Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1671
Jeg og en kompis har fått tak i oss en del dmt, og tenkte å ta dette i morgen.
Det vi lurer på er om det er noe smart å ta dette med en gipset finger? Kjenner ikke noe spesielt med smerte,
Sitat av SasOri Vis innlegg
Jeg og en kompis har fått tak i oss en del dmt, og tenkte å ta dette i morgen.
Det vi lurer på er om det er noe smart å ta dette med en gipset finger? Kjenner ikke noe spesielt med smerte,
Vis hele sitatet...
Du tviler allerede så ville ikke tatt sjansen..

Evt. la kompisen passe på deg og unngå harde overflater, fyll opp med puter og pledd
Trådstarter
18 6
tviler ikke. gruer meg heller ikke. men bare greit å høre så jeg ikke går på en smell det blir 3 dager siden operasjon. å den er bare knekkt på 2 plasser å godt gipsa av legen :P så tror d skal gå bra jeg, har mye erfaring med psycadelisk også, har tatt, mxe, ketamin, lsd, moxy, magicshroomz osv! men tar dmt for førstegang 18 kappsla rosa rødt stoff ;P
Så lenge den er godt gipset så regner jeg med det skal gå bra, av de jeg har sett som har tatt dmt (har ikke prøvd selv ennå) så har de for det meste endt opp med å spacet helt ut å ligget ganske rolig i sengen/sofa.

Spørsmål: Kapsler? Har aldri sett folk innta det på den måten, er det freebase dmt bare i kapsler?
Sist endret av Juliaan; 22. august 2013 kl. 17:47.
Sitat av SasOri Vis innlegg
tviler ikke. gruer meg heller ikke. men bare greit å høre så jeg ikke går på en smell det blir 3 dager siden operasjon. å den er bare knekkt på 2 plasser å godt gipsa av legen :P så tror d skal gå bra jeg, har mye erfaring med psycadelisk også, har tatt, mxe, ketamin, lsd, moxy, magicshroomz osv! men tar dmt for førstegang 18 kappsla rosa rødt stoff ;P
Vis hele sitatet...
Poenget mitt var bare at dersom du virkelig var redd for å skade fingeren så hadde du ventet uten å sjekke ett forum, eller ønsket om å trippe er større enn faren for å skade fingeren..

Tviler ikke på at du er erfaren med psykadelia, men hvis fingeren din er knekt er det jo ikke dumt med en kompis som passer på at du ikke vifter for mye med den, mens du er i Wonderland..
Kan så og si garantere deg at fingeren din ikke vil bli noe problem, hadde en i gjengen med samme issue
Kos deg!
DMT i kapsler? Med monoaminooksidasehemmer (MAOI) i tillegg da? Er kapslen ment for oralt inntak? Sikker på at dette er DMT?

Skal du derimot røyke pulveret, men at pulveret kom i kapsler da du kjøpte det er det bare å glemme det første jeg skrev her.
Om du tar sufficient dose, (vanligvis 3 fulle hits), er du ikke engang der.. Så lenge du sitter i en komfortabel sofa/ stol, hvor du kan lene deg bakover og fade ut helt, kommer det ikke til å skje noe. Om du har en 'sitter' er det ingen tvil.
Forvent deg den mest profound opplevelsen i livet ditt; gled deg og lykke til.
Trådstarter
18 6
kapslene skal tas oralt. noen som vet hvor mange man må ta for å få sikkeli virkning?
Sitat av SasOri Vis innlegg
kapslene skal tas oralt. noen som vet hvor mange man må ta for å få sikkeli virkning?
Vis hele sitatet...
Tviler litt på at det er DMT dere har fått tak i, men hva vet vel jeg.
Sitat av SasOri Vis innlegg
kapslene skal tas oralt. noen som vet hvor mange man må ta for å få sikkeli virkning?
Vis hele sitatet...
Å nevne hvor mye en kapsel inneholder kan være en fordel å informere om når du stiller slike spørsmål.
Sitat av SasOri Vis innlegg
kapslene skal tas oralt. noen som vet hvor mange man må ta for å få sikkeli virkning?
Vis hele sitatet...
Du kan godt spise flere gram DMT uten å kjenne noe som helst hvis du ikke tar en monoaminooksidasehemmer i tillegg. Monoaminooksidase er enzymer som finnes i kroppens celler, disse vil bryte ned DMT ved oralt inntak før du klarer å oppnå noen som helst effekt. Hvis disse kapslene inneholder MAOI for eksempel knuste Syrian rue frø burde du vite veldig godt hva du gjør. MAOI vil føre til at mange helt vanlige matvarer og medisiner blir svært farlige (og giftige?) for kroppen.
Sikker på at det er n,n-DMT dette er snakk om og ikke f. Eks. 5-MEO-DMT som er aktivt oralt uten MAOI?