Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1658
Tatt 2mg rivo daglig i en liten uke
Mot angst. Som jeg vet ikke er noen god idè men det ble nå sånn. Føler ikke noe bra effekt nå av det. Og vil slutte før ballen begynner å rulle for fort.
Hvor hardt blir det? Tips for mest mulig behaglig avslutning. Sliter med veldig generell angst og tankekjør.

Er vel nesten morsomt for enkelte at jeg spør når jeg kun har tatt 1 uke. Men har respekt for dette stoffet mtp ting jeg har lest og diverse.

Takker for svar!

Forresten bare en halv noen av dagane, så ikke fult 2mg hver dag.
Sist endret av Angstmann11; 24. januar 2020 kl. 23:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hopp rett av. Ingen grunn til å trappe ned. Det er barne mat å slutte no kontra om 1mnd.
1års bruk gir røffli 1mnd med abstinenser, så ein mmd mer for hvert år.
Ok takk! Setter pris på flere innspill
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Angstmann11 Vis innlegg
Ok takk! Setter pris på flere innspill
Vis hele sitatet...
Og om du har angst så snakk med legen om det.
Det finnes også medisin som ikke er så avhengighetsskapende. Rivvo er ganske så heavy å starte med.
Ja prøvd med sobril men blir jo helt tango med den korte halveringstiden. Men såklart alt annet er jo bedre enn benzo. Svak til tider. Off.
slutt med engang å ikke se deg tilbake, benzo landet meg nesten i rennesteinen
Ok
Veldig smart av deg å gi deg nå. Mest sannsynlig det aller beste du kan gjøre for deg selv. 1 uke går greit. Husk at det er lang halveringstid, ikke ta noen store beslutninger i livet ditt de neste ukene. Ikke tenk så mye på nedtur, det går nok veldig greit. Hvis du mot all formodning skulle sprekke på benzo, for guds skyld velg sobril eller valium istedet.
Anonym bruker
"Snakkende Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når du nå får verre angst enn før du startet, prøv å hold på tanken om at angsten er forsterket av at du har endret kjemien i hjernen. Det er ikke livet og du som er så jævlig, det er kun stoffene i hjernen din som trenger tid til å stabilisere seg. Det hjelper for meg iallefall.
Anonym bruker
"Snakkende Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Angstmann11 Vis innlegg
Ja prøvd med sobril men blir jo helt tango med den korte halveringstiden. Men såklart alt annet er jo bedre enn benzo. Svak til tider. Off.
Vis hele sitatet...
Sobril er benzo.
Ja er klar over det, tenkte bare at alle andre altarnativer er vel bedre på sikt enn benzo.
Kratom gav meg en ny hverdag
Sitat av Angstmann11 Vis innlegg
Ja er klar over det, tenkte bare at alle andre altarnativer er vel bedre på sikt enn benzo.
Vis hele sitatet...
Ikke alle. Men de fleste benzo er bedre enn rivotril. Jeg hadde heller spist dobbel mengde sobril enn å ødelegge for meg selv på rivotril. Har du sluttet å spise de nå? Hvordan går det?
Burde ikke være noe problem. Jeg tok det hver dag i 11 år. En uke, gir ingen fysisk ubehag, kanskje litt rebound angst.
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Burde ikke være noe problem. Jeg tok det hver dag i 11 år. En uke, gir ingen fysisk ubehag, kanskje litt rebound angst.
Vis hele sitatet...
Hvor lav dose var du på som ikke ga deg noe ubehag? 0.1 mg?
Tok forhåpentligvis siste pilla i kvell, er jo bare snakk om en 6 dagar aka 6 piller ca. Null toleranse. Problemet er bare at eg jeg er så skjør psykisk at alt merkes. Tenker på alt domt jeg har jort iløpet av livet. Men kommer vel ingen vei av å rømme. Får heldigvis 25x15mg sobril av legen ved behov det bør vel være en grei nedtrapping?
du trenger ikke nedtrapping på etter en ukes bruk med rivotril
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har gjort det der flere ganger og aldri fått noen merkbare abstinenser. Jeg kjente litt på det etter 2-3 uker med sammenhengende bruk men det var over innen en og en halv uke og det var ikke så ille. Tok meg to pils før jeg la meg om kvelden bare, så fikk jeg sove godt. Brukte den ekstra sårheten til å være mer produktiv og et bedre menneske på dagtid.
Takk for fine svar
Sitat av Angstmann11 Vis innlegg
Tok forhåpentligvis siste pilla i kvell, er jo bare snakk om en 6 dagar aka 6 piller ca. Null toleranse. Problemet er bare at eg jeg er så skjør psykisk at alt merkes. Tenker på alt domt jeg har jort iløpet av livet. Men kommer vel ingen vei av å rømme. Får heldigvis 25x15mg sobril av legen ved behov det bør vel være en grei nedtrapping?
Vis hele sitatet...
som fler har sagt trenger du ikke nedtrapping, men sobril som du har fått er også benzo så pass på at du ikke gjør vondt verre..

sku det skje at du føler for mye på ubehag så anbefaler jeg en halv av de sobrilene om det trengs, men også husk at det tar 2-3t før de virker på topp.