Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 481
Når jeg spiller Call of Duty: Black Ops, tar det sinnsykt lang tid å loade maps og sånt. Også spilte jeg med en som hadde hatt det samme problemet, og han sa at han hadde oppdatert drivern til skjermkortet, og da hadde det gått mye bedre. Så lurte på om noen kunne hjelpe meg å finne en ny driver til skjermkortet.

Har en HP CQ5043SC (Windows Vista 32-bit)
Here you go (trykk på filnavnet for å laste ned).

Siste versjon av driver ble publisert for over et år siden. Regner med at du har siste versjon, så jeg tror at problemet kan ligge en annen plass. PCen begynner jo å bli en smule gammel, så den lange lastetiden kan bare være at den begynner å bli litt utdatert, og trenger litt lengre tid enn nyere PCer på å laste ting, m.t.p. tregere prosessor og lese-/skrivehastighet fra harddisk og RAM

Hvis du har byttet ut skjermkortet i løpet av tiden du har hatt maskinen, må du gi oss informasjon om det. Alle drivere er enkle å finne v.h.a. Google, og ligger også på produsentens hjemmeside om du gidder å lete.

Men du kan jo prøve å installere siste driver og se om det hjelper.
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Trådstarter
Tusen takk. laster ned nå, så får jeg se om det funker.

Begynner å bli litt utdatert ja, men holder seg foreløbig godt, får bytte ut noen deler etterhvert, har fortsatt alt orginalt i.

Takk for hjelpen.