Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 394
God Aften,

Vet ikke helt hvor jeg skal starte, så prøver her. Noen som har noen vag formening om hvordan jeg skal prestere få positivt identifisert våpenskjold? Våpenskjoldet det er snakk om er høyst trolig Fransk, og må ha vært i bruk føre Revolusjonen. Objektet det befinner seg på er knyttet personlig til Marie Antoinette, men dette er ikke hennes så langt jeg kan forstå det.

I Storbritannia har de jo dette "College of Arms" som har en enorm oversikt over adel og deres våpenskjold/symbolikk etc, men jeg har ikke funnet noe tilsvarende i Frankrike?
Ikke fordi jeg tror jeg kan hjelpe deg, men et bilde ville sikkert vært til nytte.
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Har du prøvd bildesøk? Her er en del resurser som kan gi svar.
I hate Theater.
Henrik-Vanger's Avatar
Trådstarter Donor
Takker for svar! Naturligvis, skal prøve få lastet opp bilde!

Sitat av Synderen Vis innlegg
Har du prøvd bildesøk? Her er en del resurser som kan gi svar.
Vis hele sitatet...
Tusen takk skal du ha, skal forsøke det! Skal også få lagt inn bilde her, om jeg får det til.
Sist endret av Henrik-Vanger; 27. september 2023 kl. 22:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.