Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4110
Hei!

tenkte å gå til innkjøp av en portable vaporizer men så e de nå slik at her jeg bur er det hasj som dominere fremfor grønning å lurer på hvilken vaporizer som er anbefalt for hasj? Har en portable vaporizer som heter "E-njoint 3 in 1" som funker bra for hasj, men problemet med denne typen er at jeg får maks plass til 0,15g med hasj pluss at batteritiden er på max 30 minutt før jeg må lade den igjen så føler jeg me å dampe fort å gale før batteri går pluss at det tar litt tid før jeg får den rette "Highen" i og med at dosen er så liten.

Hvilket vaporizer er anbefalt for hasj der du kan ha så mye som 0,3g i en dose?

Vett jeg kan kjøpe meg volcano å bruke liquid pads men tenkte på en litt billigere type som f.eks Davinchi vapen? Hva sier dere? :-)
Sitat av DrShroom Vis innlegg
Hei!

tenkte å gå til innkjøp av en portable vaporizer men så e de nå slik at her jeg bur er det hasj som dominere fremfor grønning å lurer på hvilken vaporizer som er anbefalt for hasj? Har en portable vaporizer som heter "E-njoint 3 in 1" som funker bra for hasj, men problemet med denne typen er at jeg får maks plass til 0,15g med hasj pluss at batteritiden er på max 30 minutt før jeg må lade den igjen så føler jeg me å dampe fort å gale før batteri går pluss at det tar litt tid før jeg får den rette "Highen" i og med at dosen er så liten.

Hvilket vaporizer er anbefalt for hasj der du kan ha så mye som 0,3g i en dose?

Vett jeg kan kjøpe meg volcano å bruke liquid pads men tenkte på en litt billigere type som f.eks Davinchi vapen? Hva sier dere? :-)
Vis hele sitatet...
Har en Arizer Solo, dvs denne:


Som du ser følger det med glassrør, og det er i bunnen av disse du fyller opp godsakene.

Får plass til 0.5 med brunt vil jeg tro om jeg virkelig fyller den helt, dog blir det litt grisete. Med grønt er det vel plass til et sted mellom 0.1 - 0.2.

Det beste av alt er å blande grønt og brunt i den

Edit: Om dette er den beste portable vapen til brunt vet jeg ikke, men det er den eneste jeg har prøvd
Sist endret av Gelémannen; 16. juni 2017 kl. 19:40.
Volcano, der du bruker en seng av AVB og legger på små klumper. Litt smådyr, men du har potensielt en Vaporizer i over 10 år og hvis du røyker mye er kostnaden spart inn på to-tre mnd.

Ops, så ikke at det skulle være portabel. Sorry. Men storz & bickel som produserer volcanoen har også portable modeller du burde titte på. Dersom du skal ha en som er best i alle fall
Sist endret av TrippyKing; 16. juni 2017 kl. 19:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
HectorX's Avatar
Trådstarter
Den arizeren der så bra ut så på storz & bickel's portable vaporizers så mye bra der også! setter pris på alt av anbefalinger før jeg går til innkjøp av en vape
mange venner er happy med Vapman
Flowermate V5 gjør jobben bra. I tillegg får man plass til alt av saker i boksen den kommer i. Flowermaten er litt dyr, men har prøvd billige vaporizerer til 200-300kr som har vert helt ubrukelige. Om du kjøper flower maten eller ikke, så gå for en med litt kvalitet når du først kjøper. Lykke til!