Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1412
Heisann!

Skal på russekro imorra, og er som vanlig seint ute med å kjøpe kostyme. Så er det noen som vet om noen butikker som selger filmkostymer til voksne enten i Arendal eller Kristiansand? Har vurdert Top Gun-dressen til Tom Cruise, men når jeg søker finner jeg bare nettbutikker som selger.

Eventuelt komme med ideer til kostymer med klær jeg kan finne hjemme/i vanlige butikker?



- Whisplash
ChS
Hestehandler
ChS's Avatar
Har du tilgang til pappesker, en kniv og litt skills - Optimus Prime

Har du tilgang til pappesker, en kniv, men mangler skills - Optimus Prime
Hahah! Stilig den, men litt tungvindt å sitte nede med den kanskje?
Harry Potter, Ringenes Herre, Matrix, Pokemon kanskje?
Sitat av Viper33 Vis innlegg
Harry Potter, Ringenes Herre, Matrix, Pokemon kanskje?
Vis hele sitatet...
Har tenkt på alle, men problemet er å finne en butikk. Er som sagt imorra og rekker ikke bestille fra nett
Du kan jo være Dracula, veldig oppbrukt ja men det trengs ikke så veldig mye til det kostymet.
Ash i pokemon kan vel ikke være så alt for vansklig.
Om du har eller kjenner noen som eier endel miliærutstyr kan du vel kle deg opp som en soldat?
Føler vel Dracula passer litt mer til halloween? :P
Og har allerede en kompis som skal kle seg ut som Ash så det er utelukka, men en soldat var ikke så dum ide Får høre litt rundt
Ifølge Google ligger er det en butikk som heter Kostymetorvet i Kristian IVs gate 17 i Kristiansand.
Sitat av Moondog7 Vis innlegg
Ifølge Google ligger er det en butikk som heter Kostymetorvet i Kristian IVs gate 17 i Kristiansand.
Vis hele sitatet...
Se der ja, takk skal du ha! Får håpe jeg rekker å ta turen innom der før kroa da :-)