Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 5710
Jeg har letet langt og lenge etter ekte LSD. Har bare tatt det jeg har bestilt på nettet ellers er det ingen som har det. Virker ikke så populært egentlig. Bor i Bergens område og her tar folk bare knips og cola for uten om grønningen.

Noen av dere som heller aldri får tak i lsd/ flein/ dmt? De sier eg bare er syk i hode og tilbyr meg knips i stede haha
Finnes massevis, men det er et ganske smalt miljø så å komme innenfor folka som dealer den type drugs er ikke alltid så lett. Men det er helt klart ark og dråpedryppere som beveger det rundt i landet.
Bor du i Bergen og ikke får tak i LSD så har du ikke de rette kontaktene. Prøv å spør de du kjøper fra om de kjenner noen andre som kanskje har, så får du nok napp til slutt. Hva mener du med "ekte LSD"? DMT tror jeg er litt mer uvanlig, men skal være mulig.
Sitat av slappegodt Vis innlegg
Bor du i Bergen og ikke får tak i LSD så har du ikke de rette kontaktene. Prøv å spør de du kjøper fra om de kjenner noen andre som kanskje har, så får du nok napp til slutt. Hva mener du med "ekte LSD"? DMT tror jeg er litt mer uvanlig, men skal være mulig.
Vis hele sitatet...
Folk selger 2cb som lsd. Har testkit og få har "the real deal"
Sitat av lonleyfighter Vis innlegg
Folk selger 2cb som lsd. Har testkit og få har "the real deal"
Vis hele sitatet...
Hvordan klarer noen å selge 2c-b som LSD? Mener å huske at en blotter Max kunne holde 1mg LSD. Får å få LSD lignede visuald må du opp i over 20mg 2c-b.

Eller selges det i veske form ?

Kan og bekrefte at det er godt mulig å oppdrive LSD i bergen.
Sist endret av Sandybridge; 24. april 2017 kl. 14:06.
Får tak i det meste bortsett ifra DMT.
Har vært en god del bra syre i Akershus den siste tiden.
Sitat av Sandybridge Vis innlegg
Hvordan klarer noen å selge 2c-b som LSD? Mener å huske at en blotter Max kunne holde 1mg LSD. Får å få LSD lignede visuald må du opp i over 20mg 2c-b.

Eller selges det i veske form ?

Kan og bekrefte at det er godt mulig å oppdrive LSD i bergen.
Vis hele sitatet...
Du har jo NoBME-whateverderivater som får plass på blottere. Har spist et par av de som funker bra men der bodyoaden slår deg i bakken og ikke er å ta feil av...
Qon
Praise the Most High
Qon's Avatar
I Tønsberg/Sandefjord-området renner det over av syre for tiden og har gjort det siden jul. Og det er bare gjennom mitt nettverk. Så ja, det er LSD i Norge. Tusenvis av dråper minst.