Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3386
I går ble det en litt for saftig kveld for meg og jeg kan si at jeg ble en del fullere en jeg burde.. Har små minner fra at jeg diskuterte med politiet, og heldigvis ble jeg sendt hjem og ikke på glattcelle.
Dette tærer en del på samvittigheten i dag, gjør jeg rett i å ringe inn i dag for å unnskylde meg? Vet hvem som sendte meg hjem da jeg bor på en veldig liten plass
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Politiet opplever jo situasjoner med berusede folk stadig, så det er ikke noe nytt for dem. Du ble uansett ikke sendt på glattcelle, tydeligvis gjorde du vel ikke noe galt? Så jeg ser ikke helt grunnen å måtte ringe dem for å unnskylde deg for at du var beruset. Mest sannsynlig fikk de seg bare en god latter og sendte deg heller hjem. Møter du på dem, kan du vel heller spørre om hva som skjedde i og med at du bor på en liten plass
Sitat av Chromatics Vis innlegg
Politiet opplever jo situasjoner med berusede folk stadig, så det er ikke noe nytt for dem. Du ble uansett ikke sendt på glattcelle, tydeligvis gjorde du vel ikke noe galt? Så jeg ser ikke helt grunnen å måtte ringe dem for å unnskylde deg for at du var beruset. Mest sannsynlig fikk de seg bare en god latter og sendte deg heller hjem. Møter du på dem, kan du vel heller spørre om hva som skjedde i og med at du bor på en liten plass
Vis hele sitatet...
Takker for svar, nei jeg gjorde ingenting galt.. Var bare slitsom kan jeg tenke meg, og ville heller ikke reise fra festen.. Men ente opp med å måtte gå hjem
Ring vedkommende personlig ikke forstyrr jobben. Lykke til.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Ring vedkommende personlig ikke forstyrr jobben. Lykke til.
Vis hele sitatet...
Takker for svar, jeg tror heller jeg vil ringe inn til politiet direkte. Vil ikke forstyrre privatlivet hans
Nå et det jo privatlivet saken omhandler.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Nå et det jo privatlivet saken omhandler.
Vis hele sitatet...
Det har du rett i
Det endte opp med at jeg sendte inn en mail til politikontoret, så får de formidle det videre. Skrev tlf nummer så om han føler for å ringe meg så gjør han det
Tror vedkommende syntes det var hyggelig jeg, selv om h*n er profesjonell. Man får mye dritt slengt etter seg i sånne jobber så det er sikkert fint med en vennlig beklagelse i ny og ne.
Sitat av entropi Vis innlegg
Tror vedkommende syntes det var hyggelig jeg, selv om h*n er profesjonell. Man får mye dritt slengt etter seg i sånne jobber så det er sikkert fint med en vennlig beklagelse i ny og ne.
Vis hele sitatet...
Ja det tror jeg også
Å ringe inn å bruke opp de få ressursene politiet har blir vel litt dumt, bedre at linjen er åpen for de som har kriminelle forhold å anmelde.
Om du har navnet til denne betjenten så søk han heller opp på facebook og send han en mld der.
Tviler på at han forventer noe slik da politiet bortviser folk fra steder daglig uansett hvor bra eller dårlig oppførsel de måtte ha.
Selvfølgelig helt innafor.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Ring vedkommende personlig ikke forstyrr jobben. Lykke til.
Vis hele sitatet...
Ringe politibetjenten privat? Høres ut som en dårlig ide. Han var på jobb. Han representerte staten, ikke seg selv.

Ser uansett ikke noe poeng i å beklage noe som helst. De aktuelle politifolkene har glemt denne saken for lengst. Det er bare en av drøssevis av andre lignende saker for dem.