Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 4764
Hei er det flere som husker programmet "Skaperen" hvor folk viste frem sine egne ideer og produkter? Hvorfor sluttet de å sende dette? Vet om hvertfall en vinner som aldri lanserte produktet sitt ("Sunn sjokolade") Men det er vel nesten bare sånn TV fungerer. Ikke veldig mange IDOL stjerner man hører om i ettertid (Kurt Nilsen og Sandra Lyng er fortsatt blandt de mest kjente) så ser ikke for meg at det skulle være en stopper for skaperen heller. Noen som har noen formening?
Grunnen til at de sluttet å sende skaperne var sikkert en god blanding av mange dårlige ideér og lite seėr tall.
Personlig tror jeg grunnen til at man ikke hører fra så mange idol deltagere i ettertid er dems manglende evne til å skrive egne sangtekster. En fin stemmer er ikke stort uten egne tekster å fremføre vist man skal bli stor.
Såpekoker av rang
Nå sporer jeg av, men jeg føler at Idol og den kjendisstatusen man får der er på lik linje med Paradise og mye annen reality som har gått de seneste åra. Det har blitt veldig normalisert å være på TV og stikke hodet frem i media i forhold til for bare 10 år sia, og det skal mye mer til å opprettholde den statusen og leve på det. Det å være musiker/artist har på et vis blitt vanlig og nesten dagligdags. Det skal mer til enn å vinne en konkurranse folk flest slutta å bry seg om for flere år siden, da de finner lørdagsunderholdningen andre steder. Det ligger ikke like mye prestisje i TV i 2020.
Sist endret av monoid; 13. juli 2020 kl. 16:44.