Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 5533
Sitat av Litago1 Vis innlegg
stemmer ikke pga jeg ikke bryr meg om slikt tullball
Vis hele sitatet...
Du er i det minste ærlig. Og jeg tror dette også er grunnen til at mange ikke stemmer - spesielt blandt de i den yngre generasjonen.
Jeg tror at jeg kommer til å stemme. Det blir nok blankt siden jeg har problemer med å finne ut hvilket parti med den mest fornuftige politikken.

Vi får se på dagsformen.
Jeg som enkelt individ utgjør ikke noe forskjell uansett, ganske simpelt, egentlig.
Grunnen til at jeg ikke stemmer er fordi det ikke har noe å si hvilke parti du stemmer alle partiene er like. De kommer å gjøre akuratt det som ap gjør fordi de får beskjed av de som er enda høyere opp enn partiene kall meg konspirasjonsteoretiker men det er sannheten!
Historieentusiast
Sexarz's Avatar
Sitat av Elshop Vis innlegg
Grunnen til at jeg ikke stemmer er fordi det ikke har noe å si hvilke parti du stemmer alle partiene er like. De kommer å gjøre akuratt det som ap gjør fordi de får beskjed av de som er enda høyere opp enn partiene kall meg konspirasjonsteoretiker men det er sannheten!
Vis hele sitatet...
Kom gjerne med eksempler på hvem disse skumle bakmennene er. Julenissen? Påskeharen?
Sitat av Sexarz Vis innlegg
Kom gjerne med eksempler på hvem disse skumle bakmennene er. Julenissen? Påskeharen?
Vis hele sitatet...
bare leke morsom du

I verden vi lever i dag er det 13 familier som styrer hele verden de er de 13 rikeste i verden.

Selv om det er tydelig at USA og mest sannsynlig hele verden drives av selskaper, er det ikke helt klart for publikum at disse selskapene er alle jobber sammen og vil til slutt styre verden direkte.

Hvem er de 13 Illuminati familier?

Astor Familie:
En av de mest kjente av de 13 familiemedlemmer blodslinjer av Illuminati er Astor familien blodslinje. John Jacob Astor var den første av sin familie til å komme til USA fra Tyskland i 1700. Noen kilder sier at han var en slakter i Tyskland og fattige, mens andre sier han allerede hadde rikdom da han kom til USA. Uansett, etter å ha vært i USA for et par år, fikk han enda mer rikdom gjennom handel og banktjenester. Konspirasjonsteoretikere tror at John Jacob Astor var en ekstremt ond mann og inn i satanisme fordi det var tydelig at han jobbet med andre Illuminati medlemmer, inkludert presidenten, og han hadde også flyttet opp i gradene i frimureriet i løpet av et par years.Many steder i New York og andre steder er oppkalt etter den Astor familien, inkludert Waldorf-Astoria Hotel og nabolaget Astoria i Queens. Brooke Astor er en "kjent filantrop" som har vært i nyhetene i det siste, men det har vært mange Astors fra denne blodslinje involvert med politikk, bank, og alle ting der strømmen er bekymret.

The Kennedy Family:
Dette navnet bør høres ganske kjent for alle. The Kennedy Family er en familie som har vært innhyllet i mystikk i mange år, på grunn av deres engasjement i politikk og tragedier som mordet på president JFK. The Kennedy Family er tenkt av konspirasjonsteoretikere til å være en del av Illuminati grunn av sin rikdom og på grunn av sine bånd til Church of Satan. Nemlig i ideen om at JFK ble involvert med kvinner som var elskere eller venner av Anton LaVey (mannen som grunnla sataniske kirke i 60-årene). Jayne Mansfield var en av JFKS ment venninner, samt Marilyn Monroe. Så tilsynelatende disse båndene med disse kvinnene automatisk sette Kennedys i tråd med satanister. En annen teori på hvordan Kennedy-familien var involvert i Illuminati er at JFK far var en venn av mafia og sluttet en Pilgrim Society som var tenkt å være en gren av Illuminati. Var JFK død på grunn av det faktum at han var skyve mot Illuminati makt over ham, og dette landet? Det har vært antatt at JFK talte ut mot kraften i de store bankene i USA, og kort tid etter ... han ble skutt. Men, er Kennedy-familien fortsatt rundt.

Rothschild-familien:
Selv om du har ingen anelse om hvem Rothschild-familien egentlig er, ni av ti ganger har du i det minste hørt navnet snakkes minst én gang. Rothschild-familien har sine hender i mange ulike bransjer, inkludert ulike veldedige organisasjoner, vin, bank med mer. De er en familie som har røtter i England og Østerrike, og de antas å være en av de 13 familiemedlemmer blodslinjer av Illuminati for ulike grunner. Men den viktigste grunnen er på grunn av sine mange bånd i Banking og på grunn av sine enorme mengder rikdom. En spesiell person av Rothschild-familien, Meyer Rothschild, ble sagt å ha kommet inn i tråd med en katolsk prest for å få mer kontroll over Europas wealth.They angivelig startet en hemmelig satanisk kult for å få mer makt.

Rockefeller Familie:
Hørt av Rockefeller Center? Jepp, den berømte plassen i New York ble oppkalt etter Rockefeller-familien, en annen av de antatte 13 familiemedlemmer blodslinjer av Illuminati. Og nok en gang, en familie som har hatt sine hender i bank i hvert fall siden 1800-tallet. Men de er mest kjent for å være en av de første familiene å bli rik av av olje-handel. Denne familien har vært kjent som en av de mektigste familiene i USA. Men for å dekke opp sine Illuminati bånd, skjuler de bak enorme mengder veldedighet til summen av millioner av dollar i løpet av årene. De har også hatt sine hender i gjenoppbyggingen av eventuelle historiske bygninger, inkludert de i Colonial Williamsburg og Lincoln Center.

The Bundy Familie:
Den Bundy familien regnes som en av de tretten familie blodslinjer av Illuminati for sine tette bånd med Kennedy og Onassis familier. Spesielt en mann ved navn McGeorge Bundy er en teori om å ha holdt særlig informasjon fra JFK ører, og gjorde det samme etter at JFK ble myrdet med president Johnson. Han ble Sec. Rådgiver i USA, så han var i stand til å filtrere ut hva presidenten gjorde, og hørte ikke. Han ble også sagt å ha deltatt i tyveri av en annen politiker formue, hovedsakelig for vinning av makt. Mer enn en av Bundy familiemedlemmer er anklaget for å være frimurere og ivrige satanister.

DuPont Familie:
DuPont familien er opprinnelig fra Frankrike og fikk sin rikdom og makt gjennom en begynnelse på kruttet industrien i 1800s.This familien har holdt sin rikdom i familien, så mye at de med hensikt innavlet med hverandre selv i det nittende århundre. De har nå sine hender i mange bransjer, inkludert industri, landbruk, kjemikalier, elektronikk, mat, regjeringen, og medisinsk behandling.

The Collins Familie:
The Collins familie har gått under radaren for de fleste, men de er sagt å være dypt involvert i Illuminati og pådriver for New World Order. Deres antatte Sataniske ritualer daterer seg tilbake til 1950-tallet i det minste, og vitner har snakket om en "grand mor" i Collins familie som ville ofre uskyldige barn i navnet New World Order. Hvis du skulle gjøre forskning på Collins familien, maler det meste av det som er på internett bildet av en familie som er veldig mye involvert i veldedighet og donere til årsaken til et bedre miljø ... men er dette bare en front for hva som foregår bak lukkede dører?

Li Familie:
Li familien blodslinje av Illuminati er en av de mektigste av kinesisk handel. De har vært knyttet til mange av de andre Illuminati familie blodslinjer, inkludert Rockefeller-familien. Angivelig statsministeren besøker USA og rutinemessig holder med Rockefeller-familien. Li Family er åpenbart kommunist, men de er også sies å være en forløper i Kina for New World Order. Tenk på alle de tingene vi får fra Kina - jeg vil si om lag 75% av ting i huset mitt ble trolig laget i Kina. Og tenk på all den gjelden USA skylder Kina, par som type makt sammen og Li familie må være et kraftig Illuminati familien faktisk.

The Russell Familie:
En av de antatte tretten familie blodslinjer av Illuminati som også er en forløper for "fred i verden", og hjelpe til med opprydding av miljøet. De har etablert The Russell Family Foundation som deres hjelp av jakt hellig for publikum, men hva gjør de bak lukkede dører? William
Huntington Russell er visstnok mannen som etablerte Skull and Bones Order, en gren av Illuminati. Dusinvis av andre fra Russell familie har hatt forbindelser eller har selv etablert frimurer organisasjoner. De har hatt bånd i regjeringen, i hovedsak. En del av tro i Illuminati innlemme ideen om at mange av disse familiene praktisk talt eier Ivy League høyskoler og bruke disse høgskolene i å rekruttere intelligente andre.

Onassis Familie:
Denne familien har åpenbare bånd til Kennedy-familien og også til Bundy familien i løpet av 1960 og 1970. Jackie Onassis var allerede blod til en svært mektig familie, men deretter giftet seg inn i Onassis familien etter JFK død. Onassis familien har fortsatt massevis av rikdom og er fortsatt antas å være en del av Illuminati som noen av deres medlemmer er ganske aktiv i politikk og okkult atferd.
Vis hele sitatet...
Sist endret av VitoScaletta; 26. mai 2013 kl. 03:04.
Sitat av Elshop Vis innlegg
bare leke morsom du

I verden vi lever i dag er det 13 familier som styrer hele verden de er de 13 rikeste i verden.
Vis hele sitatet...
Jeg trodde du ikke var konspirasjonsteoretiker, jeg? Blodsbånd med illuminati? Hele innlegget ditt lukter så ekstremt bullshit.

Jeg er borgelig, men har fremdeles ikke funnet det partiet som passer med alle mine meninger. Jeg fant derimot et som traff ganske godt, og har engasjert meg mye i partiet for å få igjennom mine meninger. Noe nasjonalt, men mest lokalt.

Poenget er at du aldri vil finne et parti som passer deg perfekt, men du har mange muligheter til å dra partiet akkurat dit du ønsker. Med mindre Elshop har rett, for jeg tror ikke Illuminati tar opp nye medlemmer for øyeblikket. Men jeg så noe om en ledig stilling hos Bildenberger-gruppen.
Sitat av Mirriran Vis innlegg
Jeg trodde du ikke var konspirasjonsteoretiker, jeg? Blodsbånd med illuminati? Hele innlegget ditt lukter så ekstremt bullshit.

Jeg er borgelig, men har fremdeles ikke funnet det partiet som passer med alle mine meninger. Jeg fant derimot et som traff ganske godt, og har engasjert meg mye i partiet for å få igjennom mine meninger. Noe nasjonalt, men mest lokalt.

Poenget er at du aldri vil finne et parti som passer deg perfekt, men du har mange muligheter til å dra partiet akkurat dit du ønsker. Med mindre Elshop har rett, for jeg tror ikke Illuminati tar opp nye medlemmer for øyeblikket. Men jeg så noe om en ledig stilling hos Bildenberger-gruppen.
Vis hele sitatet...
quota jeg deg da?

prøver du også å leke morsom? les på nettet, bøker osv
veldig mye informasjon skjønner du ikke bare game wow hele dagen, leet haxxor
hater folk som leser illuminati og tenker ooo bullshit.


Jeg har den tro i dag at ingenting kommer til å forandre seg verken om vi har Høyre, AP, krf, sv, frp. Det kommer til å skje like mye som skjer den dagen i dag
Sist endret av VitoScaletta; 26. mai 2013 kl. 03:14.
Sitat av Elshop Vis innlegg
quota jeg deg da?

prøver du også å leke morsom? les på nettet, bøker osv
veldig mye informasjon skjønner du ikke bare game wow hele dagen, leet haxxor
hater folk som leser illuminati og tenker ooo bullshit.


Jeg har den tro i dag at ingenting kommer til å forandre seg verken om vi har Høyre, AP, krf, sv, frp. Det kommer til å skje like mye som skjer den dagen i dag
Vis hele sitatet...
Leet haxxor? Game wow? Morsom du. Jeg har mest sannsynlig lest mer på nettet, og lest flere bøker enn du noen gang har gjort. Jeg har dog fortsatt til gode å finne bevis på at det er 13 familier som styrer verden. At penger gir makt er det ingen tvil om, og de 13 rikeste familiene i verden har nok mer makt enn det de 13 fattigste familiene har.

Mener du forresten at det er rart alle tenker bullshit når de hører Illuminati, når det første man ser om man googler "illuminati proof" er dette? Skulle nesten tro verdens mektigste hadde mer makt over Google enn som så.