Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 2800
Jeg lurer på å kjöpe beats by Dr. Dre
men hva er forskjellen på solo og den andre?

Diskuter og prat i vei!

takk på forhånd!
Overpriset jåleri. Kjøp fra en seriøs aktør om du ønsker å bruke mye penger på headsett.
Hobby Filosof
Se på det som og kjøpe en Mac, overpriset hardware. Med et design, utsenedet og byggekvalitet.
Så du får nok et bedre headsett til mindre penger. Jeg personelig angrer ikke på at jeg kjøpte mine Beats By Dr.Dre Studio.
Men kommer aldrig kjøpt meg Mac, uansett hva - men endte jo opp med Beats - så de som liker Mac godt ser vel på det på mye samme måten.

Sitat av Whybear Vis innlegg
Overpriset jåleri. Kjøp fra en seriøs aktør om du ønsker å bruke mye penger på headsett.
Vis hele sitatet...
Hvordan er levrandøren av Beats, ikke en serøs aktør?
Sist endret av WhyNot!; 18. mai 2012 kl. 16:59.
Sitat av WhyNot! Vis innlegg
Hvordan er levrandøren av Beats, ikke en serøs aktør?
Vis hele sitatet...
Feil ordvalg av meg, hva jeg mener er mindre anerkjent. Jeg ville aldri bruke 2k-3k på headett som er gode, men hvor du betaler skjorta og litt til for en tåpelig gimmick.
Spørs, vil du ha et headsett der du ser ut som en teiting, som kanskje er kult i noen klikker, eller et headsett som høres jævlig bra ut og ser helt ok ut?
Har Beats Studio. Mobiler tikker inn på de hele tiden og bråker, jeg blir jævlig forbanna på det. Men jo, ikke kjøp de. Spør heller noen om de kan anbefale noen bra Sennheiser headsett (eller annet merke ofc). Beats har fin lyd, men er veldig overpriset
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Ville tatt en kikk på Audio Technica ath-m50, vil tørre å påstå at det har best lyd for pengene, om du ikke er villig til gå veldig høyt opp i pris. Knall headset rett og slett, god komfort+herlig lyd!
Kjører man en veldig swag klesstil så kan Beats se bra ut, men det er neppe verdt å betale så mye penger for headphones kun for utseende når lyden er så dårlig som den er imo. En over meg sier at det blir som å handle en mac, det er jeg ikke enig i. Ja, begge er overpriset, men Mac slår PC på mer enn utseende mens Beats vinner kun på utseende. Jeg bruker å sammenligne det med å handle en bukse med masse hull i til 4000. Buksa kan vinne på utseende å passe inn i enkelte klesstiler, men det er rett og slett ikke verdt pengene.

Når det kommer til anbefalinger så ville jeg gått for disse, rett og slett fordi man får med seg hele lydbildet veldig godt, og ikke bare donk donk og litt diskant. Det er stort sett disse man ser under innspillinger i studio, og det er ikke uten grunn. Man vil kanskje ikke oppnå den intense opplevelsen med denne gjennom en iphone, men hvis man skulle koble den til et massivt lydanlegg en gang så skjønner man godt hva disse er gode for.

Du kan lese gjennom Hardware.no sin test her.
Sist endret av tgod; 18. mai 2012 kl. 17:45.
Har testet både solo og studio , ikke verdt så mye penger i det hele tatt - er min mening. Bose hodetelefonene er derimot mye bedre.
Sitat av tgod Vis innlegg
Kjører man en veldig swag klesstil så kan Beats se bra ut.
Vis hele sitatet...
"Swag Klesstil"... serriøst?

Beats er veldig overpriced, det eneste den gjør er å få deg til å se ut som en tulling, hvertfall hos meg og alle jeg kjenner. Det ligger ikke veldig mye stil i den spør du meg.
Sist endret av Juicekongen; 18. mai 2012 kl. 18:01.
Smaken er som baken. Beats er overpriset men i mine øyne verdt å kjøpe, har Solo og har akkurat bestilt meg Studio har sett mye rundt og er mye annet som er bra, som sennheiser, men jeg satser på at dette er et like vellykket kjøp! Er veldig kresen på utseende og lyden og Beats gir meg akkurat det jeg vil ha.
Sitat av emmma Vis innlegg
Smaken er som baken. Beats er overpriset men i mine øyne verdt å kjøpe, har Solo og har akkurat bestilt meg Studio har sett mye rundt og er mye annet som er bra, som sennheiser, men jeg satser på at dette er et like vellykket kjøp! Er veldig kresen på utseende og lyden og Beats gir meg akkurat det jeg vil ha.
Vis hele sitatet...
Du er kresen på lyden og velger derfor Beats? Høres jo meget spesielt ut...

Jeg ville gått for noe annet enn beats...
Hobby Filosof
Fått et inntrykk av at det er blitt kult og hate på Dr.Dre serien her på bruket.
- Lyden i headsettet er ikke så dårlig som folk her skal ha det til, skyt meg for og ytre min mening som er ganske motsat enn de fleste her, men herregud - greit nok 'du' har kansje ikke penger og innvistere i utsenedet og lyd, men du trenger ikke 'pisse' på det istedet ..

EDIT: Skrevet in the heat of the moment, ordla meg kansje litt kvast men fuck it ..
Sist endret av WhyNot!; 18. mai 2012 kl. 19:38.
Sitat av Halalgeir Vis innlegg
Du er kresen på lyden og velger derfor Beats? Høres jo meget spesielt ut...

Jeg ville gått for noe annet enn beats...
Vis hele sitatet...
Som skrevet, smaken er som baken
Har prøvd dette "ekstremt bra" headsettet, og vart alvorleg skuffa. Papirdiskant og plastikkbass. Kjøp heller noko anna.
http://dl.dropbox.com/u/11216732/1333810579822.jpg
^
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
"Swag Klesstil"... serriøst?

Beats er veldig overpriced, det eneste den gjør er å få deg til å se ut som en tulling, hvertfall hos meg og alle jeg kjenner. Det ligger ikke veldig mye stil i den spør du meg.
Vis hele sitatet...
Ja, serriøst. Det er ikke ofte jeg ser folk som passer med Beats.

Dette ser ikke bra ut
http://common.ziffdavisinternet.com/util_get_image/24/0,1425,i=242544&sz=1,00.jpg

Dette ser bra ut
http://28.media.tumblr.com/tumblr_lrii4hQWwc1qjkf3xo1_500.jpg
Sist endret av tgod; 18. mai 2012 kl. 19:50.
Kjøpte selv Beats Studio, og kan ikke si jeg er spesielt fornøyd. Det er absolutt god lyd og slikt, men i hælvete.

For det første: Greia går på batteri, noe jeg ikke kan fordra.
For det andre: Det er en liten radiosender som ikke går an å slå av, og dermed får man konstant denne hakkelyden på venstre side når man får tekstmeldinger eller folk ringer.
For det tredje: Mer eller mindre ELENDIG lydisolasjon. Man må jo ha på full lydsstyrke for å merke mindre av lyden rundt deg, og full lyd i det headsettet... Ja, da får du vondt i øra.
For det fjerde: Det er sinnsykt dyrt i forhold til hva man får.

Om du skal ha et skikkelig headset, så gå for Sennheiser eller Bose sine.
Gucci gang
Fusjon's Avatar
Sitat av tgod Vis innlegg
Ja, serriøst. Det er ikke ofte jeg ser folk som passer med Beats.

Dette ser bra ut
http://28.media.tumblr.com/tumblr_lrii4hQWwc1qjkf3xo1_500.jpg
Vis hele sitatet...
Så ikke noe særlig bedre ut spør du meg...
Sist endret av Fusjon; 18. mai 2012 kl. 22:14.
Ingenting
jpano's Avatar
Sitat av Fusjon Vis innlegg
Så ikke noe særlig bedre ut spør du meg...
Vis hele sitatet...
Jo, han har tatt dem vekk fra øra
skjer med hat mot beats? ja, overpriset og lekker alt for mye lyd, men kvaliteten er på linje med andre stygge kvalitetsheadsett til 1500 kr

har de selv, men bruker de aldri offentlig da de lekker alt for mye lyd, flaut
Gå heller for Sennheiser, ialfall ikke beats
Forstår ikke alt dette styret med beats by Dr.Dre, nå har ikke jeg prøvd dem selv, men lydkvaliteten kan da ikke være så fantastiskt bra i forhold til f.eks ett koss headset at det er verdt alle ekstra pengene?
Om du ikke liker noe, er det bare å la være å kjøpe det.
Jeg har Beats og liker de veldig godt. Aldri hørt bedre lyd. Kjøpte de i London og fikk de rimeligere enn her hjemme. Helt ekte er de og, og jeg er veldig fornøyd. Finnes sikkert bedre.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
De fleste jeg har sett har Beatsene rundt nakken istedenfor på ørene. Sier vel kanskje litt om kvaliteten, og hvordan de har blitt et tilbehør.
Sitat av Fusjon Vis innlegg
Så ikke noe særlig bedre ut spør du meg...
Vis hele sitatet...
Spør ikke deg
Sitat av missjones Vis innlegg
Om du ikke liker noe, er det bare å la være å kjøpe det.
Jeg har Beats og liker de veldig godt. Aldri hørt bedre lyd. Kjøpte de i London og fikk de rimeligere enn her hjemme. Helt ekte er de og, og jeg er veldig fornøyd. Finnes sikkert bedre.
Vis hele sitatet...
Du har ikke prøvd et sennheiser til 1000 kr...
Beats er et meget godt eksempel på mainstream. Som noen skrev over her, at beats passer til en ''swag klesstil''. Ja, det gjør det kanskje, men det er ikke swag å være mainstream.

Beats pro lekker ikke lyd i det hele tatt. Vil også nevne at ledningene til Beats solo og studio er det elendig kvalitet på. Bruker min 4 ledning nå, det endte med at jeg måtte kjøpe en ledning til 50,- og de var det mye bedre kvalitet på. ( de vanlige ledningene koster rundt 350- 400)

Dette er nå min mening om Beats by Dr.Dre.
Hobby Filosof
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
De fleste jeg har sett har Beatsene rundt nakken istedenfor på ørene. Sier vel kanskje litt om kvaliteten, og hvordan de har blitt et tilbehør.
Vis hele sitatet...
Eller vedkommende ikke følte for og høre musikk der og da .. ser mangen med koss rundt nakken - sier jo litt om hvordan det har blitt et tilhør.

Ikke meningen og kverulere her, men du skjønner vel hvor jeg vil hen
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Sitat av WhyNot! Vis innlegg
Eller vedkommende ikke følte for og høre musikk der og da .. ser mangen med koss rundt nakken - sier jo litt om hvordan det har blitt et tilhør.

Ikke meningen og kverulere her, men du skjønner vel hvor jeg vil hen
Vis hele sitatet...
Jada, men å bruke så mye penger på hodetelefoner og nesten ikke bruke dem blir for dumt. Finnes selvfølgelig noen som bruker dem veldig ofte også.
Du bürde aldri kjøpe beats.
Du får bedre lyd på europris
jeg har beats solo, er ganske fornøyd egentlig, eg søkte en del på forumer, og sjekket ut mange andre, men jeg valgte beats pga de er "tøffe" ang lyden så synest jeg den ikkje er så dårlig som andre har beskrevet, sikkert ikkje like god som sennheiser, men mye bedre en koss. vist du føler det er verdt å bruke mer penger på noe du synest er fint, eller passer deg, en noe som er bedre, så er det et personelig valg, akkurat som at ingen kan hindre deg i å brenne alle pengene dine i hagen.
Greia med Beats headset er å få musikken så "fet" som mulig, så "party" som mulig. Bassen er i fokus. Har du ikke så peiling på hva som er "bra lyd", eller bare vil ha rett fram "digge" lyd uten ett bredt lydspekter, passer Beats deg. Lager du musikk, passer ikke Beats deg, siden mixen din kommer til å høres helt elendig ut på andre høyttalere. Glem alt pratet om hva som er swag og ikke, at de bare er for de med swag, at det er et moteobjekt og slike ting. Prøv de, liker du lyden og har penger til det, så kjøper du de. Jeg kan personlig si at jeg ikke har sansen for de, men skjønner veldig godt hvorfor andre kjøper de. Mange liker lyden i øreproppene som følger med iPhone/iPod også, og det får de bare gjøre, uten at folk skal hate. Går da ikke utover andre at du bruker penger på et headset. Folk burde vel heller være glad for at du kjøper et såpass isolert headsett, fremfor Koss Portapro og andre headset som lekker mer lyd enn hva du får inn i ørene dine.
Sist endret av Lachrymology; 19. mai 2012 kl. 01:05.
Sitat av WhyNot! Vis innlegg
Se på det som og kjøpe en Mac, overpriset hardware. Med et design, utsenedet og byggekvalitet.
[/i]
Vis hele sitatet...
ikke for å være helt ot, men å si at mac er overpriset hardware er som å si at Audi er overpriset motor. Er noe som heter den totale pakken.

OT: Som mange andre så har jeg også hørt at beats ikke er det beste i forhold til pris.
Hobby Filosof
Sitat av Lachrymology Vis innlegg
Folk burde vel heller være glad for at du kjøper et såpass isolert headsett, fremfor Koss Portapro og andre headset som lekker mer lyd enn hva du får inn i ørene dine.
Vis hele sitatet...
Dette er det eneste jeg følte var feil med innlegget ditt, nå tar jeg utganspunkt i Studio headsette da, det lekker lyd som faen - er det stille på bussen og jeg spiller på fult volum spiller jeg for nermest hele bussen

Sitat av mo3 Vis innlegg
ikke for å være helt ot, men å si at mac er overpriset hardware er som å si at Audi er overpriset motor. Er noe som heter den totale pakken.

OT: Som mange andre så har jeg også hørt at beats ikke er det beste i forhold til pris.
Vis hele sitatet...
Om jeg velger en pc med samme specsene som en mac, så får jeg bedre pc til mindre penger.


Velger jeg et annet headsett en beats - så får jeg bedre lyd til mindre penger.
- Det er noe som heter den totale pakken.

Men hey, som jeg har påpekt tidligere så virker det som at det er kult og hate på Dr.Dre produktene her på bruket.
Sist endret av WhyNot!; 19. mai 2012 kl. 02:21.