Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2353
Hei, jeg hadde litt hasj i en plastpose oppi en snusboks, i tillegg hadde jeg litt emma som lå i en seperat plastpose oppi samme snusboks.
4 kompiser prøvde ut hasjen og alle fikk syrelignende visuals. Da mener jeg sterke visuals. Alt har lagt i snusboksen i over en måned.
Tror dere at det kan ha blitt gjort noe med hasjen siden den har lagt så lenge og nærme emman?
For en måned siden da vi alle røyket samme hasjen før den ble lagt i snusboksen fikk ingen visuals av det.
Noen som har vert i samme situasjon, eller opplevd noe lignende?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Cannabis er psykedelisk i rett dosering/setting, bare se på denne ansamlingen med merkelige effekter av bl.a. cannabis.

Svært lite sannsynlig at MDMA'en hadde noe som helst med dette å gjøre.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Cannabis er psykedelisk i rett dosering/setting, bare se på denne ansamlingen med merkelige effekter av bl.a. cannabis.

Svært lite sannsynlig at MDMA'en hadde noe som helst med dette å gjøre.
Vis hele sitatet...
Jaa, men alle er ordentlig innrøyket. De tok bare 1 bøttehit hver så ikke nok til at hasjen skulle vert psykedelisk i seg selv.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av slappegodt Vis innlegg
Jaa, men alle er ordentlig innrøyket. De tok bare 1 bøttehit hver så ikke nok til at hasjen skulle vert psykedelisk i seg selv.
Vis hele sitatet...
Da undervurderer du cannabis, slikt kan skje. På samme måte som hardbarkede helgedrankere plutselig mener de har fått noe i drinken sin: Kroppen i samsvar med rusmidler er ikke et statisk anliggende, en dag kan noe annet skje. At du kan ta et bøttetrekk de fleste dagene, få avslappende og kjent effekt, betyr ikke at du ikke kan du oppleve noe helt annerledes uten at det er noe forskjell på stoffet du inntok.

Det at stoffene er separert i hver sin plastpose gjør det jo enda mindre sansynlig at MDMA'en er noen faktor. Hvordan skulle det på magisk vis komme seg igjennom to lag med plast?
Var det et tema før dere røyka at hasjen lå sammen med emmaen lenge i snusboksen og at den kunne ha blitt "påvirket"?
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Da undervurderer du cannabis, slikt kan skje. På samme måte som hardbarkede helgedrankere plutselig mener de har fått noe i drinken sin: Kroppen i samsvar med rusmidler er ikke et statisk anliggende, en dag kan noe annet skje. At du kan ta et bøttetrekk de fleste dagene, få avslappende og kjent effekt, betyr ikke at du ikke kan du oppleve noe helt annerledes uten at det er noe forskjell på stoffet du inntok.

Det at stoffene er separert i hver sin plastpose gjør det jo enda mindre sansynlig at MDMA'en er noen faktor. Hvordan skulle det på magisk vis komme seg igjennom to lag med plast?
Vis hele sitatet...
Du har nok rett.
Jeg har ikke peiling, men det var 1 av de 4 som bare fyrte 0,25 i en joint og han fikk også sterke visuals. Jeg undervurderer ikke cannabis nei, men synes det bare er rart ettersom de fleste av de folka røyker oppimot 1gram til dagen.

Sitat av Fleinheim Vis innlegg
Var det et tema før dere røyka at hasjen lå sammen med emmaen lenge i snusboksen og at den kunne ha blitt "påvirket"?
Vis hele sitatet...
Nei, ingen av de andre som visste om at hasjen hadde lagt i samme boks, men da de alle begynte å snakke om sterke visuals begynte vi å tenke på hva årsaken til det kan være. Alle har røyket store mengder av denne hasjen 1-2 måneder tilbake og da var det ingen visuals, men nå har alle som har røyket denne hasjen opplevd visuals. Ingen unntak.
Sist endret av slappegodt; 6. desember 2016 kl. 21:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har røyket og hengt med røykere halve livet, men har aldri opplevd eller hørt om visuals på hæsh. Men ser jo det er skrevet om det så det er vel ikke umulig.
Tror det er mer sannsynlig at du har merka visuals på weeden din. Så har du sagt til de andre att du fikk visuals av hasjen. Med dette i bakhodet opplevde de også visuals når de så etter det. Jeg får lette visuals på cannabis konsekvent.
Hadde dere faktisk røyket MDMA så hadde det vært mer krystaller enn hasj i mekket.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Tror det er mer sannsynlig at du har merka visuals på weeden din. Så har du sagt til de andre att du fikk visuals av hasjen. Med dette i bakhodet opplevde de også visuals når de så etter det. Jeg får lette visuals på cannabis konsekvent.
Vis hele sitatet...
Nei, tror egentlig ikke det. Jeg hadde ikke tid til å være med i dag så jeg bare gav dem 2g av mitt. Så jeg var ikke med på dette. En kompis som fikk 1g av meg i går fikk visstnok også visuals. De som røyket i dag fikk sterke visuals pluss synet dems dirret lenge, og de var steine helt til dem gikk og la seg. Etter dem fortalte meg om hva som hadde hendt spurte jeg han kompisen min som fyrte i går om hvordan han opplevde hasjen. Om den var god liksom. Han sa: "Ja, den var dritbra, fikk sykt med visuals, var nesten som en trip". Så det er to forskjellige gjenger som ikke fyrte i lag og alle fikk visuals og halliser. Veldig underlig dette her.

Sitat av DfenZ Vis innlegg
Hadde dere faktisk røyket MDMA så hadde det vært mer krystaller enn hasj i mekket.
Vis hele sitatet...
Det var ingen MDMA i mekket, men alt har lagt i samme snusboks. Vet rett å slett ikke hva som har skjedd. Skal prøve denne hasjen selv en dag å se hva som skjer.
Sist endret av slappegodt; 7. desember 2016 kl. 00:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det finnes tre muligheter her.

1. Hasjen er tilsatt ett annet virkestoff. (Dette kan være RC, eller noe annet.)

2. Hasjen er blitt kontaminert av MDMA.

3. Det er placeboeffekt. (Dette forutsetter at de har hørt at denne hasjen gir visuals.)

Nummer en er usannsynlig, men fult mulig.
Nummer to kan vi ekskludere fordi MDMA vil ikke gi rus hvis det røykes. Tenner du på MDMA vil du ødelegge virkestoffet.
Nummer tre er ett særdeles vanlig fenomen.

Med dette i betraktning kan vi jo begynne å utelukke 2 er kastet, 1 er usannsynlig og da sitter vi til slutt igjen med 3. Er du helt sikker på at the word aint spread? Eller tror du det er mer sannsynlig at det er blandet inn RC i hasjen du har kjøpt?
Sitat av Relevant Vis innlegg
Det finnes tre muligheter her.

1. Hasjen er tilsatt ett annet virkestoff. (Dette kan være RC, eller noe annet.)

2. Hasjen er blitt kontaminert av MDMA.

3. Det er placeboeffekt. (Dette forutsetter at de har hørt at denne hasjen gir visuals.)

Nummer en er usannsynlig, men fult mulig.
Nummer to kan vi ekskludere fordi MDMA vil ikke gi rus hvis det røykes. Tenner du på MDMA vil du ødelegge virkestoffet.
Nummer tre er ett særdeles vanlig fenomen.

Med dette i betraktning kan vi jo begynne å utelukke 2 er kastet, 1 er usannsynlig og da sitter vi til slutt igjen med 3. Er du helt sikker på at the word aint spread? Eller tror du det er mer sannsynlig at det er blandet inn RC i hasjen du har kjøpt?
Vis hele sitatet...
Veldig gode poeng du har her, men denne samme hasjen har blitt fyrt før for 1-2 måneder siden. Da var det ingen visuals, men nå er det plutselig full blown visuals etter et bøttetrekk. Så tror ikke det er noe RC blandet. Er jeg som har oppbevart hasjen også, så er ingen som kan ha blandet noe inni femmeren. Er helt sikker på at ordet ikke var spredd før dem fyrte det, så tror ikke de hadde i hodet at hasjen skulle gi slike visuals. Er veldig rart dette her, vet rett å slett ikke hva det kan være. MDMA skal jo egentlig ikke kunne kontaminere hasjen slik at bønna gir visuals, vet egentlig ikke helt hva jeg skal tro lenger. Skal fyre meg en bøtte med dette selv en dag jeg har tid så får vi se om jeg også får meg en liten tur. Kanskje jeg skulle prøvd å kjøpt inn ny bønne også, teste den ut, så legge den sammen med emma noen uker å se. Selv om jeg tviler at emman kan ha gjort det.
Sist endret av slappegodt; 7. desember 2016 kl. 02:29.