Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1816
Har fått en god del pf av legen pg av heftige ryggplager.
Har tatt en del paralgin for «morro» skyld, men nå trenger jeg de til ryggen.

Men nå som jeg har såppas mange så har jeg litt lyst til å prøve å filtrere de så jeg slipper paracethamolen.
Hvor mange trenger jeg for å bli fin i toppen?
Tar ca 4-5stk før jeg merker noe rus på de ellers.

Mener å ha hørt at noe sv kodeinen blir igjen i paracethamolen når du filtrerer det, å lurer på om jeg da må blande på noen ektra.

Å et spørsmål til!
Er pinex svakere en paralgin på noe vis?
Føler jeg blir mer svimmel sv psralgin en pinex uansett om jeg tar like my av begge.
Er jo like mye kodein i begge så syns det er rart
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pinex er hakket svakere enn paralgin ja. Har også tatt paralgin for ryggsmerter, og får ikke lik lindring av pinex, jeg blir også litt svimmel i toppen av paralgin, men ikke av pinex.
Pinex er i så fall sterkere med sine 100mg Paracetamol ekstra.

Filtrering som du snakker om heter Cold Water Extraction (CWE) og gjøres likt uansett om det er Pinex eller Paralgin.
Du trenger kaffefiltre og noe å knuse tablettene dine med. Rull et glass over pillene som du har pakket inn i papir til de er pulverisert f.eks.
Bland de knuste tablettene med vann i et glass, sett i fryseren i 20-30 min og filtrer deretter gjennom kaffefilter. Dette tar gjerne litt tid og du må muligens helle i filteret flere ganger så det ikke revner. Den hvite guggen som er igjen i filteret er for det meste Paracetamol, det aller meste av kodeinen er igjen i vannet du har filtrert. Du kan skvise ut den siste væsken av kaffefilteret når alt har rent igjennom.

Google gjerne CWE og følg en eller annen oppskrift.

Kjør for all del på, det er mye bedre for kroppen din å ikke få i seg flere gram Paracet hver gang du skal ruse deg på Kodein. Du slipper da gjerne magepine og en generell uggen følelse i kroppen.

Ikke gidd å bli hekta, det er mildt sagt ubehagelig

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Pinex er hakket svakere enn paralgin ja. Har også tatt paralgin for ryggsmerter, og får ikke lik lindring av pinex, jeg blir også litt svimmel i toppen av paralgin, men ikke av pinex.
Vis hele sitatet...
Pillene inneholder nøyaktig samme mengde Kodein, Pinex har 500mg Paracetamol i stedet for 400mg.

Det var ikke meningen å gi KP.
Sist endret av krystallkongen; 3. mars 2021 kl. 01:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ok takk for svar!
Får en chill feeling av pinex også, men ikke like mye som på pf..
Noe som er så rart mtp samma styrke når det kommer til kodeinen
Sitat av knaskellerknep Vis innlegg
Har fått en god del pf av legen pg av heftige ryggplager.
Har tatt en del paralgin for «morro» skyld, men nå trenger jeg de til ryggen.

Men nå som jeg har såppas mange så har jeg litt lyst til å prøve å filtrere de så jeg slipper paracethamolen.
Hvor mange trenger jeg for å bli fin i toppen?
Tar ca 4-5stk før jeg merker noe rus på de ellers.

Mener å ha hørt at noe sv kodeinen blir igjen i paracethamolen når du filtrerer det, å lurer på om jeg da må blande på noen ektra.

Å et spørsmål til!
Er pinex svakere en paralgin på noe vis?
Føler jeg blir mer svimmel sv psralgin en pinex uansett om jeg tar like my av begge.
Er jo like mye kodein i begge så syns det er rart
Vis hele sitatet...
En kollega av meg har rene kodeintabletter på resept, men han får null effekt av de uten paracetamol.
R.i.p 23.04.2021
Paracet fungerer som en booster på enkelte legemiddler som kodein,tramadol,somadril og sikkert en god del andre cns virkende medikamenter.fikk selv bedre effekt med paracet

Pleide og extrahere ut paraceten for og ikke få i meg for mye, men spise en 500mg tab ved siden av.
Sist endret av Tarm; 3. mars 2021 kl. 21:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Skrikende Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Farligheten av paracetamol er overdreven med mindre det er snakk om jevnlig inntak eller store doser, det selges over disk i BUTIKK ffs. Og at gamlinger med beinbrudd får utskrevet ti gram om dagen i to uker sier noe om giftigheten... Får rene kodeintabletter, men supplerer med et gram paracet de få gangene jeg tar for kos fordi det som nevnt potensierer effekten merkbart. Ved fast kodeinbruk ville jeg kun tatt paracet v behov, minst mulig faste smertemedisiner er best. Hvor skada er ryggen din? Klarer du deg på mindre/ingen doser ila. uka?
Acetylcystein bør tas samtidig da det er motgiften til paracetamol. (bronkyl brusetabletter)
Sist endret av darkwinter20; 4. mars 2021 kl. 00:08.
Klarer meg uten smertestillende, men har en jobb som krever mye av kroppen min, så det hjelper meg veldig vis jeg får noe mot smerten.
Har skeiv ryggvirvel eller hva det heter, så etter mange tunge løft osv så stivner ryggen helt
Støtter bronkyl/acetylcystein som supplement.
Dere er heldige som kan få rus av pinex å paragin. Lyrica forsterker allt, utenom sentralstimulerende.
Vet ikke om jeg ville kalt det forsterker amfetamin men gjør iallefall noe med formen. Najs fin kombo