Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  821 239798
Jeg er 1.76 og 61 kg nå. Blir nok ikke noen overdreven trening, bare for å få mer normal kroppsbygning, liksom.
Men da blir det spart til tattis asap!
Takker for svar!
▼ ... over en måned senere ... ▼
Why so serious?
Har lyst på tattoo, men vet ikke helt hvor og hva jeg skal ha av. Tenker kanskje på en tribalbård som går fra albuen og ned til hånden. Noen meninger?
King Of Nipples
0rgasmatr0n's Avatar
Tribal er jo superkjett!
Finn noe mer personelig, f.eks tattoover mummi som tar snusmummriken i dritkanalen.
Sitat av ExoticSamie1 Vis innlegg
Har lyst på tattoo, men vet ikke helt hvor og hva jeg skal ha av. Tenker kanskje på en tribalbård som går fra albuen og ned til hånden. Noen meninger?
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke vet hva du skal ha, venter du med å ta tatoveringen. En tatovering er permanent i motsetning til f.eks piercing, derfor burde det være rimelig gjennomtenkt.
Sist endret av Spelly; 18. april 2012 kl. 20:47.
Trenger litt hjelp her. Skal ta 3/4 sleeve, i old school stil, med sjømotiver. Altså, se for dere disse gamle "skoleplakatene" på gulna papir som hang i klasserom/naturfagslabben i gamledager, med de latinske navnene til dyra under. Eller hvordan dyra hadde blitt tegna på et gammelt skattekart.. litt sånn stil. Noen som vet om noen tatovører (spesifikke tatovører, og ikke bare studio) som er god på denne slags stil? Bor i Skien i Telemark.. så om noen vet om noe ikke så langt herifra hadde det vært supert.

Forresten, noen som har erfaringer med Tony på Defreixas i Skien eller noen på White Trash Tattoo i Porsgrunn?
Ingwar einebrandt på studioZ tattoo i Tønsberg er rå på slikt, han har en behagelig nålføring (om man kan kalle det det) og fine klare streker.
Rico på studioZ er også rå men best kjent for portretter og biomech + det er han som hadde utført norges beste tattoo ifølge frk Von D
Sitat av gardinstang Vis innlegg
Trenger litt hjelp her. Skal ta 3/4 sleeve, i old school stil, med sjømotiver. Altså, se for dere disse gamle "skoleplakatene" på gulna papir som hang i klasserom/naturfagslabben i gamledager, med de latinske navnene til dyra under. Eller hvordan dyra hadde blitt tegna på et gammelt skattekart.. litt sånn stil. Noen som vet om noen tatovører (spesifikke tatovører, og ikke bare studio) som er god på denne slags stil? Bor i Skien i Telemark.. så om noen vet om noe ikke så langt herifra hadde det vært supert.

Forresten, noen som har erfaringer med Tony på Defreixas i Skien eller noen på White Trash Tattoo i Porsgrunn?
Vis hele sitatet...
Ville kanskje latt patrik på House of Pain(oslo) se på det. Har sett han gjøre noe lignende tidligere som ble knallbra.
Pero på Lucky 7. er i mine øyne den beste i Norge på Old-school! http://tattoosbypero.tumblr.com/
Sitat av gardinstang Vis innlegg
Trenger litt hjelp her. Skal ta 3/4 sleeve, i old school stil, med sjømotiver. Altså, se for dere disse gamle "skoleplakatene" på gulna papir som hang i klasserom/naturfagslabben i gamledager, med de latinske navnene til dyra under. Eller hvordan dyra hadde blitt tegna på et gammelt skattekart.. litt sånn stil. Noen som vet om noen tatovører (spesifikke tatovører, og ikke bare studio) som er god på denne slags stil? Bor i Skien i Telemark.. så om noen vet om noe ikke så langt herifra hadde det vært supert.

Forresten, noen som har erfaringer med Tony på Defreixas i Skien eller noen på White Trash Tattoo i Porsgrunn?
Vis hele sitatet...
Vet ikke om noen som er i nærheten av Skien, men
Tomas på Lets buzz i Bergen vil jeg tro hadde vært perfekt for en slik jobb. Han har en ventetid på rundt 6-7mnd tipper jeg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Har ikke gått igjennom alle sidene her. Så vet ikke om det er tatt opp. Men skal på guttetur til Magaluf nå i sommer, og lurte da i anledning å ta en tattovering, i og med at det er så billig. Blir bare en liten en med skrift eller noe.

Har jo hørt mange skrekkhistorier om sykdommer, urenhet og at blekket er dårlig. Har Magaluf en seriøs tattosjappe?
Sitat av orbeck Vis innlegg
Har ikke gått igjennom alle sidene her. Så vet ikke om det er tatt opp. Men skal på guttetur til Magaluf nå i sommer, og lurte da i anledning å ta en tattovering, i og med at det er så billig. Blir bare en liten en med skrift eller noe.

Har jo hørt mange skrekkhistorier om sykdommer, urenhet og at blekket er dårlig. Har Magaluf en seriøs tattosjappe?
Vis hele sitatet...
Så...Du planlegger å tattoovere deg, noe som praktisk talt er å voldta huden din, på et sted som stort sett bryter alle kriterier for å få en bra healing-prosess? Flott plan mister.
Husk at sol, skitt, urent vann, klamme omgivelser og generell laber hygiene er svært dårlige vilkår å tattoovere seg under. Hvis jeg var deg ville jeg revurdert denne planen.
Sitat av orbeck Vis innlegg
Har ikke gått igjennom alle sidene her. Så vet ikke om det er tatt opp. Men skal på guttetur til Magaluf nå i sommer, og lurte da i anledning å ta en tattovering, i og med at det er så billig. Blir bare en liten en med skrift eller noe.

Har jo hørt mange skrekkhistorier om sykdommer, urenhet og at blekket er dårlig. Har Magaluf en seriøs tattosjappe?
Vis hele sitatet...
Tatoverer du deg vil du ikke ha muligheten til å hverken bade eller sole deg. Er det verdt det?
No kjenner jeg ikke til hvilke studio som er på stedet du skal til, men tror du vil ha vanskeligheter med å finne et studio som har samme hygiene som vi har her hjemme.
*insert tittel her*
Har ikke hatt ork til å lese igjennom mer en 1 side så sorry om noen har skrevet om samme topic.


Når jeg er 18 vurderer jeg [COLOR="Black"]sterkt[/COLOR] å dra ned til miami å få en tattoo.

Har bakgrunn med sykdom, derfor ville jeg hatt en tattis der nede. Noen som har vært nedom Miami ink?
Sitat av kodi4k Vis innlegg
Har ikke hatt ork til å lese igjennom mer en 1 side så sorry om noen har skrevet om samme topic.


Når jeg er 18 vurderer jeg [COLOR="Black"]sterkt[/COLOR] å dra ned til miami å få en tattoo.

Har bakgrunn med sykdom, derfor ville jeg hatt en tattis der nede. Noen som har vært nedom Miami ink?
Vis hele sitatet...
Det er jo ikke noen logikk i at du ønsker å tatovere deg der nede, grunnet bakgrunn med sykdom...???
*insert tittel her*
Sitat av spelley Vis innlegg
Det er jo ikke noen logikk i at du ønsker å tatovere deg der nede, grunnet bakgrunn med sykdom...???
Vis hele sitatet...
Ja sykdom. Altså det jeg mente var om noen personlig har vært der nede å tatt en tattoo. grunnen til at jeg vil ha der nede er at jeg vil ha "the best of the best". Var egentlig det jeg mente. Beklager dårlig formulering, vanvitting vondt i hue.
Sitat av kodi4k Vis innlegg
Ja sykdom. Altså det jeg mente var om noen personlig har vært der nede å tatt en tattoo. grunnen til at jeg vil ha der nede er at jeg vil ha "the best of the best". Var egentlig det jeg mente. Beklager dårlig formulering, vanvitting vondt i hue.
Vis hele sitatet...
Lol, the best of the best? Tror du virkelig at: på miami ink, la ink, london ink er de beste?
elektrisk linda, noi, pero, tomas, jannicke er vel de beste innen sine sjangre i dette landet, og etter min mening langt bedre enn det du ser på ink seriene.
Sist endret av Spelly; 6. juni 2012 kl. 01:38.
*insert tittel her*
Sitat av spelley Vis innlegg
Lol, the best of the best? Tror du virkelig at: på miami ink, la ink, london ink er de beste?
elektrisk linda, noi, pero, tomas, jannicke er vel de beste innen sine sjangre i dette landet, langt bedre enn det du ser på ink seriene.
Vis hele sitatet...
Kan da for faen ikke vite mer en det jeg ser på TV.
Sitat av kodi4k Vis innlegg
Kan da for faen ikke vite mer en det jeg ser på TV.
Vis hele sitatet...
Uansett hva du snakker om, virker det som du ikke har peiling.
Sist endret av Spelly; 6. juni 2012 kl. 01:40.
*insert tittel her*
Sitat av spelley Vis innlegg
Uansett hva du snakker om, virker det som du ikke har peiling.
Vis hele sitatet...
Påstod jeg at jeg hadde peiling?
Sitat av kodi4k Vis innlegg
Påstod jeg at jeg hadde peiling?
Vis hele sitatet...
Nei, du påsto at de var de beste av de beste.
Sist endret av TheGloryHole; 6. juni 2012 kl. 01:44.
*insert tittel her*
"the best of the best" Vet du ikke Hva "" er du eller?
Sitat av kodi4k Vis innlegg
Påstod jeg at jeg hadde peiling?
Vis hele sitatet...
Du påstår at de beste av de beste er det du ser på tv, noe som er fjernt fra virkeligheten.
Den eneste som kanskje er flink, er KAT. Portrettene hennes er bra.

Ellers er tatovørene jeg nevnt i verdensklasse og etter min mening langt bedre innen sine stiler enn tatovørene på ink seriene.
Sist endret av Spelly; 6. juni 2012 kl. 01:47.
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Det er jo praktisk talt mulig å ta den siste dagen, planla jo ikke å ta den første dagen jeg er der.. Men tror jeg har fått svar. Takk for at dere var positive
Sitat av gardinstang Vis innlegg
Trenger litt hjelp her. Skal ta 3/4 sleeve, i old school stil, med sjømotiver. Altså, se for dere disse gamle "skoleplakatene" på gulna papir som hang i klasserom/naturfagslabben i gamledager, med de latinske navnene til dyra under. Eller hvordan dyra hadde blitt tegna på et gammelt skattekart.. litt sånn stil. Noen som vet om noen tatovører (spesifikke tatovører, og ikke bare studio) som er god på denne slags stil? Bor i Skien i Telemark.. så om noen vet om noe ikke så langt herifra hadde det vært supert.

Forresten, noen som har erfaringer med Tony på Defreixas i Skien eller noen på White Trash Tattoo i Porsgrunn?
Vis hele sitatet...
Sitat av wintip Vis innlegg
Pero på Lucky 7. er i mine øyne den beste i Norge på Old-school! http://tattoosbypero.tumblr.com/
Vis hele sitatet...
Slenger meg på og anbefaler Pero på det sterkeste! Var nokså nylig nedom karen og fikk blekka kassa. Utrolig fornøyd med resultatet, og det var alt-i-alt en fin opplevelse. Ingen tvil i at gutta på Lucky7 er i eliten når det kommer til classic-stilen.
Sitat av kodi4k Vis innlegg
Har ikke hatt ork til å lese igjennom mer en 1 side så sorry om noen har skrevet om samme topic.


Når jeg er 18 vurderer jeg [COLOR="Black"]sterkt[/COLOR] å dra ned til miami å få en tattoo.

Har bakgrunn med sykdom, derfor ville jeg hatt en tattis der nede. Noen som har vært nedom Miami ink?
Vis hele sitatet...
Orka ikke lese alle orda i inlegget ditt, men de som du ser på TV på miami ink og LA ink er ikke de du møter "der nede" De er opptatt med andre ting og har etter suksessen fått andre folk til å tatovere for seg.
Sitat av LowRider Vis innlegg
Orka ikke lese alle orda i inlegget ditt, men de som du ser på TV på miami ink og LA ink er ikke de du møter "der nede" De er opptatt med andre ting og har etter suksessen fått andre folk til å tatovere for seg.
Vis hele sitatet...
Naturligvis møter du Ami, Kat etc, problemet er at de som oftest har sinnsyke ventelister og høy minimumspris for å tatovere seg.
At de folkene du ser på ink showene er "de beste av de beste" er bare tull.
Sist endret av Spelly; 6. juni 2012 kl. 13:56.
Noen som har first hand erfaring fra Nick Morte som jobber for lucky 7 tattoo? tenker spesielt på dere som har tatt cover ups .. men all erfaring taes mot med et smil.
Sitat av dropkick Vis innlegg
Noen som har first hand erfaring fra Nick Morte som jobber for lucky 7 tattoo? tenker spesielt på dere som har tatt cover ups .. men all erfaring taes mot med et smil.
Vis hele sitatet...
Jeg så han på convention i Bergen, sinnsykt bra arbeid!
Jeg har planer om flere tatoveringer, men i første omgang tenker jeg noe litt psykedelisk i turkis, rosa, grønn etc. farger Er det noen som kan anbefale en tattovør som er god på skygger og "lette" tatoveringer? Jeg er ikke så flink å forklare, men der fargene og motivet blir litt transparent.

Jeg er veldig lys i huden og syns det er utrolig fint når det ser ut som motivet hører hjemme på huden fremfor noe som tar alt fokus bort fra resten av kroppen min.

Dette bilde viser nogelunde hva jeg mener

Edit: er ikke viktig hvor i landet det der sålenge det er innenfor Norge.
Sist endret av Saarloos; 6. juni 2012 kl. 17:19.
Sitat av kodi4k Vis innlegg
Kan da for faen ikke vite mer en det jeg ser på TV.
Vis hele sitatet...

Takk for ny signatur!
Sitat av kodi4k Vis innlegg
Har ikke hatt ork til å lese igjennom mer en 1 side så sorry om noen har skrevet om samme topic.


Når jeg er 18 vurderer jeg [COLOR="Black"]sterkt[/COLOR] å dra ned til miami å få en tattoo.

Har bakgrunn med sykdom, derfor ville jeg hatt en tattis der nede. Noen som har vært nedom Miami ink?
Vis hele sitatet...


MÅ bare si.

Folk som driver med tatovering på heltid er DRITTLEI av å høre historier om sykdommer og dårlige bakgrunnshistorier til tattisen. De aller fleste har opplevd noe trist/vanskelig her i livet og de er der for å tatovere deg, ikke være psykologen din.

Ta tatoveringen i Norge. Har en venninne som fikk tattis på Miami ink av Nunez . den kunne liksågodt vært tatt av hvem som helst .
Noen som har anbefalinger av tattovører/tattoo-sjapper rundt om i Drammen/Asker/Bærum/Oslo? Vurderer å tattovere album coveret av "Screaming for Vengeance" av Judas Priest på øvre del av armen(for de som lurer).
Sitat av dropkick Vis innlegg
Noen som har first hand erfaring fra Nick Morte som jobber for lucky 7 tattoo? tenker spesielt på dere som har tatt cover ups .. men all erfaring taes mot med et smil.
Vis hele sitatet...
Har ikke tatt noe coverup, men har nå blekket hans på brystkassa, og er kjempefornøyd med arbeidet hans. Veldig behagelig kar er han også
http://www.logotypes101.com/logos/207/AEEF525F93FD8859A8D39CF22EAA7E1F/avenged.png

Har utrolig lyst til å ta den der på høyrearmen, logoen altså. Tenker i leddet fra armen til bicep
Men det blir vel ikke enda, tror jeg. Hadde veldig lyst til å gjøre det i fjor, men jeg kom aldri så langt.
Sist endret av Husemann; 7. juni 2012 kl. 12:16.
Sitat av dropkick Vis innlegg
MÅ bare si.

Folk som driver med tatovering på heltid er DRITTLEI av å høre historier om sykdommer og dårlige bakgrunnshistorier til tattisen. De aller fleste har opplevd noe trist/vanskelig her i livet og de er der for å tatovere deg, ikke være psykologen din.

Ta tatoveringen i Norge. Har en venninne som fikk tattis på Miami ink av Nunez . den kunne liksågodt vært tatt av hvem som helst .
Vis hele sitatet...

Vet du hvor mye hun betalte? Har et inntrykk at det studioet deres i Miami tar mye per tattoo, siden de er så kjent liksom. Stemmer dette? Hvordan er prisene der i forhold til Norge ca?

Noen som vet?
Sist endret av barbiegirl; 7. juni 2012 kl. 12:24.
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Ja, da kan enkelte stoppe å grine. Jeg har tatt tattoo her i NORGE og skal da ikke ta i magaluf Nå trenger jeg deres ekspertise. Det er nå 2 dager siden jeg tok den (onsdag). Fikk beskjed om at jeg skal ta gladpack rundt når jeg trener og spiller fotball etc. Men lurer på hvordan det er i forhold til jobb?

JA, jeg har ringt dem, men han jeg snakka med er ikke ansatt der, han bare hjelper til. Så stoler ikke helt på han. Det han sa var at det skulle gå fint så lenge jeg rensa den etterpå. Går det greit?

Jobber i en ferskvareavdeling på en Meny butikk. Så er i kontakt med mye rart. Altså oppvask, mat, vasking, kassejobb osv. Blir det er for stort bakteriehav? Burde jeg gladpacke den?

På forhånd, takk!
Sitat av orbeck Vis innlegg
Ja, da kan enkelte stoppe å grine. Jeg har tatt tattoo her i NORGE og skal da ikke ta i magaluf Nå trenger jeg deres ekspertise. Det er nå 2 dager siden jeg tok den (onsdag). Fikk beskjed om at jeg skal ta gladpack rundt når jeg trener og spiller fotball etc. Men lurer på hvordan det er i forhold til jobb?

JA, jeg har ringt dem, men han jeg snakka med er ikke ansatt der, han bare hjelper til. Så stoler ikke helt på han. Det han sa var at det skulle gå fint så lenge jeg rensa den etterpå. Går det greit?

Jobber i en ferskvareavdeling på en Meny butikk. Så er i kontakt med mye rart. Altså oppvask, mat, vasking, kassejobb osv. Blir det er for stort bakteriehav? Burde jeg gladpacke den?

På forhånd, takk!
Vis hele sitatet...
Hvor har du tattisen?
Ser heller ikke hvorfor du skal gladpacke den under trening og andre fysiske aktiviteter. Tatoveringen må puste, og det er det viktigste.
Hvor ofte vasker du den, og med hva?
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Sitat av McLovin Vis innlegg
Hvor har du tattisen?
Ser heller ikke hvorfor du skal gladpacke den under trening og andre fysiske aktiviteter. Tatoveringen må puste, og det er det viktigste.
Hvor ofte vasker du den, og med hva?
Vis hele sitatet...
Har den på siden av armen. Ikke undersiden, men på siden. Bruker noe som heter EasyTattoo, en sånn pakke med såpe og krem. Vasker først med såpe så kremer jeg den etterpå. Alt ifra 3-5 ganger om dagen. Pleier å gjøre det 5 ganger.

Ingen som har noen formening?
Man får fryktelig mye forskjellig informasjon med forskjellige tatovører. Selv fikk jeg beskjed om å ta av gladpacken med engang jeg kom hjem og vaske den med mild intimsåpe etter noen timer. Videre skulle jeg aller helst vaske tatoveringen med vanlig krystall grønnsåpe morgen og kveld, samt smøre på et tynt lag bepanthen (mild fuktighetskrem for såre nipler og barnehud) når den var tørr. Det viktigste av alt, fikk jeg beskjed om, var at tatoveringen fikk puste så mye som mulig til en hver tid.

Over til ditt spørsmål går det helt sikkert fint å ikke dekke til tatoveringen, så lenge du passer på å vaske med grønnsåpe eller lignende, da dette har en desinfiserende effekt.
Are Eide @ Tattoos.no - Ålesund!
RÅ MANN!
Anbefales på det sterkeste!
Sitat av eXytucez Vis innlegg
Are Eide @ Tattoos.no - Ålesund!
RÅ MANN!
Anbefales på det sterkeste!
Vis hele sitatet...
Vet ikke helt jeg ass..
Virker som han har helt ok kontroll på svart/grå, men jeg kan ikke si jeg ser noe som utmerker seg med tanke på stil. Virker som han er ok/flink på norsk-bygde-stil-white-trash-shit("jævlige kule tattooveringer" som fanbasen vil si mens de hører musikk for sinte 16åringer og synes tskjorter fra Carlings er kult.), men det er ikke akkurat noe jeg ønsker å ha på kroppen.
Sitat av moret Vis innlegg
Vet ikke helt jeg ass..
Virker som han har helt ok kontroll på svart/grå, men jeg kan ikke si jeg ser noe som utmerker seg med tanke på stil. Virker som han er ok/flink på norsk-bygde-stil-white-trash-shit("jævlige kule tattooveringer" som fanbasen vil si mens de hører musikk for sinte 16åringer og synes tskjorter fra Carlings er kult.), men det er ikke akkurat noe jeg ønsker å ha på kroppen.
Vis hele sitatet...
Må si meg enig i deg her. Da jeg ikke bor særlig langt fra Ålesund, og det er nærmeste shop for tusj, så er det en del av de rundt meg som har tatovert seg hos Are. Som du sier får han jobben gjort, men det finnes ingen særpreg ved stilen hans. Ikke er noe av det særlig bemerkelsesverdig heller.

Om du skal ha et cheesy sitat på ribbeina eller i nakken ser jeg ingen grunn til å ikke tatovere seg på tattoos.no, men noe utover det ville jeg heller gjort litt research og gjort det med folk som er litt mer i gamet.
Han har vel med tiden blitt en ekspert på etternavn på innsiden av armen, for å si det sånn.
Sitat av eXytucez Vis innlegg
Are Eide @ Tattoos.no - Ålesund!
RÅ MANN!
Anbefales på det sterkeste!
Vis hele sitatet...
Ble på ingen måte imponert over portfolioen.
Sist endret av Spelly; 12. juni 2012 kl. 18:36.
Sitat av eXytucez Vis innlegg
Are Eide @ Tattoos.no - Ålesund!
RÅ MANN!
Vis hele sitatet...
Det er han sikkert. Men kan ikke si det samme om tatoveringene hans.
Sitat av GoreLord Vis innlegg
Noen som har anbefalinger av tattovører/tattoo-sjapper rundt om i Drammen/Asker/Bærum/Oslo? Vurderer å tattovere album coveret av "Screaming for Vengeance" av Judas Priest på øvre del av armen(for de som lurer).
Vis hele sitatet...
Leila som driver black cat ink i krokstadelva.
Utrolig dyktig. Desverre venteliste på cirkus 2mnd.
Jeg har lenge tenkt på å tatovere noe i rosemaling stil. Er det noen her inne som vet om noen på østlandet som er flinke på dette? Jeg har bare sett et par stk med rosemaling tatovering i Norge.

Farger eller ikke farger?
Sitat av orbeck Vis innlegg
Ja, da kan enkelte stoppe å grine. Jeg har tatt tattoo her i NORGE og skal da ikke ta i magaluf Nå trenger jeg deres ekspertise. Det er nå 2 dager siden jeg tok den (onsdag). Fikk beskjed om at jeg skal ta gladpack rundt når jeg trener og spiller fotball etc. Men lurer på hvordan det er i forhold til jobb?

JA, jeg har ringt dem, men han jeg snakka med er ikke ansatt der, han bare hjelper til. Så stoler ikke helt på han. Det han sa var at det skulle gå fint så lenge jeg rensa den etterpå. Går det greit?

Jobber i en ferskvareavdeling på en Meny butikk. Så er i kontakt med mye rart. Altså oppvask, mat, vasking, kassejobb osv. Blir det er for stort bakteriehav? Burde jeg gladpacke den?

På forhånd, takk!
Vis hele sitatet...
Det virker som alle studioer har ulike fremgangsmåter når det gjelder etterbehandling av tatovering. Noen anbefaler at du tar plasten av etter opp til et døgn, andre anbefaler at du tar den av etter 3-4 timer og noen anbefaler deg å ha plast på opp til 3 dager (bytte og smørre daglig).

No er det nok noen dager siden du tok tatoveringen, så dropp å pakk den inn (hvis du ikke allerede har sluttet). Smør den gjerne daglig med enten salve eller fuktighetskrem. (les mer om behandling her)
"Øko-Terrorist"
Hvis noen skal til Australia kan jeg sterkt anbefale Splash of Color i Melbourne,
Ble tatovert av "Lys", vi var en gjeng på ca 10 som ble tatovert over 2 dager, Flere ble også tatovert av James Brown.
https://www.facebook.com/pages/Splas...67932663253050

http://i49.tinypic.com/de8n43.jpg
Noen som har erfaring av å bli tatovert på siden av skulderen, altså der armen begynner? I så fall, hvor vondt gjør det i forhold til andre steder? Vet at smerteterskelen varierer fra person til person, men det kan vel sammenlignes med andre steder.
Sitat av gummiand Vis innlegg
Jeg har lenge tenkt på å tatovere noe i rosemaling stil. Er det noen her inne som vet om noen på østlandet som er flinke på dette? Jeg har bare sett et par stk med rosemaling tatovering i Norge.

Farger eller ikke farger?
Vis hele sitatet...
skal du gå balls out og kjøre rosemaling må du ha farger aner ikke om noe som er gode på slikt, men ville bare labba inn på det beste studioet i din omkrets og hørt med de