Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 602
God morgen, nå har det seg slik at jeg sitter på skolen med et par kompiser som spiller DOTA, og dem har alle samme patch, noe jeg ikker har.
Er det mulig å få patchet min v1.18 til v1.22 uten CD-key?
Har søkt litt og etter det jeg har sitt så må jeg laste ner hele spillet, noe som ikke er en mulighet her på skolen.
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
www.patches-scrolls.de/

Der har de til alle tider oppdatert med patcher.
HSS
HSS's Avatar
Trådstarter
Man må ha CD-key for å patche, det er ikke noe problem å finne patchen jeg skal ha. Men det å få patchet, siden du trenger cd-key for å få det til å funke.

Dette er meldingen jeg får vis jeg prøver å patche normalt.
Det der er jo ikke feilmelding om cdkey, det er feilmelding om at du ikke har installert spillet riktig. Du har bare kopiert det over fra noen andre og da ligger ikke informasjonen du trenger i registry.
Du kan gå inn å manuelt legge til registry nøkkelen du trenger, men da må du se hvor den ligger på en maskin som har alt på plass.
Sist endret av Mith; 27. oktober 2008 kl. 11:26.
HSS
HSS's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mith
Det der er jo ikke feilmelding om cdkey, det er feilmelding om at du ikke har installert spillet riktig. Du har bare kopiert det over fra noen andre og da ligger ikke informasjonen du trenger i registry.
Du kan gå inn å manuelt legge til registry nøkkelen du trenger, men da må du se hvor den ligger på en maskin som har alt på plass.
Vis hele sitatet...
oh, ok! Mange takk, da kjører jeg reinstall og ser om det fungerer.
Det den feilmeldingen sier har ikke noe med CD-key å gjøre.
Den forteller deg ganske enkelt at den ikke finner installasjonsmappen. Den skjønner ikke hvor spillet ligger mao.

Jeg gjetter på at du har kopiert spillet fra en annen PC, og ikke installert det selv.
Du kan sikkert lage en registernøkkel selv, bare finn ut hvordan den skal være.
Sist endret av hedningen; 27. oktober 2008 kl. 11:29. Grunn: OMG SO SLOW!!
Det gjør det. Det eneste som kan være greit er å patche før du kopierer over cracken. Er litt usikker på om wc3 sjekker original exe fila under patching. Trenger vel ikke crack på 1.22 heller om jeg husker riktig.
HSS
HSS's Avatar
Trådstarter
Ja, jeg har kopiert det fra en annen PC, men istede for å være gjerrig skal jeg ta å kjøpe hele spillet. Er alltid greit å ta et par runder på battleNet.

Takk for hjelp og kjappe svar.
Sitat av Mith
Det gjør det. Det eneste som kan være greit er å patche før du kopierer over cracken. Er litt usikker på om wc3 sjekker original exe fila under patching. Trenger vel ikke crack på 1.22 heller om jeg husker riktig.
Vis hele sitatet...
Det stemmer. Den nyeste versjonen fungerer uten crack
Hvis ikke kan du bare gjøre det enkelt å kopiere spillet fra en av kompisene dine som har oppdatert med patchen. Så vil jo din versjon også være oppdatert.