Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 843
En med tilgang på laptopen min har kunnet lese av passordbeskyttet og slettet innhold. Det dreier seg om hotmail, messenger, kontakter.
Hvilke sikkerhetsinnstillinger har blitt endret og hva skal jeg leter etter for å hindre det??
One word, REINSTALL.
Hva med å sette passord på PCen, skru av automatisk innlogging og bytte passord fra lol123 ?
Trådstarter
44 3
Har tre passord for innlogging
Hadde du krysset av i messenger for "Husk meg" "Husk passordet mitt?" Da har han jo tilgang til å slette ting der og i eposten din hvis du har epost fra hotmail/live.

Hvis han har hatt fysisk tilgang til laptopen din kan han jo ha gjort hva han ville. Lage seg egen bruker, endre administrator passord hva som helst. Hvordan passordbeskyttet var inneholdet han slettet?
Trådstarter
44 3
Det gjelder gamle msn-meldinger, mmser fra mobilen min, smser. Han vet hvor jeg er, hvem jeg ringer, hvor jeg surfer, passord til hotmail osv