Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 4205
Klarer ikke å ta print screen på min nye Lenovo Legion Y5020. Sikkert drit lett men jeg får det ikke til. Har prøvd google.

Det er på 2 tasten til høyre.
Holder du også inne Fn knappen samtidig?
Du er helt sikker på at PrtSc er på 2 tasten?
Trykk den tasten, åpne paint, ctrl + v. Jeg klarer forøvrig ikke å få lys i tastene på min, om noen har en løsning.
Trådstarter
Jeg trodde jeg hadde prøvd alt men fant ut at det funka med windows tasten. Jeg veit heller ikke åssen jeg får på lyset på tastene så det lurer jeg også på.
På lenovo pleier det å være 'fn+space' for å slå av og på tastaturlys.
Sitat av slakte Vis innlegg
Jeg trodde jeg hadde prøvd alt men fant ut at det funka med windows tasten. Jeg veit heller ikke åssen jeg får på lyset på tastene så det lurer jeg også på.
Vis hele sitatet...
Prøvd Fn + mellomrom?
Hvis det er Legion Y520 du mener (finner ikke noe Y5020) så virker det ikke som at alle modellene har det.
Det finnes massevis av programmer som lar deg ta skjermkopi, min absolutte favoritt er Irfanview.
Snipping tool kommer vel som standard i Windows?
med WIN+SHIFT+S kan du markere delen av skjermen du vil kopiere. Deretter kan dette limes in i f. eks. Paint. (Gitt at dette er Windows 10)