Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2921
Heisann freaks.

Jeg kjøpte meg noe kokain om dagen som hadde god funk og glidde smidig opp nesa.

Men noen dager senere, tok jeg min første linje, og bjunte å blø mye ut nesen med engang.
Jeg bruker kokain ca noen dager en uke, og har hvertfall 1-2 måneder opphold, så sliter ikke med ødelagt nese av det.

Noen som vet hva d kan komme av? Aldri opplevd det før.

Takk for svar
Sitat av Sometime_stupid Vis innlegg
ødelagt nese
Vis hele sitatet...
for kort svar, så får legge til at du har nok svekka blodårene der
Svak nese asså jaja, får nå legge den hobbyen på hylla da hehe
Sitat av Sometime_stupid Vis innlegg
Svak nese asså jaja, får nå legge den hobbyen på hylla da hehe
Vis hele sitatet...
har sikkert friske fine slimhinner du kan tære på oppi toern
Anonym bruker
"Tykk Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Veksle mellom neseborene. Ta det i jomfruen en stund. Men ta gjerne en pause. Trenger ikke legge det på hylla. Men ta det lungt en stund

Syns generelt coca er dårlig i Norge
Var det samme colaen eller en ny type, jeg skjønte ikke helt hva du mente der. Om det er en ny type kan den være dårlig på noen måte, men for å si det sånn du er ikke den første som har blødd neseblod etter en stor strek cola, eller speed som virkelig etser i nesen i forhold til cola.

Jeg sniffer ingenting, enten så spiser jeg det eller så skyter jeg det eller så røyker jeg det eller vaper det. Cola ville gått i sprøyten for meg, eller blitt lagd om til crack og røykt. Men hadde helst henta tyve sprøyter og satt meg ned og startet en ny dyr hobby.

s
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Veksle mellom neseborene. Ta det i jomfruen en stund. Men ta gjerne en pause. Trenger ikke legge det på hylla. Men ta det lungt en stund

Syns generelt coca er dårlig i Norge
Vis hele sitatet...
Som sagt i utallige tråder: du har for dårlige kontakter. Ikke noe problem å få tak i 80%+ i landet nå om dagen.
Jeg pleier å bytte nesebord såklart, jeg hadde d ene neseborde første kvellen, de dagene senere da jeg tok første linja med det andre neseborde. Det var samme brusen, og kjentes som silke opp nesa, så fornøyd med kvaliteten. Såklart har jeg blødd etter større inntak over en kveld, d er jo normalt. Men jeg ble så sjokka av blod som kom fra min "ikke vanlige snorte nesebord" hehe, hvertfall siden d var den første for dagen. Jeg misstenker kansje jeg har hatt et sår i nesa eller noe som åpnet seg av linja, blødningen stoppet etter 5 min.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har aldri vært så lett for meg å møte på folk med god kvalitet som det er nå, både brukere og dealere. Som tjommi over sier, å få tak i 80% om dagen(testet med kit) virker ikke vanskelig. Enten har vi vært for lenge i gamet, eller så er det faktisk lett.
Syns generelt coca er dårlig i Norge[/quote]

Finnes massevis av god cola i norge
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Jepp, men det er også veldig mye matt pulver som selges som cola. Det er den typiske drittmiksen som mange sikkert har erfaringer med.
Hvorfor det er aksept for matt pulver, som koke, aner jeg ikke. Brukerne selv later som ingenting for å slippe bråk med seg selv og andre.
Avtalt «spill»
Jeg er ikke en colafyr; hva er matt pulver?
Greater_Apeness:
God cola, kalt fishscale er shimrete og helt hvitt, litt perlemoraktig i fargen. Best å få i chunks du knuser selv synes jeg.

Cola som er matt og melete er bøffa med masse drit, hva som er i de mer kornete salte tør jeg knapt tenke på
Sitat av Trix Vis innlegg
Greater_Apeness:
God cola, kalt fishscale er shimrete og helt hvitt, litt perlemoraktig i fargen. Best å få i chunks du knuser selv synes jeg.

Cola som er matt og melete er bøffa med masse drit, hva som er i de mer kornete salte tør jeg knapt tenke på
Vis hele sitatet...
Helt riktig, har riktignok ikke hatt skikkelig fishscale selv, har smakt.

Men selv 80-90% cola kan være skinnende, og først når jeg så det skjønte jeg hvorfor man faktisk kaller det snø hæhæ
420 master: anbefaler fishscale om du har mulighet. Its my only go2 �� liten «sten» man kan skave av fra og knuse. tar helst i flere små key bumps eller tynne linere.
sterke saker så vanskelig å justere til, om man var for glupsk ved start
Sist endret av Trix; 26. januar 2020 kl. 13:37.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Det jeg prøver å si er at dere skal protestere på kola solgt som ser ut som mel eller knuste piller, såvidt jeg har forstått, er ren kola krystall/saltlignende.

Så hvis alle begynte å si nei til matt, kanskje de bøffer det ut med noe bedre

Nei til lidocaine og pepper solgt som cola

De få.glimtene man ser i den matte «kolaen» er altså kolaen. Tipper mange innser hvordan «kule venner» har cheesa dem i årevis..
Sist endret av meaculpaUIO; 26. januar 2020 kl. 15:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.