Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1707
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Clonazepam er Rivotril, andre er en RC (Research Chemical) benzo som mange sier ligner Rivo. Noen som har prøvd begge? Har hørt at "fake", selvpressa Rivo fra gata ofta egentlig er RC-varianten, så mange som kun har brukt gate Rivo merker en heelt annen effekt når de får Apotekvarer (Ikke kun at det er mer mg pr pille, men en annen rus). Hvordan er rusforskjellene på disse 2?

Takk!
'Fake' rivo er som oftest under-doserte med Cpam men også i noen tilfeller f.eks Clam.

Jeg har testet begge og kan skrive under på at Clam er vesentlig sterkere enn forgjengeren men jeg personlig merket mindre til rusen mens jeg var påvirket.
Clam virker som en mer underliggende benzo hvor jeg ikke følger meg ruset før jeg dagen etter våkner og tenker tilbake på dagen før...
har brukt rivotril i mange år å dem du for på gt er bøff mange som maser på meg om å få kjøpe noe som er uaktuelt å miste alle mediesinene vist jeg blir tatt å det er det ikke verdt
Har spist en del rivo den siste tiden, kjøpte glass for 1 uke siden. Nøyaktig 50 av pillene hadde tynne delestreker og de andre 50 hadde tykke delestreker. Smaker mint og litt medisinsk. De bruker også litt tid på å smelte under tunga i motsetning til de sukkerpillene jeg noen ganger har fått på Brugata. Uåpnet glass + bomull.
Er dette apotekvare eller østblokkbøff?
Vil tro svaret gir seg selv: Ingen troverdige produsenter pakker forskjellige piller i samme glass.