Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1597
Gunn liker seg best som mann.

Bildet er tatt i forbindelse med en sak om yrkestitler osv. og Gunn vil ikke bli kalt brannkvinne/dame.
cirka exif
hovedlys. 1/8 med softbox
rim: 1/4 eller noe
1/250
f.3,5
brennvidde ca 100mm
iso 200

http://erikholsvik.com/Portraits/images/gunn.jpg
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Interessant bilde, men personlig synes jeg det "svei" i øynene og det ble derfor ubehagelig å se lengere på.

Herr\Fru Gunn så faktisk ut som hun var ettermontert på bildet.
høyere oppløsning?

det virket som om det var noe feil med hvitbalanse, men det kan være bare de sterke fargene
Type utbrent? Med det unntaket av at bildet er altfor lyst så liker jeg det.
Fint mes masse kraftige farger, og stilig tema i bilde. Men må si som elemental at det var litt for lyst, nærmere utbrent.
tar selvkritikk på hotspots og at garasjedøra til høyre er åpen. den plager meg som faen.
har lagt til litt ekstra blått, for å kompansere med trykka vi bruker som ikke er så raus på blåfargene

men for lyst? nei, det syns jeg ikke..
Synes ikke det ble for lyst.Eneste som plager meg litt er littegrann utbrenthet foran på bilen og kanskje litt i ansiktet hennes. Ville gjerne sett en versjon med litt mindre blått, da dette nesten går over i lilla og ser bare rart ut.

Liker komposisjonen og for meg så gjør det ikke noe at den ene garasjedøra står oppe, synes det bare skaper litt mer liv i bildet.
Synes heller ikke det er for lyst, men det som irriterer meg mest er at det ikke er 100% symmetrisk når du først kjører den linja...
De tre lysene bak henne var irriterende og ubehagelige å se på over tid. Hvis du prøver å studere bildet litt får du litt sånn følelse som om du stirrer mot solen.

Ellers var det et ok journalistbilde. Blir sikkert veldig annerledes på trykk.
Var en litt annen versjon av bildet ditt i BA i dag.
ANB altså.

ja, de hadde brukt et annet i RA og. et med litt tettere utsnitt..