Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  40 8641
Jeg postet et svar i en tråd om at jeg hadde et program som kan kopiere offerets sms, få offerets mobil til å ringe hvilket som helst nr og skru av telefonen. Dette er bare noen av mulighetene dette programmet har.

Programmet virker på mobiltelefoner som har java funksjon og bluetooth. Offeret må ha blutooth på og innenfor synlig rekkevidde.

Jeg ba folk som ville ha det om å PM'e meg, og etter kort stund var det mange som spurte. Så jeg legger den her istedenfor:

DL link:
http://rapidshare.com/files/38488521..._hack.rar.html





/Pirate2Pirate


Guide:
Filen for hack programmet er [COLOR=Red]ftp_bt:105.jar[/COLOR]

Jeg skal ta utganspunkt i en Sony ericsson w810i telefon.
1. Koble til USB kabel til pc og mobil. Legg filen [COLOR=Red]ftp_bt:105.jar[/COLOR] I mappen "Annet" på memory stick eller på telefonmemory.
2. Unplug USB kabel
3. gå til filer og mappen "annet på telefonen.
4. Bla til filen du akkurat la inn
5. Trykk installer
6. Velg mappe programmet skal installeres til (feks programmer)
7.Start programmet etter fullført installasjon
8. Velg øverste alternaltiv "Connect"
9. Velg øverste alternaltiv " Inquiry Devices" PS: VÆR SIKKER AT DU HAR SLÅTT BLUETOOTH PÅ!
10. Velg en enhet som kommer opp på skjermen etter en liten stund.
Så kan du prøve deg litt, du får en grei og oversiktlig meny over ting du kan gjøre med mobilen.

PS: De fleste nye telefoner må akseptere når du først kobler til mobilen. Hvis du gjør dette med en kompiss kan du si at du skal sende han noe. Jeg gjorde dette i en skoletime og ringte purken fra tlf'en til offeret.
Noen telefoner må ikke akseptere at du kommer inn. Enheter som er lagret som venner på listen må heller ikke aksepteres.

ENJOY!
Sist endret av Pirate2Pirate; 21. juni 2007 kl. 13:27.
Sitat av Freak
Vis hele sitatet...
*masse tegn*
Sist endret av Freak; 21. juni 2007 kl. 13:56.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Kanskje han ikke hadde sett at du la det ut der?

Denne hører forresten til i Mobil avdelingen (der Freak sin er).

Sikker på at det ikke er spyware i dette programmet?

EDIT: Mest redd for å få det på pc'en, før det går til mobilen. Spyware mener jeg.
Sist endret av Cheroxx; 21. juni 2007 kl. 14:01.
Sitat av NirvanaPadda
Kanskje han ikke hadde sett at du la det ut der?

Denne hører forresten til i Mobil avdelingen (der Freak sin er).

Sikker på at det ikke er spyware i dette programmet?

EDIT: Mest redd for å få det på pc'en, før det går til mobilen. Spyware mener jeg.
Vis hele sitatet...

Ja det er fri for spyware og alt som har med virus å gjøre. Har hatt det på pc'n en stund, kjørt det i virusprogram og hatt det på mobilen. Ikke noe problem!
Stilig. Får prøve det litt senere.
sliter med å få lest tekstmeldingene. savner å få sett bilder osv.
Sitat av The_WEB_KILLER
sliter med å få lest tekstmeldingene. savner å få sett bilder osv.
Vis hele sitatet...

Jeg vet ikke om det går ann å se bildene. Bare gå på Copy SMS eller noe også kopierer den det til et mappe på mobilen din så du kan gå å lese senere.
drit bra dette, brodern klikka helt på telefonen sin...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Funker, men får ikke sett meldinger.

http://rapidshare.com/files/29000721...t_106.rar.html

Nyere versjon.. Fra super.
Sist endret av Torst3in; 28. juni 2007 kl. 19:20.
jaG
Produktutvikler
Sitat av Freaky 47
Funker, men får ikke sett meldinger.

http://rapidshare.com/files/29000721...t_106.rar.html

Nyere versjon.. Fra super.
Vis hele sitatet...
Denne funker bra syns jeg.. Slet litt med å se meldinger jeg også, men tror merket på tlf har litt å si om det skal gå eller ikke. Og vis telefonen har mange meldinger så vil det ta lenger tid å hente ned meldingene
Sist endret av jaG; 28. juni 2007 kl. 19:34.
På min bror sony fikk jeg mange meldinger der det bare var tall og litt tekst.
hmm.. kjipt at jeg allerede hadde dette programmer..
trodde endelig det var noe nytt noe som man ikke trengte å godta på.
Men, det kommer vel det og

Hvis folket vil ha en ftp funksjon (bilder, musikk osv)
kan jeg anbefale STMblues.
Kommer med en download senere
King of the world
PolkagrisLaila's Avatar
Funker det på nokia 7373..visst ikke, noen til Nokia 7373?
STMblues får man på getjar.com, men kult om noen har et anna program som inneholder STMblues og dette.

Vil gjerne ha et program der man slipper å få godkjent, noen som har forslag til noen slike program?
funket fint på 6300, men menyene var litt rotete, forstod ikke alt som stod der, fikk ikke scrollet i menylinjene
6680---> t610i Funker
▼ ... over en måned senere ... ▼
funka veldig bra på min Nokia N73, eneste minus som du skrev tidligere var at man måtte godta.... OG TASTE DET PASSORDET 1234
På settings sto det: Save Files To ---- C:/OTHER/, men fikk ikke noe alterlativ om å lagre sms osv..:S noen som kan hjelpe?
Sist endret av yeah75; 22. august 2007 kl. 16:41.
Har testet det før, og det fungerer helt fint
Update.

1.07alpha er ute.
http://k508i.wz.cz/
tester det på bussen i morgen
funker denne på Nokia N95?

Hvordan går jeg fram for å legge det inn / installere på telefonen

Må man godta på den nyeste versjonen?
▼ ... noen uker senere ... ▼
om noen kan fikse så du ikke må skrive noen som helst kode hadde d vært Mega supert !!
når jeg prøvde d på kantinen på skolen min var d så mange som ikke godtok fordi de måtte skrive kode..... :S

help pleas
Okai - Har nå lasta ned filen fra Rapidshare - Og Zippa filen du Lagrer - Men inni denne filen ligger det 4 forskjellige Mapper. - Bloover2, Blootoothmessenger, Ftp_Bt_105, Stmblues - Skal jeg zippe disse filene også, Og Hvilken mappe skal jeg legge dem i - Når jeg plugger min Sony ericson w810i - For jeg mappene - E og F - Hvilken av de, og i Hvilken mappe? Other? :P
Nevermind - Fikk fiksa det Funker supert <3
▼ ... over en uke senere ... ▼
Haha, ingen på skolen går på dette lengre..
Burde funke UTEN å måtte godta tilkoblingen :P
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvordan får jeg kjørt ftp_bt:105.jar på pc'en? =)
haha, funker FETT !!!
jeg satt på musikk på mobiln til en kompis mitt i timen, å han skjønte ingenting *ler*
Sitat av Nicos
Hvordan får jeg kjørt ftp_bt:105.jar på pc'en? =)
Vis hele sitatet...
Syns du ikke det er idiotisk å bruke tid på å skrive den posten der nå du bare kan lese punkt 1. i guiden?
Dette må testes ut! Men hadde vært supert uten godkjenning ;D!
Det fungerte supert! Eneste måtte jo lure vedkommende til å gi meg telefonen sin :S
▼ ... noen måneder senere ... ▼
vet noen om hvordan man "avinnstallerer" det fra mobilen?
Det har ikke kommet ut noen nye versioner som gjør at det går an uten godkjenning?
Må man ha bluetooth selv?
Jepp, du sender tross alt signalene via bluetooth.
Skal prøve tussen takk
Sitat av Latterkongen
Må man ha bluetooth selv?
Vis hele sitatet...
/lol
*titegn* fuck asså -.-
Det tok knekken på min LG shine det var en dårlig mobil uansett, men nå må jeg helt til byen for å kjøpe meg ny
Må man ha samme telefon som den du skal hacke?
Sitat av Silvercrest55
Må man ha samme telefon som den du skal hacke?
Vis hele sitatet...
Nei, det må du ikke. Har forresten av erfaring merket meg at dette programmet fungerer mye bedre hvis man "hacker" en Sony Ericsson enn andre mobilmerker. Nokia går sånn noenlunde, imens for ekempel motorola er det bortkastet å bruke på. Hvilken telefon man selv bruker har jeg erfart er irrelevant.
Sitat av Bjølg
Nei, det må du ikke. Har forresten av erfaring merket meg at dette programmet fungerer mye bedre hvis man "hacker" en Sony Ericsson enn andre mobilmerker. Nokia går sånn noenlunde, imens for ekempel motorola er det bortkastet å bruke på. Hvilken telefon man selv bruker har jeg erfart er irrelevant.
Vis hele sitatet...
Men Sony er jo dritt mobil sikkert derfor SE er lagget for gjortisser , Nokia som er best
▼ ... noen måneder senere ... ▼
funker dette med samsung SGH-E370?
▼ ... noen uker senere ... ▼
ok! post vordan den gikk!