Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 500
Etter at jeg satte opp SSD og Windows 7 i min personlige datamaskin, så har jeg hatt problemer at dataen sovner hver halvtime når jeg ikke rører musa. Jeg kan sette på musikk eller en film, og etter en stund blir skjermen svart og lyd slutter å spille. Dette selv om jeg har sjekket alle innstillinger jeg vet om med tanke på strømsparing, og jeg har ingen skjermbeskytter. Spesielt ubeleilig når jeg viser film på lerret som jeg ser sammen med andre.

Etter det jeg kan se i "Advanced settings" i "Power Options" som jeg har nådd via. kontrollpanel, er det ingenting som er satt til å slukne før det har gått to timer.

Noen idé om hva som forårsaker dette, og hva jeg kan ha oversett? Kan det være Windows 7, eller noe spesifikt relatert til min OCZ Agility, som er den eneste harddisken jeg bruker akkurat nå? Hvis noen kan hjelpe meg blir jeg veldig takknemlig :-)