Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1150
Mekka denne (HodgeY - Jump) ut ifra et Fidget House prosjekt.
Andre droppen er ganske fancy imo

https://soundcloud.com/hodgeyboy
Følg meg ?

Hva har jeg gjort bra? Hva har jeg gjort dårlig? Første gang på lenge at jeg prøver å lage en sang med build up, så den ble ikke like bra som jeg hadde tenkt meg
syns den var tøff, men var mykje av det same
Sant så sant
må sei at eg likte veldig godt den andre musikken du også har laget!
Takk Takk
Må si jeg likte låta, og mange andre du har laget. Men det jeg savner er litt variasjon utover i låtene, slik at det bli enda mer spennende å høre på.
Eneste negativt jeg kan si om selve låten at den ble for repetiv for min smak iallefall.
Shanti og beat 16, "chillstep" og hip hop instrumential synes jeg var bra. Spesielt beat 16. Personelig så liker jeg ikke dubstep så godt, så for min smak blir ikke "glitchstep" bra heller, men det er smaken, ikke kvaliteten
Shanti og beat 16, "chillstep" og hip hop instrumential synes jeg var bra. Spesielt beat 16. Personelig så liker jeg ikke dubstep så godt, så for min smak blir ikke "glitchstep" bra heller, men det er smaken, ikke kvaliteten
Hadde vært fett med en melodi over akkordprogresjonen som er sidechaina litt tidligere, kanskje bytta rekkefølge på delene for mer oppbygning? Litt for repititivt også, men jeg er ikke noe dubstephue..
Sitat av hodgeyboy Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Den var berre råååååååååååååååååååååååå! :O
Brainstormer mens jeg hører på sangen:
- Kule filtre i starten
- Repeterende, til og med etter å bare ha hørt 30 sec
- Droppet eller hva du vil kalle det skjedde alt for plutselig
- Der kommer akkurat det samme temaet igjen, filtrene hjelper ikke denne gangen
- Jævlig lei synthen nå, kunne vært fint med noen andre lyder
- Helt ok slutt