Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 703
Anonym bruker
"Trekantet Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Psyken er på bunn nå. Kan godt være nedtur blandet med mye stress og at psyken var på vei til bunn før.
Tatt amf noen dager, sist torsdag. Fikk en krasj dagen etterpå og frustrert, stressa og forbanna over ingenting. Tok 5 tramadoler og det hjalp.
Så begynnte det igjen i går for fullt, fikk sove i natt. Men i dag var det på bunn igjen. Og dum som jeg var så tok jeg ca 3mg subutex.
Kjenner det hjalp og at jeg er roligere. Men fortsatt ikke i humør. Deppa, sliten og uten håp liksom.
Er det farlig å ta noen linjer amf nå, noen timer etter subben?
Fikk ikke rusen jeg håpte på suben og det frustrerte..
Aldri prøvd sub før, men får en grei rus på rundt 10 tramadol 50mg. 20 stk så har jeg det herlig i mange timer. Så er drittskuffa...
Hva er det du prøver å få ut av den tråden her? Skal vi fortelle deg at rusbruken din er forsvarlig?

Psyken din er på bunn fordi du tar narkotika. Tar du mer narkotika vil du kanskje best case midlertidig få tilbake psyken, men så er det dobbel så ille i morgen igjen.
Anonym bruker
"Fri Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Psyken er på bunn nå. Kan godt være nedtur blandet med mye stress og at psyken var på vei til bunn før.
Tatt amf noen dager, sist torsdag. Fikk en krasj dagen etterpå og frustrert, stressa og forbanna over ingenting. Tok 5 tramadoler og det hjalp.
Så begynnte det igjen i går for fullt, fikk sove i natt. Men i dag var det på bunn igjen. Og dum som jeg var så tok jeg ca 3mg subutex.
Kjenner det hjalp og at jeg er roligere. Men fortsatt ikke i humør. Deppa, sliten og uten håp liksom.
Er det farlig å ta noen linjer amf nå, noen timer etter subben?
Fikk ikke rusen jeg håpte på suben og det frustrerte..
Aldri prøvd sub før, men får en grei rus på rundt 10 tramadol 50mg. 20 stk så har jeg det herlig i mange timer. Så er drittskuffa...
Vis hele sitatet...
Går helt fint å ta amf oppå sub. Men problemet er jo at viss du tar mer amf nå så blir du jo enda verre når den highen tar slutt. Du er inne i en jævlig ond sirkel og du vil ikke få noe god feeling ved mindre du tar deg en god pause
Anonym bruker
"Trekantet Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jec spør fordi jeg teenger å ta noe så jeg holder meg i live til jeg får tatt kontakt med dps i morgen. Psyken min jeg var på bunn lenge før jeg var så jævli dum å prøve nark..
Så jeg skal til psyk så fort di åpner i morgen for innleggelse og hjelp til å komme ut før det er for sent.
Jeg vet at narkotikaen ødelegger psyken ennå mer, men nå var jeg så du å testa d ut.
Men heg lærte denne flrste gangen.
Vil bare ta det lille jeg har igjen. For å å slippe å ha det så jævlig i hele natt
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jec spør fordi jeg teenger å ta noe så jeg holder meg i live til jeg får tatt kontakt med dps i morgen. Psyken min jeg var på bunn lenge før jeg var så jævli dum å prøve nark..
Så jeg skal til psyk så fort di åpner i morgen for innleggelse og hjelp til å komme ut før det er for sent.
Jeg vet at narkotikaen ødelegger psyken ennå mer, men nå var jeg så du å testa d ut.
Men heg lærte denne flrste gangen.
Vil bare ta det lille jeg har igjen. For å å slippe å ha det så jævlig i hele natt
Vis hele sitatet...
Hvis du føler deg bedre, så ta resten, og ikke gjør noe dumt mot deg selv. Fint at du ønsker hjelp. Vet akkurat hvordan nark fucker med psyken. Lykke til!
Anonym bruker
"Trekantet Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg tok resten. Var ikke mer enn 0.2 max 0.3.
Nå har jeg oppsøkt legevakt og sagt akkurat hva som har skjedd.
Jeg er klar for å ta i mot hjelp. Bare for feig til å klare det uten å mote meg opp.
Beklager dum tråd.
Jeg føler meg som en tosk, og det er jeg jo og som prøvde amf til tross for at psyken var som en var.
Tusen takk for hjelp. Å kunne vite at jeg "trygt" kunne ta den lille amfen som var igjen gjorde at jeg klarte å oppsøke hjelp i kveld
Anonym bruker
"Fri Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tok resten. Var ikke mer enn 0.2 max 0.3.
Nå har jeg oppsøkt legevakt og sagt akkurat hva som har skjedd.
Jeg er klar for å ta i mot hjelp. Bare for feig til å klare det uten å mote meg opp.
Beklager dum tråd.
Jeg føler meg som en tosk, og det er jeg jo og som prøvde amf til tross for at psyken var som en var.
Tusen takk for hjelp. Å kunne vite at jeg "trygt" kunne ta den lille amfen som var igjen gjorde at jeg klarte å oppsøke hjelp i kveld
Vis hele sitatet...
Så bra at du spør om hjelp! Lykke til.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Veldig bra og modig av deg, håper det ordner seg.
Lykke til!
Lykke til, håper det ordner seg!