Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  246 32687
Bare for å nevne det. Mayaene hadde helt andre stjernebilder. De hadde ikke hørt om noen vannmannens tidsalder.

Og Nostradamus? Sa ikke han at verden skulle gå under i 1999 og 9 måneder?
Nostradamus skrev noe om en stor katastrofe for mennesket i 2012.Joda Nostradamus har sikkert skrevet noe om 1999 og.
Skulle pokker ikke forundre meg om disse "spådommene" faktisk går i oppfyllelse, jeg ser ikke bort fra at de ekstreme, overnaturlige nautene greier å fucke hele kloden.
Sist endret av Archj; 2. mars 2009 kl. 21:42.
Jeg fikk litt noia nå :s Noen som er med å prøve å overleve =\
Trenger ikke bekymre dere før om 2 måneder. I mai i år skal man jo visstnok kunne se denne planet x med det blotte øyet på himmelen.

Hvis vi ser noe der, noe jeg absolutt ikke tror kommer til å skje, så kan man begynne å lure. Er det ikke noe der, kan dere med sikkerhet si at dette var bullshit.
Sist endret av Gamgee; 2. mars 2009 kl. 23:37.
leste igår på itpro.no dette her :

Forbereder norske myndigheter seg på 2012?

politikeren begynner brevet med å si at vanskelige ting vil skje i årene 2008-2012. Han forteller om hemmelige underjordiske baser og bunkerser i Norge, med plass til 2 mill. av den norske befolkningen. Når han har spurt om når anleggene skal være ferdige, har han fått ”innen 2011” til svar. Med hjelp av USA og EU har Norge også opprettet et lager for frø av alle verdens vekster på Svalbard. Denne frøsamlingen var i nyhetsbildet flere ganger i løpet av fjoråret.

Årsaken til disse omfattende forberedelsene skal være at myndighetene vet (eller tror) at Planet X kommer, og at dens ankomst vil være katastrofal for samfunnet, sier den norske politikeren i brevet.

Han sier at alle regjeringer er klar over dette og forbereder seg på det. Plass til 2 mill. mennesker betyr at det planlegges å redde mindre enn halvparten av Norges befolkning, som nå er i overkant av 4,8 mill. De som skal reddes, er makteliten og de som blir sett som nødvendige for å bygge opp igjen samfunnet. De har allerede fått tildelt militære tegn.

litt av det som står der.
Til de som tror på det eller vil lese mer om det, her er hele artikkelen:
http://www.nyhetsspeilet.no/2009/02/...r-seg-pa-2012/
Sitat av Geiten Vis innlegg
leste igår på itpro.no dette her :

Forbereder norske myndigheter seg på 2012?

politikeren begynner brevet med å si at vanskelige ting vil skje i årene 2008-2012. Han forteller om hemmelige underjordiske baser og bunkerser i Norge, med plass til 2 mill. av den norske befolkningen. Når han har spurt om når anleggene skal være ferdige, har han fått ”innen 2011” til svar. Med hjelp av USA og EU har Norge også opprettet et lager for frø av alle verdens vekster på Svalbard. Denne frøsamlingen var i nyhetsbildet flere ganger i løpet av fjoråret.

Årsaken til disse omfattende forberedelsene skal være at myndighetene vet (eller tror) at Planet X kommer, og at dens ankomst vil være katastrofal for samfunnet, sier den norske politikeren i brevet.

Han sier at alle regjeringer er klar over dette og forbereder seg på det. Plass til 2 mill. mennesker betyr at det planlegges å redde mindre enn halvparten av Norges befolkning, som nå er i overkant av 4,8 mill. De som skal reddes, er makteliten og de som blir sett som nødvendige for å bygge opp igjen samfunnet. De har allerede fått tildelt militære tegn.

litt av det som står der.
Til de som tror på det eller vil lese mer om det, her er hele artikkelen:
http://www.nyhetsspeilet.no/2009/02/...r-seg-pa-2012/
Vis hele sitatet...
*BomberMan sitt bilde utrykker mine tusen ord om akkurat den bloggen*... men... over til topic:
Det linken til nyhetssoeuket.no sin blogg er vel kanskje en ikke så veldig pålitelig kilde å henvise til. Alle blogger nå for tida, jeg kan skrive mye av det samme på min blogg evt. vinkle det til en enda værre story.
Vi overlevde i dag hvertfall. Jippii! Det var nesten slik at jeg nesten brydde meg da jeg leste denne nyheten. Den har jeg ikke hørt noen rope om før jeg leste Dagbladet i dag.
http://www.dagbladet.no/2009/03/02/n.../mars/5110466/
Sitat av Clr Vis innlegg
*BomberMan sitt bilde utrykker mine tusen ord om akkurat den bloggen*... men... over til topic:
Det linken til nyhetssoeuket.no sin blogg er vel kanskje en ikke så veldig pålitelig kilde å henvise til. Alle blogger nå for tida, jeg kan skrive mye av det samme på min blogg evt. vinkle det til en enda værre story.
Vis hele sitatet...
vel, jeg personlig tror ikke på det.
Tenkte bare å dele det med de som tror på.
trodde du skjønte det da jeg skrev "til de som tror på det."
og den linken var på forsiden av itpro.no, ikke at spiller no rolle, men.
Sitat av Geiten Vis innlegg
vel, jeg personlig tror ikke på det.
Tenkte bare å dele det med de som tror på.
trodde du skjønte det da jeg skrev "til de som tror på det."
og den linken var på forsiden av itpro.no, ikke at spiller no rolle, men.
Vis hele sitatet...
ITpro.no er jo godt kjent for sine konspirasjonsteorier. Jeg ser du er temmelig ny her på nFF. Jeg vil at du skal lese denne tråden:

"På fisketur med Pål og Vidar."
Sitat av Clr Vis innlegg
ITpro.no er jo godt kjent for sine konspirasjonsteorier. Jeg ser du er temmelig ny her på nFF. Jeg vil at du skal lese denne tråden:

"På fisketur med Pål og Vidar."
Vis hele sitatet...
Hehe ja, leste den før jeg ble medlem t.o.m hehe.

og vet at itpro.no er litt sånn....ja du skjønner hva jeg mener, men når vi snakker om konspirasjonsteorier som er i dette tilfellet topicen på denne tråden så spiller det vel lite rolle hva kilden er :P

som sagt, tenkte bare å bidra med noe til de som "tror" på det her eller er interessert i det.

Var på ingen måter no propaganda fra min side.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Geiten Vis innlegg
Hehe ja, leste den før jeg ble medlem t.o.m hehe.

og vet at itpro.no er litt sånn....ja du skjønner hva jeg mener, men når vi snakker om konspirasjonsteorier som er i dette tilfellet topicen på denne tråden så spiller det vel lite rolle hva kilden er :P

som sagt, tenkte bare å bidra med noe til de som "tror" på det her eller er interessert i det.

Var på ingen måter no propaganda fra min side.
Vis hele sitatet...
Det spiller derimot ganske stor rolle. Kilden er nesten like viktig som det den prøver å formidle. I dette tilfellet er begge bullshit.
Folk har sakt dette før, men nå sier jeg det igjen http://en.wikipedia.org/wiki/Planet_...et_X_disproved Planet X finnes ikke.
Hvis en KOMET krasjer i Planeten vår får det jo store ødelggelser og alt det.Mange dør og verden er rystet og sånn.

Men dette er jo faktisk snakk om en planet. Og jeg tviler sterkt på at han AStro fysiker/Rom exspert duden på One call reklamene for ett par måneder siden hadde hold kjeft om noe sånt skulle skje, man hadde sett han over alt.

btw..Det er ikke sant. Finnes VELDIG mange bevis på forfalskning av bilder og alt sånt.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Planeter dør jo hele tiden i verdensrommet, hvorfor skulle det ikke skje med oss en gang? Det er jo bare et spørsmål om tid. Hvis noen hadde funnet ut at det faktisk skulle skje, så ville de aldri fortalt det, mye bedre å ane fred og ingen fare helt til det skjer. Kan godt hende at jorden går under i morgen for den saks skyld, vi hadde aldri fått vite om det i forkant uansett.
Håper dette er bare tulll :s
Men sånn hypotetisk: hvis vi vet at en komet er på vei mot jorden, og kommer til og treffe. Hva kan man best gjøre/planlegge for og overleve??

Sånn som jeg har forstått det er jordkloden truffet av kometer 2 ganger før i historien.

Holder foresten på med en bok nå, her er noen stikkord på hva som skjedde sist:
- i 45 graders vinkel stupte den inn i Jordens atmosfære med en hastighet på over 200 000 km timen, og hastigheten steg etterhvert som gravitasjonskraften økte.
Den var 16 km bred og 4 milliarder tonn.
-Det ble skapt en massiv fordypning to ganger Hawaiis størrelse, gigantiske mengder med vann og jord ble satt i bevegelse.
-Millioner av tonn med vann, sedimenter og jordmasser ble slynget opp i luften, der de spredde seg gjennom hele atmosfæren ,og helt ut i stratosfæren, sammen med en enorm sprut av pulverisert, brennheit stein som regnet ned på jorden igjen som brennende meteoritter.
- ildstormer ødela skoger over hele verden.
- vulkaner som hadde sovet i tusenvis av år våknet til liv igjen, og sendte hav av lava utover millioner av kvadratkilometer.
- solen ble stengt ute i nesten 1 år, av røyk og partikler i atmosfæren
-temperaturer under frysepunkt
- 10 til 15 km høye bølger
- i de neste 18 årene feide brutale stormer rundt jorden og skrelte vekk alt som stakk opp fra marken.


De få steinaldernomadene som overlevde bodde i fjellene og tok tilfulkt for naturkreftene som herjet over jorden, i grotter og huleganger.
De høyere utviklede bronsealdermenneskene ble utslettet.


Konklusjon: Flytt på fjellet så kansje man overlever..
Jorden er ikke truffet av kometer bare to ganger. Det er to ganger at det har ført til masseutryddelse av arter.

Strategi for å overleve? Les igjennom hva som skjer etter en fatal kometkolisjon enda en gang, og spør deg selv om du vil overleve.

"De få steinaldernomadene som overlevde bodde i fjellene og tok tilfulkt for naturkreftene som herjet over jorden, i grotter og huleganger.
De høyere utviklede bronsealdermenneskene ble utslettet."

Beskrivelsen din av kometen er fra yukatan. Det fantes ikke mennesker da.
Sist endret av BAN; 14. mars 2009 kl. 23:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av BAN Vis innlegg
Jorden er ikke truffet av kometer bare to ganger. Det er to ganger at det har ført til masseutryddelse av arter.

Strategi for å overleve? Les igjennom hva som skjer etter en fatal kometkolisjon enda en gang, og spør deg selv om du vil overleve.
Vis hele sitatet...

Ja, strategi for og overleve. Man overlever ikke av og sitte på ræva hvertfall.
Ta tilflukt i fjellet eller noe. Som nomadene gjorde.
Og tror jo at menneskearten er såpass smart nå, at vi vil greie og berge både oss (ikke hele befolkningen selvsakt)og diverse dyrearter.
Jeg skal undersøke dette med hva man best kan gjøre for og overleve.

Sitat av BAN Vis innlegg
Jorden er ikke truffet av kometer bare to ganger. Det er to ganger at det har ført til masseutryddelse av arter.

Strategi for å overleve? Les igjennom hva som skjer etter en fatal kometkolisjon enda en gang, og spør deg selv om du vil overleve.

"De få steinaldernomadene som overlevde bodde i fjellene og tok tilfulkt for naturkreftene som herjet over jorden, i grotter og huleganger.
De høyere utviklede bronsealdermenneskene ble utslettet."

Beskrivelsen din av kometen er fra yukatan. Det fantes ikke mennesker da.
Vis hele sitatet...
Hva mener du nå? hva er yukatan?
Sist endret av Ensiferum; 14. mars 2009 kl. 23:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Yukatan var den som drepte dinosaurene. Trodde det var den du beskrev...

Vet ikke om at det har vært noen kometer som har truffet jorden siden den på Yukatan. Dette skjedde for 60 millioner år siden.

Smellen i sibir var et legeme som eksploderte før det traff bakken. Ingen vet helt hva det var.

For de som lurer på banen til objekter så annbefaller jeg følgende
Sitat av BAN Vis innlegg
Yukatan var den som drepte dinosaurene. Trodde det var den du beskrev...

Vet ikke om at det har vært noen kometer som har truffet jorden siden den på Yukatan. Dette skjedde for 60 millioner år siden.

Smellen i sibir var et legeme som eksploderte før det traff bakken. Ingen vet helt hva det var.

For de som lurer på banen til objekter så annbefaller jeg følgende
Vis hele sitatet...
Jo, denne kometen traff jorden ca 65 millioner år etter at dinosaurene døde ut.
Prøver og finne noen linker, men det var vist ikke så lett.
100% BS..

Om en planet var på vei mot oss, og kom til å treffe om 3 år, kunne en hvilken som helst privatperson med et teleskop og en litt over det normale kunskap om astronomi, lett ha funnet planeten på himmelen, og regnet seg fram til alt dette. Det ville vært umulig å holde noe som helst sjult. Det hele blir bare dumt når man tenker over det..

Det som derrimot er fakta, er at det er en asteroide på størrelse med Ekebergsletta med kurs mot oss, som kommer til å passere om ca. 20 år, for deretter å skifte kurs og komme tilbake igjen 7 år senere. Denne asteroiden vil, om ikke treffe, stusse borti atmosfæren vår. (kilde: http://www.csmonitor.com/2005/0726/p01s04-stss.html)

Med dette spør jeg, hvorfor skulle alle mulige regjeringer og astrofysikere holde dette med planeten som vil treffe i 2012 sjult for menneskeheten, når hendelsen med asteroiden( som er minst like truende) allerede nå er kjent for enhver person med interesse for astronomi?
Sitat av lolros Vis innlegg
Med dette spør jeg, hvorfor skulle alle mulige regjeringer og astrofysikere holde dette med planeten som vil treffe i 2012 sjult for menneskeheten, når hendelsen med asteroiden( som er minst like truende) allerede nå er kjent for enhver person med interesse for astronomi?
Vis hele sitatet...
Det er en avledningsmanøver
Sitat av lolros Vis innlegg
100% BS..

Om en planet var på vei mot oss, og kom til å treffe om 3 år, kunne en hvilken som helst privatperson med et teleskop og en litt over det normale kunskap om astronomi, lett ha funnet planeten på himmelen, og regnet seg fram til alt dette. Det ville vært umulig å holde noe som helst sjult. Det hele blir bare dumt når man tenker over det..

Det som derrimot er fakta, er at det er en asteroide på størrelse med Ekebergsletta med kurs mot oss, som kommer til å passere om ca. 20 år, for deretter å skifte kurs og komme tilbake igjen 7 år senere. Denne asteroiden vil, om ikke treffe, stusse borti atmosfæren vår. (kilde: http://www.csmonitor.com/2005/0726/p01s04-stss.html)

Med dette spør jeg, hvorfor skulle alle mulige regjeringer og astrofysikere holde dette med planeten som vil treffe i 2012 sjult for menneskeheten, når hendelsen med asteroiden( som er minst like truende) allerede nå er kjent for enhver person med interesse for astronomi?
Vis hele sitatet...

Ja dette har jeg også tenkt litt på. Så jeg ser egentlig ingen grunn til panikk når jeg tenker meg om! (ennå..)
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av Siton Vis innlegg
Jo, denne kometen traff jorden ca 65 millioner år etter at dinosaurene døde ut.
Prøver og finne noen linker, men det var vist ikke så lett.
Vis hele sitatet...
Kanskje ikke så lett å finne lenker til bullshit! Du vet at dinosaurene daua for 65 millioner år siden, ikke sant? Så det du sitter her og sier er at en "komet" nettopp traff oss og lagde helvete?
Sitat av BomberMan Vis innlegg
Kanskje ikke så lett å finne lenker til bullshit! Du vet at dinosaurene daua for 65 millioner år siden, ikke sant? Så det du sitter her og sier er at en "komet" nettopp traff oss og lagde helvete?
Vis hele sitatet...

nei den traff i år 7120 før kristus. i hudson bay canada.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av Siton Vis innlegg
nei den traff i år 7120 før kristus. i hudson bay canada.
Vis hele sitatet...
Etter å ha tullet litt med Google finner jeg ingenting annet enn teorier som foreslår at denne kometen utryddet de forhistoriske Amerikanerene, men det er plausibelt.

I stand corrected.
Climatologist Andrew Weaver of the University of Victoria says the notion that an extraterrestrial impact caused the Younger Dryas "requires an extraordinarily huge leap of faith." He says there were many climate swings during the last glacial cycle; the mini-ice age was simply the last of them and does not require an extraterrestrial explanation.
Jeg tror ærlig talt jeg ikke har lyst til å overleve en masseutryddelse, for å så leve resten av mitt liv i et kaotisk post-apokalyptisk samfunn der jeg er nødt til å drepe og kjempe for mat for å overleve. But hey, that's me.
Haha, mayaene klarte ikke å forutse sin egen kulturs undergang, men undergangen til kulturer som lever massevis av århundrer seinere går helt fint å forutse? Muahahahaaah! HeeHee, de fleste som fantaserer on "Jordas undergang" og sånn, sitter med aluminiumsfoliehatter på seg for å beskytte seg mot "mind control" fra CIA eller "negativ energi" eller noe, de er som regel på det psykotiske nivået, haha! Skål! (Og Jorda går IKKE under i 2012, 2013, 2014 eller i overskuelig fremtid, ingenting tyder på det. Global oppvarming er et reelt stort problem, men følgene blir ikke SÅ katastrofale SÅ fort, selv av det problemet! Og "Niburu/planet X" fins ikke, spør en astronom, spør NASA, spør hvemsomhelst uten sølvfoliehatt!) Skål igjen!
Very Important Lurker
Keanu's Avatar
Planet X er faktisk ingen planet (lenger).
Link
Haha, "seriøse svar" om "planet X/Niburu"? Øøøh, gå til NASA eller et hvilket som helst astronomi-nettsted i verden, så får du det seriøse svaret: Den fins ikke, og du kan trygt legge planer for 2012, 2013, 2014 eller hva du vil. Haha, "Nibuuuuru, BØØØØØH" Heheheheheeeeeh!
la oss se over alle scenarioene i mitt hode, det ville vært ganske logisk å ikke annonsere det offisielt

scenario1:
Alle vet at de mest sansynlig dør om 4 år og begynner å bygge bunkere, hamstre fôr og skape kaos.
4 år seneere dør alle sammen uansett fordi det er en forbanna meteor.

scenario2:
Alle vet at de mest sansynlig dør om 4 år og begynner å bygge bunkere, hamstre fôr og skape kaos.
4 år senere kommer ingen komet og alle har stresset og fucket opp alt for ingenting.

scenario3:
Ingen vet at de mest sansynlig dør om 4 år og ingen begynner å bygge bunkere, hamstre fôr og skape kaos.
Hjemmebyggede bunkre holder ikke mot meteorer, militærets gjør kanskje, alle overlever og vi får en katastrofe på hendene, men vi lever videre.

scenario4:
Ingen vet at de mest sansynlig dør om 4 år og ingen begynner å bygge bunkere, hamstre fôr og skape kaos.
Det kommer ingen komet og alt fortsetter uten at noe spesielt har skjedd.

scenario5:
Ingen vet at de mest sansynlig dør om 4 år og ingen begynner å bygge bunkere, hamstre fôr og skape kaos.
Vi blåser den i småbiter og alle har det bra.
Jeg personlig tror du har blitt påvirket av media. Med andre ord det vi kaller "den fjerde statsmakt". I dag er det media som setter dagsordenfunksjonen, med andre ord så bestemmer de ikke hva vi skal mene, men hva vi skal mene noe om. Internett er veldig flink til dette, og om noen lager artikler, hjemmesider osv om slike ting, leser folk det og blir påvirket og skaper en egen mening. Jeg personlig tror ikke på det fordi at det ville lekket ut og blitt en seriøst stor sak av det. Men som sagt så er media skapt for å påvirke vanlige folk som sitter å leser.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Digital Hybrid Vis innlegg
Jeg tror ærlig talt jeg ikke har lyst til å overleve en masseutryddelse, for å så leve resten av mitt liv i et kaotisk post-apokalyptisk samfunn der jeg er nødt til å drepe og kjempe for mat for å overleve. But hey, that's me.
Vis hele sitatet...
Hvorfor tror du det? Tar ikke så lenge å bygge opp nye hus og dyrke ny mat.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Hvorfor tror du det? Tar ikke så lenge å bygge opp nye hus og dyrke ny mat.
Vis hele sitatet...
Uten strøm og annen infrastruktur. Gjerne med temperaturer ned mot -30 grader.
Allt fra størrelse komet og oppover ville ha tatt livet av oss. Mesteparten av kloden villle blitt som en vinterdag på sydpolen.
Jeg trur ikke på det, men syntes alikevell det er litt spennende! :P

Jeg kommer nok til å være oppmerksom når den dagen er her .. å ja, må vell kansje begynne å bygge meg en solid bunker nå å!.. blir hardt arbeid..
Det er ingen planet eller lignende som kommer, slapp av.
Solen vil i 2012 begynne og øke sin inntensitet med påfølgende økning i bakgrunnstrålingen, altså: Gammastråling. Er ikke noe vits og grave seg ned eller lignende HVIS dette skjer.

Karpe diem
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
"Det er ingen planet eller lignende som kommer, slapp av.
Solen vil i 2012 begynne og øke sin inntensitet med påfølgende økning i bakgrunnstrålingen, altså: Gammastråling. Er ikke noe vits og grave seg ned eller lignende HVIS dette skjer.[Citation needed]"


Seriøst, du kan ikke bare komme med slikt uten kilder...
Sist endret av BomberMan; 19. mars 2009 kl. 20:58.
Seriøst, du kan ikke bare komme med slikt uten kilder... [/quote]

Vel, kan ikke se at andre dommedagsprofeter hittil har hatt sikre kilder.
Men siden du poengterer det så mener jeg at den sikreste kilden er: frykten.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Sitat av lygra Vis innlegg
Vel, kan ikke se at andre dommedagsprofeter hittil har hatt sikre kilder.
Vis hele sitatet...
Merkelig nok har alle dommedagsprofeter hittil tatt grundig feil.
Hvis planet X hadde eksistert, hvordan skulle en slik planet kunnet opprettholde en så stor bane uten å bli trukket vekk av andre tyngdekrefter?
universet er som et flipperspill
Herregud! Er det ikke bare idioter som går på "DummeDags"-profetier? Vi burde ikke gidde å debattere sånne tullinger, det er et trist faktum at flat-earthere fins, snåsamenn finns, dummedagstullinger fins, men er det verdt å bruke tid på sånne? Vi kan kanskje bruke litegrann tid i 2013 på å drite dem ut fordi "dummedag" ikke kom og "Niburu" fremdeles ikke fantes, men å kaste bort tid på de j%vla pasientene nå synes jeg ikke noe om. Men det er bare min mening, da..
haha, du er nok på feil forum for å få svaret på slike spørsmål. På freakforum er folk mest opptatt av hvordan bli høy på pizzakrydder eller hvordan fjerne bongevann-lukt.

Sitat av Alfadir Vis innlegg
Hvis planet X hadde eksistert, hvordan skulle en slik planet kunnet opprettholde en så stor bane uten å bli trukket vekk av andre tyngdekrefter?
Vis hele sitatet...
Hvordan tyngdekrefter da einstein? Nærmeste stjerne er 4 lysår unna, trukke den har mye å si
Sist endret av jada_sikkert; 22. mars 2009 kl. 08:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er det noe nytt på denne da? Det har vært stille en stund synes jeg....
Helgeland Arbeiderblad:
Er dette Noahs Ark? Ifølge utbredte konspirasjonsteorier kommer Mosjøen til å spille en sentral rolle i 2012.

http://gfx.api.no/image-versions/www.helgeland-arbeiderblad.no/m/02509/1238442533000_ark_2509219m.jpg
Sitat av Ter3 Vis innlegg
Er det noe nytt på denne da? Det har vært stille en stund synes jeg....
Vis hele sitatet...
Tja. Planeten er like mye fiksjon fremdeles. Og der tenker jeg vi avliver denne farsen, i alle fall her på freakforum.