Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 454
Er usikker på om jeg har plassert tråden på riktig sted. flytt om den er feil

I dag tidlig når jeg skulle slå på pcen så slo den seg på i et sekund, viftene begynnte å snurre og jeg hørte at harddiskene startet, så slo den seg bare av igjen med det samme. Jeg slo av strøm-bryteren og dro ut kontakten i 5 min og plugget inn igjen, da startet den som om ingenting var galt.

har også hatt endel internett problemer i det siste, har en stabil nettverkslevrandør, men med det samme jeg begynner å laste ned så står det at jeg ikke har internett-tilgang og den gule varseltrekanten kommer opp.
Kan dette være en hardware feil? har en rimelig godt brukt pc.

Det jeg lurer på er egentlig hva som er feil med pcen.
The Nerdrager
Kan være at PSU har mistet litt effekt? Og ikke får startet opp skikkelig hver gang.
Nettproblemene vet jeg ikke noe spesielt om, det kan være ganske så mye. Virker jo veldig rart at nettverket på maskinen skal svikte hver gang du laster ned.
kan være psu ja, men ville ha testa det normale : oppdater alle drivera og flach bios