Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 488
Jeg har lagt godt merke til at min datamaskin for tredje gang nå i en periode of er 2 måneder har plutselig stoppet opp. og hver av gangende har det blitt seende ut (se vedlegg) som om skjermen har blitt dratt utover. Lyd stopper også opp etter noen sekunder med hakking.
Vet ikke riktig hva som kan forårsake dette, har alle drivere oppdatert og har titta etter invendig om noe er fritert(ikke om jeg vet at det har noe med saken å gjøre).
Som sagt, noen tips? maskinen er bare 1 år gammel. og jeg vet ikke om jeg burde sende den inn på rep/sjekk på garantien, for å så måtte betale hvis de ikke finner noe feil.

Svar snarest takk
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Men den fungerer fint etter en restart ?

Virker som grafikkkortet som enten blir for varmt eller låser seg.
Sist endret av AtXbYeA; 22. mai 2012 kl. 19:25.
Efunkmaster's Avatar
Trådstarter
3 0
ja maskinen fungere vanlig etter restart.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Send den inn! Den er såppas ny at dette skal ikke skje!

Tror det er varme/defekt GPU. Selvom min holdt 90c++ og ikke lagde noe slike spennende farger.
Efunkmaster's Avatar
Trådstarter
3 0
Sitat av CHillZoNE Vis innlegg
Send den inn! Den er såppas ny at dette skal ikke skje!

Tror det er varme/defekt GPU. Selvom min holdt 90c++ og ikke lagde noe slike spennende farger.
Vis hele sitatet...




Skal si at det hjalp maskinen veldig idag var inne i byen og henta ei nytt Grafikkort. ikke noe mer tull med heteslagene og brå krasj.
Takk for tipsene