Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 680
..for den lokale kommunale konsertscenen i HORten Rock City
Pent og småproffesjonelt laga, tenkte ikke akkurat på metal når jeg så den men ellers bra
kompisana mine hadde stoppa og da hadde jeg og gjort det.

Den må være svær og henge på en plass hvor man ser lenge på den før man snur hodet igjen. "Jeg vil se på den, men tror ikke jeg gidder siden jeg snart skal rundt hjørne likavel, for jeg har egentlig dårlig tid men bryr meg ikke" tenker jeg da
Har du laget alle tegningene og alt på flyeren selv? Da er det hvertfall et meget bra stykke arbeid, hvis ikke så er det også en bra komponert flyer. Den bør være ganske stor for at folk skal få med seg budskapet.
Takk for tilbakemeldinger! Mesteparten er rappa fra andre illustrasjoner og flikka litt på. Plakaten er i størrelse 15x42 cm (en halv liggende A3), og skulle opprinnelig supplere en A3 plakat for The Chariot. Trur det endte opp med tre forskjellige plakater til samma konserten :P Orange ark var forresten ikke å oppdrive, så måtte trykkes på gult papir med røde rasterpunkter.