Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1443
Vil fortelle om en gang jeg røyka noe meget potent weed med to kamerater. Det er en av de kraftigste opplevelsene jeg har hatt med noe rusmiddel.

ok Vennene mine (J og M)

Vi tenkte vi skulle røyke midt på dagen så vi kunne være aktive så lenge som mulig, så rundt kl 3 tror jeg det var fyrte vi opp weeden rent(uten tobakk) i en liten pipe. Etter noen minutter fikk jeg følelsen av at rusen begynte å kicke. Det føltes som om den på en måte tok over kroppen min. Jeg foreslo til mine to kamerater at vi skulle gå å drikke noe vann og mens vi sto å helte i oss vann fikk jeg plutselig følelsen av at jeg var et dyr i en dyrehage som ble beskuet av masse tilskuere (Mine to venner) og fikk totalt latterkrampe.

Etter en stund med lattis gikk vi ut. Etter vi hadde gått kanskje 20 meter ringer en venninne av meg og er helt på gråten. Hun forteller at hun ikke kan dra noe sted siden foreldrene tror hun driver med Heroin. jeg får totalt Noia og sier at jeg er utrolig opptatt, noe jeg gjentar på forskjellige måter i rundt 2 min helt til hun gir opp og legger på.

Etter den verste noiaen har gitt seg og jeg og mine to venner har fortsatt gåingen merker jeg at jeg er på et helt utrolig merkelig bevissthet stadie og alt flimrer og går i sakte film.
jeg husker det var en helt sykt følelse å se på en ting noen meter unna mens vi gikk imot den for det virket som om vi aldri ville nå den, og vi gikk liksom på is (som om vi gikk uten å bevege oss).

(rundt 10 min etter inntak): Jeg opplyste mine to venner om saken og de var begge enige, men utifra hva jeg følte virket det som om jeg var mye mer opptatt av det en de andre.
På dette stadie kunne jeg nesten snappe ut av tilstanden som jeg ville noe som var utrolig ubehagelig. Det føltes litt som å "Flashe" imellom søvn og våkenhet. jeg prøvde å forklare de to andre om opplevelsen, men jeg tror ikke de skjønte helt hva jeg mente. Jeg fant ut at jeg bare skulle la rusen ta over "tenkingen" å lot meg flyte inn i det uten å kjempe imot.

(rundt 20 min etter inntak): Etter litt mer gåing begynte venn M med å fortelle en slags historie om koldt bord og masse mat og drikkevarer og mens han fortalte dette var jeg på en måte i et rom fylt med alle de tingene han fortalte om og så snart han sluttet å fortelle forsvant hele "illusjonen".

(25-30 min etter inntak): Jeg følte meg nå som om jeg var litt i et pc-spill og alle ting var helt utrolig spennende og nytt uten å være skremmende på noen måte. Jeg hadde ingen følelse av noia lenger, men hadde en god følelse i hele kroppen. Det var rundt dette tidspunktet at alle mennesker jeg så hadde fått "Night Elf" øyne (noen slags blå flammer opp ifra øynene) og opplyste mine to venner om dette. jeg husker ikke helt om de kunne se det samme, men jeg tror de syntes det var interessant.

(fra rundt 30min til rusen begynnte å avta): Vi sto nå inne i en skog ikke langt unna der jeg bor. Jeg har nesten aldri opplevd det ved hasj som jeg har røyket mest av, men fargene inne i skogen var utrolig sterke noe de andre også syntes. Jeg la plutselig merke til en slags "Background track" (Som et lydspor som looper i bakgrunnen). Det minnet veldig om en slags storby med masse prating og biler osv og var utrolig fint og utfyllende på et vis.


(Hele tiden etter inntak): Vi opplyste hverandre om spennende ting vi opplevde, men jeg syntes det virket litt som om ingen egentlig hørte helt på hverandre. Jeg husker foreksempel ikke noe som ble fortalt av opplevelser de andre hadde under rusen, men jeg følte en veldig trang til å fortelle om mine egne opplevelser selv om de ikke hørte etter.


Husker ikke helt hva som skjedde videre, vi gikk for det meste rundt å snakket halvveis i munnen på hverandre. Om de to andre jeg omtaler her har lyst kan de fortelle sin opplevelse i tråden. De er begge aktive på forumet.


Beklager skrivefeil og lignende som måtte gjøre det vanskelig å lese denne trip rapporten.

Håper den er givende på noe vis.
Jeg vil egentlig ikke si noe mer enn at du har fått noe bra weed. Blir nesten altid sånn, Ikke med hensyn til hva du opplevde, men åssen effekter osv

Bra skrevet
Sist endret av Saint123; 27. juni 2008 kl. 21:46.
Takk d:

Jeg tura helt vilt for rundt en mnd siden på samme weeden. Da måtte jeg bare legge meg å konse skikkelig for ikke å bli helt crazy.
Veggene pulserte rosa osv. Hørte også helt syke ting.


Edit:skriveLeif
Sist endret av Initzuriel; 27. juni 2008 kl. 21:53.
Interessant, jeg har opplevd mye av dette selv under inntak av cannabis. "Background track" er noe jeg kaller for "støy i hodet" - man tenker litt spaced samtidig som alt får en støyete karakter. Det å snappe inn og ut av søvnmodus er noe jeg opplevde tidligere, og som jeg ennå opplever med skikkelig sterke typer, at man lukker øynene og er i en helt annen verden (med milde CEVs).

Er ikke alle som er klar over at cannabis har et slikt potensiale som dette
Hehe enig. Men jeg har seriøst blitt klar over hvor heftig det egentlig er under riktige omstendigheter og med riktig dosering.
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
Jeg merker også ofte det at det kjennes ut som er våken og sover om hverandre. Jeg får også en helt ekstrem mengde deja vu, og både en følelse av å reise fremover og tilbake i tid. Kjenner meg også igjen i det du skriver om at du går på is - min erfaring er at (det føles som om) jeg går kjempelenge mot en gjenstand uten å kommer nærmere, for så å plutselig suse kjempefort forbi den bestemte gjenstanden. Det er det jeg mener med at det føles som jeg reiser frem og tilbake i tid; noen ganger får jeg så realistiske deja vu at jeg er sikker på at jeg har dratt tilbake til da jeg trodde jeg opplevde det, og noen ganger føles det som jeg kan se hva som kommer til å skje noen minutter fremover.
Sitat av Graapho
Jeg merker også ofte det at det kjennes ut som er våken og sover om hverandre. Jeg får også en helt ekstrem mengde deja vu, og både en følelse av å reise fremover og tilbake i tid. Kjenner meg også igjen i det du skriver om at du går på is - min erfaring er at (det føles som om) jeg går kjempelenge mot en gjenstand uten å kommer nærmere, for så å plutselig suse kjempefort forbi den bestemte gjenstanden. Det er det jeg mener med at det føles som jeg reiser frem og tilbake i tid; noen ganger får jeg så realistiske deja vu at jeg er sikker på at jeg har dratt tilbake til da jeg trodde jeg opplevde det, og noen ganger føles det som jeg kan se hva som kommer til å skje noen minutter fremover.
Vis hele sitatet...

Kunne ikke vært mer enig.
Fedora Contributor
Stringer's Avatar
Høres ut som dere hadde det riktig så koselig. Er sånn det skal være når man røyker godsaker
hmm minner meg om da jeg fikk teste noe hefitge saker av en kompiss, skikkelig saftig og brunt men haha weirde jeg fikk hallisunasjoner da. Det var ikkenoe skremmene, men vil heller kalle det en av mine beste oppleveser.D
Har røyket bra pot to ganger, og begge gangene var det mye visuelle ting som skjedde. Som de standar hippie fargene ut av ting (kom ut av en avslått tv hos meg). Det gikk et år å gå til ting. Og mye morro. Var på nyttårsaften den ene gangen, så ble litt war flashbacks hos meg. Selv om jeg ikke har hvert i noen:P Og når det gjelder musikk i hodet, så fikk jeg en ganske irriterende beat men det var på noe brunt. Fikk den når jeg sykklet (det kommer en klikkelyd hele tiden) og denne beaten forsatte hjerterytmen min med når jeg kom inn. Veldig irriterende, men også litt fengende etterhvert.

Men som sagt kos med skikkelig potente saker