Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 538
jeg har tidligere hatt et program som i et enkelt bilde viser en meget enkel grafisk framstilling (som et basic kart over USA - bare en masse firkanter med forskjellig farger) av harddiskinnholdet - hvor store firkanter representerer mye innhold, og små representerer det motsatte. På denne måten kan jeg se hva som tar stor plass, og kan kjapt rydde opp det verste.

De som skjønner hva jeg mener, og sier hva programmet heter, skal få koz, moz og KP!

Sitat av woff Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Nei. Dette programmet gjør noe annet.


dynamite:Foldersizes er veldig bra, men jeg regner med du leter etter WinDirStat.
Dynabyte
dynamite's Avatar
Trådstarter
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Nei. Dette programmet gjør noe annet.


dynamite:Foldersizes er veldig bra, men jeg regner med du leter etter WinDirStat.
Vis hele sitatet...
YEAH! Kom, så skal du få både koz og noko attåt!

Hvorfor mener du Foldersizes er bedre?
Sitat av dynamite Vis innlegg
YEAH! Kom, så skal du få både koz og noko attåt!

Hvorfor mener du Foldersizes er bedre?
Vis hele sitatet...
Massevis av søkemuligheter og individuell tilpasning. Vil du lete etter mapper som er mindre enn 100kb i musikkmappa di kan du f.eks gjøre det.