Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2035
Hei, har havnet litt ute på tur her og vil stoppe. I nøyaktig en måned nå har jeg tatt kokain hver dag. Ikke store mengder, sånn ca 0.3-0.5g hver dag med noen binges hvor det har gått ett gram eller to på en kveld

Greia er at hasjen har alltid vært det som har holdt kontroll på mitt bruk av andre rusmidler men nå som det har blitt tørke så har jeg tydd til andre ting dum som jeg er

Det jeg lurer på her er, hva kan jeg forvente når jeg starter en detox? Regner med at etter en måneds bruk så har jeg greid å bli hekta.

Noen som har detoxa som kan fortelle meg om sine erfaringer? Er klar over at det er forskjellig fra person til person men vil gjerne ha et innblikk i hva jeg potensielt kan forvente meg. Å legge meg inn til avrusning er ikke et alternativ da jeg ikke vil at dette skal bli kjent for offentligheten + at jobben min står på spill.

Ila denne måneden har jeg gått ned 5kg selv om jeg spiser relativt normalt og har hodepine som kommer av og på.

Har kun snorta. Ikke noe crack eller injisering.

Takk
Google ;

Withdrawal from certain substances, like alcohol and benzodiazepines, can involve severe physical withdrawal symptoms; however, cocaine detox brings mostly psychological withdrawal symptoms. Symptoms of cocaine withdrawal include:

Difficulty concentrating
Slowed thinking
Slowed activity or physical fatigue after activity
Exhaustion
Restlessness
Inability to experience sexual arousal
Anhedonia, or the inability to feel pleasure
Depression or anxiety
Suicidal thoughts or actions
Vivid, unpleasant dreams or nightmares
Physical symptoms, such as chills, tremors, muscle aches, and nerve pain
Increased craving for cocaine
Increased appetite



Length of use: For people who abuse cocaine for a short period of time, withdrawal symptoms may be relatively short in duration. People who have used cocaine for years may continue to suffer lingering withdrawal symptoms for weeks, perhaps in part due to a buildup of the drug in their bodies.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tviler på at du opplever annet enn psykiske som craveings.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du vil kjenne sterkt mentalt sig, få mega nedtur, konsentrasjons og irritasjonsproblemer. Det kan være lurt å trene mye i denne perioden helst også yoga og meditasjon, eller bad i sjøen/isbad/cryo sauna. Det utløser store mengder dopamin og adrenalin slik kokain gjør og hjelper deg gjennom suget som ellers kan føles uimotståelig. Bare vær disiplinert som f, det blir bedre men kan ta rundt 3-6 mnd før du føler deg vanlig og ikke sugen på det lenger. Uansett mye bedre å stoppe nå enn å holde på lenger for da ødelegges hjernen mer og tar enda lengre tid å rette opp igjen.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mentalt sig ikke sig
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sug for faen autocorrect!! . Ikke sig
Takk for tipsene. Forhåpentligvis har jeg ikke herpa meg selv for hardt etter "bare" en måned men jeg merker allerede at jeg er langt mer sliten enn normalt og kinda tom og melankolsk. Og dette til tross for at jeg har dratt et par striper i dag å. I morgen er det helt slutt. Dere må bare fortsette å skrive om deres erfaringer. All info hjelper

Takk
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er i en lik situasjon selv. Bare med speed.. Har nok tømt dopamin lagrene fullstendig, kommer egentlig bare rett på en slags nedtur etter en liner nå:P Dagene har bare blitt borte. Vi klarer dette kompis
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gjorde ca det samme i fjor. Ikke særlig abstinenser eller cravings, men fy faen så deppa og angsty jeg var i en måneds tid etter slutt.