kr mot PIP smertene da
Ville ikke kastet bort en krone på å tynne ut 350mg test, har prøvd 500mg og pip der er minimal, du har nok heller pip fordi du injiserte i en ny muskel.
Sitat av Åsburgerbro Vis innlegg
Ville ikke kastet bort en krone på å tynne ut 350mg test, har prøvd 500mg og pip der er minimal, du har nok heller pip fordi du injiserte i en ny muskel.
Vis hele sitatet...
Den andre injeksjonen var så godt som smertefri!
Den første på høyre side ble satt litt for langt ned. Tok meg god tid til å lokalisere injeksjons-sted, varmet løsningen og brukte god tid.
Ingen PIP.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei folkens. Driver og ser på Fulmen Pharma produkter. Er enda ikke helt overbevist. Generelt skeptisk til UG produkter. Fulmen vil ikke svare meg på hvor eller hvordan disse produktene er fremstilt. Har fra før litt dårlig erfaring med British Dragon, som ga pip og klumper. Måtte ta antibiotika (Keflex). Vil helst unngå det.

Det er viktig at produktene ikke inneholder matolje, bakterier eller metaller.

Er interessert i slike ting som testosteron, masteron og deca. Har tenkt å bruke insulinsprøyter og sette disse annenhver dag. Lave doser, type TRT doser. Etter å ha saumfart nettet for innenlands kilder er det stort sett bare Fulmen som virker noenlunde holdbart.

Innspill?
Psykedelisk bakverk
Brukt test C300, anavar arimidex og nolva fra fulmen, alt fungerte som forventet, uten at jeg kan gi deg noe bedre svar på spørsmålene dine.
Hvilke muligheter har man for analyse av slike ting i Norge?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av f83j Vis innlegg
Hvilke muligheter har man for analyse av slike ting i Norge?
Vis hele sitatet...
Finnes ingen ordning for det, men det eksisterer laboratorium som utfører slike tjenester, men jeg tror ikke en slik tjeneste er billig.

Det er en portal for analyser av stoffer, men denne er mer en samlingsportal av resultater og hvilke tester de forskjellige laboratoriene utfører: http://www.farmakologiportalen.no
Sist endret av Dodecha; 28. januar 2021 kl. 22:18.
I enkelte andre land kan man få dopet sitt analysert gratis og anonymt mtp. skadereduksjon. Men så langt har altså ikke nisselandet kommet.

Et alternativ til Fulmen er Phenom - noen som har erfaringer med Phenom Pharmacy?
Sitat av f83j Vis innlegg
I enkelte andre land kan man få dopet sitt analysert gratis og anonymt mtp. skadereduksjon. Men så langt har altså ikke nisselandet kommet.

Et alternativ til Fulmen er Phenom - noen som har erfaringer med Phenom Pharmacy?
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke hva som trengs for å overbevise deg, men jeg går god for Test E 250mg/ml Phenom Pharma. Skal nevne at jeg blir litt øm i muskelen dagen etter, men gir minimals med pip. Jeg tar 500mg 3 ganger per uke fordelt på quads og glutes.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg vet ikke hva som trengs for å overbevise deg, men jeg går god for Test E 250mg/ml Phenom Pharma. Skal nevne at jeg blir litt øm i muskelen dagen etter, men gir minimals med pip. Jeg tar 500mg 3 ganger per uke fordelt på quads og glutes.
Vis hele sitatet...
Takk for innspill. Du tar med andre ord 2 ml per sprøyte. Det er relativt mye. Det kan kanskje forklare at du blir øm. Særlig om du bruker de tradisjonelle bolesprøytekanonene. Trenden er at folk går mer og mer over til 12.7 mm insulinsprøyter og maks 0.5 ml per gang.

....hvilke resultater har du med 1500 mg i uka om jeg tør spørre? Bruker du AI eller andre ting i tillegg?
Er det mulig at halsbrann og sure oppstøt kommer som en bivirkning på testosteron?
Synes det begynner å være plagsomt å ha det hver dag. Samarin og lignende hjelper men vil gjerne finne årsaken.
Anonym bruker
"Arg Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Grønne fingre Vis innlegg
Er det mulig at halsbrann og sure oppstøt kommer som en bivirkning på testosteron?
Synes det begynner å være plagsomt å ha det hver dag. Samarin og lignende hjelper men vil gjerne finne årsaken.
Vis hele sitatet...
Definitivt. Sliter med det samme. Godt å høre det ikke bare er meg.
For sure oppstøt kan du prøve Betaine HCl. Det høres kanskje ulogisk ut, men sure oppstøt skyldes som oftest for lite magesyre, ikke for mye. Tas med måltider.
Sitat av f83j Vis innlegg
Takk for innspill. Du tar med andre ord 2 ml per sprøyte. Det er relativt mye. Det kan kanskje forklare at du blir øm. Særlig om du bruker de tradisjonelle bolesprøytekanonene. Trenden er at folk går mer og mer over til 12.7 mm insulinsprøyter og maks 0.5 ml per gang.

....hvilke resultater har du med 1500 mg i uka om jeg tør spørre? Bruker du AI eller andre ting i tillegg?
Vis hele sitatet...
1500mg per uke er korrekt
Jeg tar 2mg arimidex og 40mg nolvadex som AI/serm per uke.
Grunnen til at jeg tar nolvadex nå er fordi jeg merket noe til østrogensymptomer.

Til sammenlikning brukte jeg Malay Tiger ifjor (Tren, EQ og Testosteron). Disse merket jeg ikke noe PIP fra.

Jeg er inneforstått at insulinsprøyter har blitt mer populært de senere årene, men da gjerne til TRT. Jeg bruker 25mm nåler med 2ml pumper som jeg fordeler på lår og rompe.

Det er morsomt å tenke på nå at allerede tilbake i 2012 så var jeg veldig obs på at det gikk omtrent 0,1ml tap, for hver injeksjon jeg tok, så jeg ville alltid ha mest mulig volum i injeksjonene omgangen.

Det er først nå i senere tid at jeg har lært meg fordelen ved å injisere oftere.

Sitat av Grønne fingre Vis innlegg
Er det mulig at halsbrann og sure oppstøt kommer som en bivirkning på testosteron?
Synes det begynner å være plagsomt å ha det hver dag. Samarin og lignende hjelper men vil gjerne finne årsaken.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke opplevd det på testosteron, men det er en av de vanligste bivirkningene på trenbolon. På de dosene jeg tok sist sommer, resulterte det på sikt at jeg hadde ekstreme magesmerter og oppkast daglig, så jeg kasta tilslutt inn håndkleedet.

Edit. Magesmertene var ikke relatert til AAS fant jeg ut i ettertid, men det endte opp med en legetime og en liten resept for magesår, hvis jeg husker riktig.
Sist endret av Superspurv; 29. januar 2021 kl. 19:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trenbolon burde sannsynligvis ikke brukes av noen. Men, men.
Anonym bruker
"Arg Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan føler du formen på 1500mg i uken rent styrke og muskelmessig? @Superspurv
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan føler du formen på 1500mg i uken rent styrke og muskelmessig? @Superspurv
Vis hele sitatet...
Helt fantastisk. Jeg har nå vært på i litt over 3 uker.

Jeg har ikke trenet på ca 4 måneder før jeg startet opp nå i starten av januar. I sommer trente jeg bra, men bivirkningene jeg fikk fra trenbolon hemmet treningen i stor grad selvom fysikken var på plass. Aldri mer tren!

Sist jeg trente ordentlig seriøst var sommeren 2019. Da hadde jeg rekord på 120/220/160 kg i benk, mark og bøy. Jeg trener vanligvis fullkropp annenhver dag, og nå merker jeg at styrken kommer tilbake i et ekstremt tempo.

Jeg har fått endel volum de siste ukene og jeg tror musclememory har endel av æren. Jeg har ikke gått så mye opp i vekt på denne lille tiden, men utseende har forandret seg endel allerede. Testosteron binder seg sånn middels bra til androgenreseptorene.
Sist endret av meitemark; 4. februar 2021 kl. 22:22.