Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1181
Hallo flinke freaks. Jeg har mistet den lille usb-mottageren som skal i PC-en, den til trådløs mus. Er det noen som vet hvor man enklest mulig skaffer en ny til akkurat den typen mus det gjelder?
Har prøvd to andre mottagere, men de funker ikke for denne musa.

Tusen takk
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
ebay.

Med mindre du spesifiserer type er det vanskeleg å gi betre svar. Men om du ikkje finn det på ebay kan du stortsett gi opp.
Ok, takker og bukker. Skal sjekke litt rundt. Det er en Logitech Performance MX, skal høre med support der om de kanskje kan ha en løsning. Veldig fornøyd med den lille krabaten.

Okay, Logitech har delelagerbutikk online, burde vel finnes en løsning der Takk uansett
Sist endret av Lotuspotus; 15. oktober 2015 kl. 21:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tar sjansen på å henge meg på:

Har flere Logitech mus/tasturkombinasjoner, med USB dongle, setter dem opp med unifying og setpoint software.

Men nå har jeg anskaffet en Intel pc-pinne til å plugge inn på Smart tv, jeg tenkte den kanskje kunne benytte Logitech mus/kbd. Men det ser ut til at Intel'en er beregnet for Bluetooth kommunikasjon, og det er vel ikke kompatibelt med Logitech, så jeg må vel til med Bluetooth mus/kbd også?