Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3579
Ble operert i går for blindtarmbetennelse. Ble sendt hjem i dag. Er det noen av dere som kanskje kan svare på et par spørsmål? Er også forkjølet hvis det har noe å si

Kan jeg røyke litt hasj nå?
Kan jeg ta et par glass vin?

På forhånd, takk
Hasj går nok greit, men uten å sitte på kilder så vil jeg påstå at alkohol er fyfy for deg nå.
Bare pass på at du pga rus ikke faller og slår deg sånn at stingene går opp.
Alkohol kan øke blødningsfare etter operasjon.
Nikotin er en vasokonstriktor / reduserer blodstrømmen, noe som kan potensielt ødelegge for helbredelsesprosessen om du tenker å rulle joints med tobakk. Man inhalerer også karbondioksid ved røyking av både tobakk og cannabis, dette påvirker hemoglobin kapasiteten til oksygenet i blodet ditt som igjen har samme negative effekt.

Lag edibles eller bruk en vaporiser om du har muligheten og om du ønsker å redusere sjansen for komplikasjoner. Alkohol holder du deg langt vekke fra.
Sist endret av Juicekongen; 30. oktober 2016 kl. 16:12.
Takker for svar var i en samtale med legen, sjekk etter operasjonen, og han kunne fortelle at å ta meg et par glass vin gjorde ingen skade så lenge jeg ikke ble drita og faller eller rører meg unødvendig mye.

Røyker alltid rent (uten tobakk) og har i dag tatt små rolige trekk.

Igjen, takker og bukker for svar