Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 6415
Hey.. Lurer på hvordan det funker å sende fake sms, hvordan gjør man det? (ikke noen spesiell grunn altså, vil bare vite hvordan det funker )
Takk, men fant ikke ut så veldig mye om hvordan det gjøres...
Den lokale kirken her nede har et SMS-skript kjørende på Ubuntu serveren sin. Der kan du velge avsender og slikt.

Er passordbeskyttet, men jeg har SSH tilgang, så jeg kan sikkert finne det ut. Men når de finner ut at noen har fucket med scriptet deres kommer de til å sjekke loggene :P
Sitat av The Freak
Den lokale kirken her nede har et SMS-skript kjørende på Ubuntu serveren sin. Der kan du velge avsender og slikt.

Er passordbeskyttet, men jeg har SSH tilgang, så jeg kan sikkert finne det ut. Men når de finner ut at noen har fucket med scriptet deres kommer de til å sjekke loggene :P
Vis hele sitatet...
Konge, kan du det? Kanskje du kan bruke anonym proxy når du logger deg inn, så kan de ihvertfall ikke si at det er deg som har gjort det... Du trenger jo ikke fucke opp skriptet heller da, om du gidder kan du jo sende det på PM eller noe?
Google er din venn. Du finner sikkert noe der, men for alt jeg vet må du både registrere deg og betale for å være med i de klubbene. Selv har jeg ikke noe behov for å sende anonym sms.

edit: link (vet ikke om du kan sende til Norge, i så fall: husk retningsnr. +47)
Sitat av The Freak
Den lokale kirken her nede har et SMS-skript kjørende på Ubuntu serveren sin. Der kan du velge avsender og slikt.

Er passordbeskyttet, men jeg har SSH tilgang, så jeg kan sikkert finne det ut. Men når de finner ut at noen har fucket med scriptet deres kommer de til å sjekke loggene :P
Vis hele sitatet...

Så det er sånn de holder kontroll på sekten sin ja...
Vil vite hvordan det gjøres fra grunnen av egentlig, ikke disse ferdiggreiene som i tillegg koster penger.
Sitat av mxyzptlk
edit: link (vet ikke om du kan sende til Norge, i så fall: husk retningsnr. +47)
Vis hele sitatet...
Funker ikke. Har ihvertfall ikke mottatt meldingen, og ventet ca 20min. nå.
Har hørt at noen sånne gratis tjenester bruker opptil et par døgn på å få sendt meldingen..
▼ ... noen måneder senere ... ▼
www.smsking.no tror det skal funke
Sitat av reboot
Konge, kan du det? Kanskje du kan bruke anonym proxy når du logger deg inn, så kan de ihvertfall ikke si at det er deg som har gjort det... Du trenger jo ikke fucke opp skriptet heller da, om du gidder kan du jo sende det på PM eller noe?
Vis hele sitatet...
Vell, uansett om man bruker proxy eller ikke så vil de fortsatt vite hvilken login det var ^^
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hallo over der.

Du har nå fått en del links og sånn, men uansett. Etter at kompisen min satt opp nettstedet GayDar.no har jeg lært litt om SMS funksjoner. Spesielt etter at jeg fant sikkerhetshull i SMS scriptet hans så jeg kunne leke en god del XD

Men uansett, SMS tjenester fra bunn består av (skriver for andre gang for å forklare din stilling med anonym sms bedre):
- En meldingssentral. Du har kanskje sette dette i SMS instillingene på mobilen din om du før har prøvd å sende gratis SMS fra mobilen. (Det eier :P)
Dersom du har denne sentralen, så kan du sende SMS fra hvilket nummer du vil, til hvilket nummer du vil, for prisen du vil og i det formate du vil. (Tekst, ringetone (ikke som mms) etc).

Du kan ikke bare sette opp dette, for det går alt via Telenor, noe du får tilgang til å bruke etter å ha fått deg en meldingssentral og evt. nummer.

Meldingssentral er her du setter inn kodeord etc, og gaydar sin leverandør er Teletopia.no, men det her er jo ting som koster mye penger, derimot er Chris-Stian som han heter, i gang med å gjøre så du kan bestille kodeord, og underkodeord, og bruke han sitt 4-siffer nummer. Alikevel har du da som sagt mulighet for å endre avsender.

Vel, jeg suger til å forklare, men spør meg om du lurer på noe, og mye info på Teletopia sine hjemmesider

Håper det hjalp noe :P
Hva med luresms.com ?
Sitat av olephb
Hva med luresms.com ?
Vis hele sitatet...
Allerede nevnt.

Om det var til posten min så må du forresten lese hele threaden her, for etter hva jeg skjønte så ville han vite litt om hvordan det funka og sånn. Derfor han ville ha scriptet og sånn ^_^

Og apropos scriptet, på gaydar vet jeg at han bruker ASP til det og. Du får vel innhold og nummer og sånn som variabler eller noe fra Teletopia, og du kan sette kodeord til å åpne forskjellige linker og da ha med variablene i _GET ^_^
Alle registrerte medlemmer av unlock.no får sende slike fake sms til 1 kr stk.

Du finner det i en forumtråd der en plass. Er forresten ikke sikker om det er slik fortsatt, men, men ...
Hva er egentlig fake sms?
Er det noe som utgjør seg for å være sms men er noe annet, eller snakker dere om sms med fake avsender?
Sitat av Grantax
Hva er egentlig fake sms?
Er det noe som utgjør seg for å være sms men er noe annet, eller snakker dere om sms med fake avsender?
Vis hele sitatet...
garantert fake avsender, f eks jeg som fikk av Hgsd Politikammer.. sto ikke noe nummer... enten kan man skrive falsk nummer eller velge et navn..
noen som har et mail skript der du kan sende mail fra hvem som helst? tror det var en tråd om dette men finner ikke.
www.clickatell.com

Tegn en konto (SMS Gateway) og sett inn penger. Så kan du angi hva du vil som avsender.
Og ja - også i tekstform.
▼ ... over et år senere ... ▼
Detta var jo egentlig litt interesant. Ingen som har no ny info om detta a?
På min gammle mobil(nokia 6600) fikk motager det første ordet i meldingen der hvor avsenders navn skulle stå. aner ikke hvordan men det ble plutserlig sånn . Veldig morro en periode.
Husker det var en widget på mac som het Callwave, når den først kom ut kunne man velge avsender og mottaker. Hadde det så utrolig morro denne tiden, lagde mye tull som ingen skjønte. Valgte å ringe Telenor for å fortelle hva jeg gjorde, men hun dama jeg snakka med må ha trodd jeg var gal.

Det funket kanskje i 2 måneders tid før Callwave fikk en oppdatering hvor man måtte registere seg osv...
Sikkerhetsklarert
kjappsms.no er kurrante på dette.
Koster deg ikke andre utgifter enn 40øre pr sms. Kan velge avsender, kan også opprette innkommende kodeord slik at du kan sende sms til et kortnummer og f.eks trigge scripts etc utifra sms.
Sitat av botten
www.smsking.no tror det skal funke
Vis hele sitatet...
Jeg råder alle som er medlem her til å stoppe sin konto der.

Avslutte SMSKing konto
Dersom du ikke lenger ønsker å være medlem på SMSKing.no, må du sende meldingen SMSKING STOPP til 2440.Husk at konto vil bli avsluttet umiddelbart.Dine brukeropplysninger vil bli tatt vare på i 3 måneder i tilfelle du ønsker å aktivere din konto, og pga sikkerhet i tilfelle misbruk.Etter 3 måneder fjernes alle data om deg.


Dette er hvorfor.

INFOMELDINGER/ABONNEMENT
Som medlem på SMSKing.no godtar du å betale for ditt abonnement via SMS hver måned. Maks pris for kontantkort kunder er kr 2x19.- og maks pris for abonnement kunder er kr 1x39,-. Ditt medlemskap er en løpende, og fornyes automatisk for 15 dager inntil du selv sier opp.

-- Jeg ble trukket minimum 30-40,- pr. måned. Det er selvsagt lite der og da, men over tid er det et slit. Spesielt de som sliter med kontaktkort; de yngre, de som er medlem på flere slike sider slik at de ALDRI har penger på kortet.

Tenk litt over det
Sitat av hatlen
Hallo over der.

Du har nå fått en del links og sånn, men uansett. Etter at kompisen min satt opp nettstedet GayDar.no har jeg lært litt om SMS funksjoner. Spesielt etter at jeg fant sikkerhetshull i SMS scriptet hans så jeg kunne leke en god del XD

Men uansett, SMS tjenester fra bunn består av (skriver for andre gang for å forklare din stilling med anonym sms bedre):
- En meldingssentral. Du har kanskje sette dette i SMS instillingene på mobilen din om du før har prøvd å sende gratis SMS fra mobilen. (Det eier :P)
Dersom du har denne sentralen, så kan du sende SMS fra hvilket nummer du vil, til hvilket nummer du vil, for prisen du vil og i det formate du vil. (Tekst, ringetone (ikke som mms) etc).

Du kan ikke bare sette opp dette, for det går alt via Telenor, noe du får tilgang til å bruke etter å ha fått deg en meldingssentral og evt. nummer.

Meldingssentral er her du setter inn kodeord etc, og gaydar sin leverandør er Teletopia.no, men det her er jo ting som koster mye penger, derimot er Chris-Stian som han heter, i gang med å gjøre så du kan bestille kodeord, og underkodeord, og bruke han sitt 4-siffer nummer. Alikevel har du da som sagt mulighet for å endre avsender.

Vel, jeg suger til å forklare, men spør meg om du lurer på noe, og mye info på Teletopia sine hjemmesider

Håper det hjalp noe :P
Vis hele sitatet...
Så du sier at man kan sende gratis sms fra mobilen sin også eller? I så fall: HVORDAN??
En annen morsom ting er å laste ned Skype, så lager man ny bruker og mottar automagisk nok til å ringe vanlige tlf i noen min fra skype kontoen. Deretter lager man et møte hvor man ringer 2 forskjellige personer. Det ender med at det ringer hos de valgte personene og de blir sittende å krangle om hvem som ringte hvem.

Sinnsykt gøy å gjøre med to selskaper foreksempel d:


Edit: skrivefeil C:
Sist endret av Initzuriel; 29. oktober 2008 kl. 11:10.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Er det noen sider som funker nå, der man f.eks skriver:
Avsender: Gud
Mottaker: 98123234
Meld: Hei, du har nå mottatt ett budskap fra Gud.

Er en kompis jeg vil kødde med.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av iSondre Vis innlegg
Er det noen sider som funker nå, der man f.eks skriver:
Avsender: Gud
Mottaker: 98123234
Meld: Hei, du har nå mottatt ett budskap fra Gud.

Er en kompis jeg vil kødde med.
Vis hele sitatet...
Jepp, kompis! Min første post vil jeg benytte til å dele med deg/dere den geniale norske siden hvor man får 5 gratis slike sms:

www.sms.vianett.no

Gå dit, opprett konto. Bruk http-løsningen deres.
Du bare registrerer deg på en jalla hotmail adresse.
Mobilnr er samma hva du bruker, bare at du kan kun bruke ett tlf-nr en eneste gang, samme gjelder mailadressen.

Bruk skjemaet der, etter å ha logget deg inn.

Kan kun sende fra avsender-NAVN, ikke nummer dessverre.
Har hatt det masse gøy med aprilspøker derfra,
f.eks. fikk en kompis av meg melding fra NAV her en dag om at dagpengene kreves tilbakebetalt fordi han ikke var berettiget dem, etc.

Politiet har også sendt ut flere meldinger derfra, for å si det sånn.
Og ekstra morsomt er det hvis du vet hva folk har lagra hverandre som på telefonlista si. Kan skape mye intriger og faenskap da.

Gøy.
Jeg testet og sende melding med Skype, da får man bare opp nicket på skype som avsender.
▼ ... over en uke senere ... ▼
luresms.com