Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1371
Så nettopp The Last Days on Mars og havnet litt i sci fi modus.
Har alltid likt den typen filmer, andre filmer av samme sjanger er filmer som Prometheus, Event Horizon, Europa Report, Sunshine osv.

Altså det er jeg på jakt etter er andre bra sci fi horror/thriller filmer, generelt filmer hvor de reiser til andre planeter, virus utbrudd osv.
The Thing av John Carpenter er en film du burde sjekke ut hvis du ikke har sett den. En av de beste innen sjangeren spør du meg.
-Alien (1,2,3)

-Slither (b-film, ligger på netflix, verdt en sjekk. ble overrasket over godt skuespill og snodige romvesen, synes hovedpersonen virker veldig kjent.)

-The thing (spesielt den første, digger soundtracket på den, som er sånn 2-3 noter eller noe, ekkel følelse, god stemning. Den "norske" the thing er også verdt å sjekke ut, men liker fortsatt den med kurt russel best.)

-Within the rock (også b-film, kan være vanskelig å finne, jeg fikk tak i en ripped dvd-copy fra thailand, men den skal vel være mulig å finne der ute på torrent. ikke verdens beste skuespill, men fortsatt noe artig scenografi.)

-Starship troopers (den første. kanskje ikke direkte innenfor ønsket ditt, men de reiser til en annen planet. akseptabel film, noen bra scener.)


regner med du har sett en del av dem før, men de er blandt mine favoritter iallefall
NB: Ser at ikke alle filmene muligens treffer innenfor sjangeren din. Smak og behag