Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 6426
Hei, jeg har nettopp skaffet ett gram med vår kjære emma. Er det noen spesiell måte og oppbevare denne på, eller kan jeg bare putte den i en liten zipbag? Tenkte og oppbevare det i 11 dager.
Legg det i en lufttett zipbag i romtemperatur så skal det holde lenge.
Det blir vell som ved alt av droger, ikke la det ligge i direkte sollys og des kaldere oppbevaringssted jo bedre.
om den kun skal oppbevares i 11 dager, tror jeg ikke det skal ha noe å si. droppet litt i helgen selv og den hadde ligget siden juni i en zip. fungerte utmerket, faktisk en av de bedre jeg har testet!
For oppbevaring gjelder de samme generelle reglene for stort sett alt. Oppbevares best tørt, kjølig og mørkt. MDMA kan du fint ha liggende i noen dager uten å være spesielt nøye med forholdene. I en pose i en skuff holder i massevis.
Tusen takk for svar!
▼ ... over et år senere ... ▼
Hva om man skal ha det lagret på ubestemt tid? Kan fort bli noen måneder før man finner en fin anledning.
Sitat av Fleinheim Vis innlegg
Hva om man skal ha det lagret på ubestemt tid? Kan fort bli noen måneder før man finner en fin anledning.
Vis hele sitatet...
Mentalmelts anbefaling er like gjeldende da.
Jeg har oppbevart den samme mdmaen i fryseren som jeg hadde liggende i bilen på de varmeste dagene i sommer. Altså den samme mdmaen ble utsatt for både nesten koketemperatur og minusgrader. Var ingen forskjell på den og den som var oppbevart kun i romtemperatur i samme tidsrom
Ziplockpose oppi en liten boks med lokk, sammen med en silica gel-pose eller to. Har oppbevart pulver på den måten i over et år (!) uten noe problem.