Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 960
Namasté motherfu**🙏
30 0
Noe som oppstår etter daglig bruk av cannabis over lengre perioder.
Kvalme, magesmerter og oppkast. Symptomene lindres kun ved å ta ett varmt bad/varm dusj, eller å slutte bruken av cannabis.
Jeg er redd jeg har fått dratt på meg dette, så er det noen som har noen råd om hva som kan lindre symptomene? Utenom å slutte såklart 👍
Også om noen kunne gitt meg navnet på en lege som er positiv til bruk av cannabis som medisin, da jeg var nødt til å linke fastlegen min til research da han ikke visste at cannabis kunne brukes som medisin, satte seg helt på bakbeina, og sendte brev til barnevernet 👎
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hatt dette selv, det som hjelper er å ta en pause, også røyke mindre.

Ikke røyk før du legger deg eller med en gang du står opp, og ikke røyk rett før du spiser.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og kutt ut bong/bøtte. Hold deg til små pipetrekk eller små jays.
Namasté motherfu**🙏
Trådstarter
30 0
Jeg røyker bare joints, men vurderer å gå over til edibles, om kanskje det kan funke? ��
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Lightbody Vis innlegg
Jeg røyker bare joints, men vurderer å gå over til edibles, om kanskje det kan funke? ��
Vis hele sitatet...
Nope, du får adskillig mer cannabinoider i systemet av å spise edibles kontra røyke.
Namasté motherfu**🙏
Trådstarter
30 0
Faen... Cannabis var lissom siste utvei...
Hvor er denne researchen din da? Kan nok ikke bare komme til legen med en ukjent diagnose i bordet og forvente at han fikser det.

https://www.cedars-sinai.org/health-...-syndrome.html
Her står tips. Virker jo som den beste løsningen er å kutte ned litt en periode da.
Anonym bruker
"Lei Hippokam"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Edibles er som nevnt en dårlig ide. Dette har jo med magen å gjøre, at den blir uvel av for mye cannabis. Pass også på at du ikke tar dype trekk og får deler av røyken ned i magen.

Det beste tipset er vel å røyke mindre. Ikke nødvendigvis skjeldnere om det er vanskelig, men mindre mengder hasj. Du vil først savne store doser, men så blir du vant til det og det blir som før bare billigere og behageligere.

Et annet tips er å spise bedre. Om magen din har det bedre på alle andre måter vil cannabis bli en enklere påkjenning. Og hold deg unna alkohol som er en veldig stor påkjenning for magen.