Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 648
Jeg har eksamen i April. Går på et ekstensivt kurs på Bjørkli, fant ganske fort ut at jeg lærer ikke en dritt av at en lærer prater jævlig mye og viser noen bilder, og så forsvinner totalt. For jeg sitter i hvert fall igjen med en følelse av å egentlig ikke ha lært så særlig mye i det hele tatt, til tross for 55000,- spenn jeg brukte på faenskapet.

Om det er noen freakere her, som har litt erfaring med 1P og 2P Matte, eller kanskje til og med naturfag, som kan hjelpe meg litt intensivt så jeg i det minste kan gå unna med en 2'er, så er jeg villig til å cashe ut for litt sårt trengt hjelp, for nå føler jeg meg bare mer desperat, ergo mer håpløs, ergo dårligere til å få kommet i gang med studiene.

Er i så fall bare å sende meg en melding. Før noen kommer med noen gøye bemerkninger som "er bare å brette opp ermene" så er det bare å ta det rolig, hørt det jævlig mye i det siste og selv hvor humoristisk det er så gir det meg lyst til å blåse ut hjernen.

Takk!
Sjekket ut superprof? Mange dyktige privatlærere der.
Finnes jo en god del gode læringsressurser online
Bla. Campus Inkrement
Khan academy var the bizznizz back in the day når jeg jobbet som privatlærer innen matematikk. Sjekk det ut. Det er filmer som forklarer steg for steg og i et rolig tempo. Lykke till