Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2505
Hei!

Skal bestille noe Kratom til Norge. Behovet er stort ettersom post restante i Strømstad ikke er mulig å besøke. Hvordan tror det er med kontroll av ulovlig ting inn til landet i disse dager kontra tidligere?
Jeg vil nesten garantere at det er mye mindre kontroller i posten nå... Nesten.. Idk
Tollen fungerer nok som vannlig er jeg redd. Ingen grunn til å tro noe annet
Med tanke på 1 april, blir nok kontrollen bare mer nøye.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av RaphaelD Vis innlegg
Hei!

Skal bestille noe Kratom til Norge. Behovet er stort ettersom post restante i Strømstad ikke er mulig å besøke. Hvordan tror det er med kontroll av ulovlig ting inn til landet i disse dager kontra tidligere?
Vis hele sitatet...
Høres ut som tap av penger og besøk av 2-3 herremenn i uniform på leting etter andre "varer".

Ville heller tatt sjansen på å GÅ gjennom skogen så ta en buss videre.

Nå anbefaler jeg virkelig ikke det da, men jeg ville HELLER gjort det, enn å kasta bort penga på å bli ransaka
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Med tanke på 1 april, blir nok kontrollen bare mer nøye.
Vis hele sitatet...
Når det kommer til denne grensen er den midlertidig satt til 350 enn så lenge. Altså 1 april som tidligere var gjeldene er ikke det lengre.
https://www.toll.no/no/netthandel/1.april/
Sitat av Raymond Vis innlegg
Når det kommer til denne grensen er den midlertidig satt til 350 enn så lenge. Altså 1 april som tidligere var gjeldene er ikke det lengre.
https://www.toll.no/no/netthandel/1.april/
Vis hele sitatet...
Ser man det. Det var nytt for meg. Takk.
Ikkenoe problem å bestille ting ifra utlandet under denne tiden. Har selv mottatt nærmere 10 pakker ifra Kina de siste 2 mnd.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sannsynligvis blir den stoppet med mindre den er kamuflert som noe annet. Men tviler på du får noe annet enn en telefon fra et politidistrikt med mindre det er snakk om kilosvis.
Hvorfor er det ikke mulig å besøke PR Strømstad? Har de fysisk stengt? Er ikke problemet med å dra over grensen at man må i14dagers karantene, i tillegg til større sjangs for kontroll ved grensen? En mulighet kan være å få noen bosatt i Sverige til å videresende til deg
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
Sitat av Dr.PsyceliumX Vis innlegg
Hvorfor er det ikke mulig å besøke PR Strømstad? Har de fysisk stengt? Er ikke problemet med å dra over grensen at man må i14dagers karantene, i tillegg til større sjangs for kontroll ved grensen? En mulighet kan være å få noen bosatt i Sverige til å videresende til deg
Vis hele sitatet...
Nei men 14 dagers karantenene passer ikke. Bestilte fra Nederland og den kom igjennom..... De andre har alltid blitt stoppa før.