Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1811
Vært der, gjort det.
Jeg slutta med rus for noen mnd siden. Jeg tar urinprøver, og på Tirsdag tar jeg en ny prøve. Om jeg tar to trekk fra en joint idag, og trener, spiser sunt, drikker masse vann og tar vitaminer før da - vil dette da vises på urinprøver, altså vil de da kunne fastslå at økningen av THC er reelt? Eller vil det oppstå usikkerhet i forhold til dette? På forhold takk,
MVH.
gå ut ifra 50/50.
Trene å spise sunt å drikke masse vann,( zalo for all i care ), og vitaminer har ingenting å si på så få dager.
50/50, det er ganske så sikkert, eller usikkert? Alt ettersom, hvorfor ikke bare la være to poff fra en joint, å heller vente til en gang du kan nyte den uten heftelser?
Særeste av de sære
shallabajs's Avatar
Dette er gambling på høyt nivå. Du har jo ingen garantert pekepinn på hvordan metabolismen din responderer til cannabis? Jeg vil også si sjansen er omlag 50/50. Husholdningsartikler og liknende er ikke noe annet enn kjerringråd!
Vært der, gjort det.
Trådstarter
Jeg skjønner.
Takk for evt flere innspill?
Røyk i vei. det som skjer det skjer, og skift undertittelen din til endelig rusa.
Sist endret av Valadar; 10. mars 2018 kl. 19:42.
Vært der, gjort det.
Trådstarter
Kommer ikke til å havne i den situasjonen. Om så, ville det vært helvete. Men sett i en annen situasjon, foreksempel på prøvetid?
Da holder du deg unna. Angst og noia fram til tirsdag er bare unødvendig å påføre seg selv, er det ikke?
Anonym bruker
"Harm Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke gidd. Hvorfor skal du absolutt røyke nå, etter 2 mnd nykter? Jeg har nettopp gått gjennom det samme. Jeg sprakk, og angra som faen. Ikke noe fett.
Bortkastet. Hvis du vil kjøre safe er sopp lsd og ghb fint fordi det ikke vises. Men ikke piss påvirket da såklart
Sitat av Patricia Vis innlegg
Røyk i vei. det som skjer det skjer, og skift undertittelen din til endelig rusa.
Vis hele sitatet...
Altså det var litt tull fra min side.
Jeg har selv hatt utfordringer med rus tidligere i livet og har en del erfaring, så når jeg ser tråder som dette så tenker jeg at du vil ryke når som helst uansett hva som blir skrevet på et forum, men det kan jo være feil, og bare være noe jeg tror siden det var sånn for meg.
Så tilbake til spm ditt, det vil nok gå greit å røyke 1-2 trekk, men er det verdt det?
Du som har 8 år erfaring og har under nicket ditt "endelig rusfri" må jo være stolt av at du har holdt deg i 2 måneder?
Fordi du har fått en annen selv innsikt og ser den at rusproblemer nesten bare fører med seg utfordringer?
Er det ikke nydelig å ha god samvittighet og stabilitet i livet? Isåfall litt av det, du begynner jo å våkne... om noe av det jeg skriver stemmer og du har et lite skjørt øyeblikk så stå i det. Det du setter pris på så langt som endelig rusfri vil bare bli bedre og bedre med tiden, du trenger ikke den helvettes jointen, ikke er det noe kult heller ta vare på deg selv.
Sist endret av Valadar; 10. mars 2018 kl. 20:26.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Patricia Vis innlegg
Altså det var litt tull fra min side.
Jeg har selv hatt utfordringer med rus tidligere i livet og har en del erfaring, så når jeg ser tråder som dette så tenker jeg at du vil ryke når som helst uansett hva som blir skrevet på et forum, men det kan jo være feil, og bare være noe jeg tror siden det var sånn for meg.
Så tilbake til spm ditt, det vil nok gå greit å røyke 1-2 trekk, men er det verdt det?
Du som har 8 år erfaring og har under nicket ditt "endelig rusfri" må jo være stolt av at du har holdt deg i 2 måneder?
Fordi du har fått en annen selv innsikt og ser den at rusproblemer nesten bare fører med seg utfordringer?
Er det ikke nydelig å ha god samvittighet og stabilitet i livet? Isåfall litt av det, du begynner jo å våkne... om noe av det jeg skriver stemmer og du har et lite skjørt øyeblikk så stå i det. Det du setter pris på så langt som endelig rusfri vil bare bli bedre og bedre med tiden, du trenger ikke den helvettes jointen, ikke er det noe kult heller ta vare på deg selv.
Vis hele sitatet...
Han "sprekker" jo ikke selvom han røyker en joint? For mange hjelper jo dette fra å faktisk sprekke med det han var junkie på
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Han "sprekker" jo ikke selvom han røyker en joint? For mange hjelper jo dette fra å faktisk sprekke med det han var junkie på
Vis hele sitatet...
Det er en sprekk jo når man går på urinprøver, leser du i det hele tatt tråden før du kommenterer? Er det mulig.. Og når du har vært nykter i 2 måneder så skal man ikke komme med råd om å røyke ei bønne da det er jævlig destruktivt om man har et rusproblem, og det er en inngangsportal til å havne tilbake i gamle trakter.
Sist endret av Valadar; 10. mars 2018 kl. 23:06.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Patricia Vis innlegg
Det er en sprekk jo når man går på urinprøver, leser du i det hele tatt tråden før du kommenterer? Er det mulig.. Og når du har vært nykter i 2 måneder så skal man ikke komme med råd om å røyke ei bønne da det er jævlig destruktivt om man har et rusproblem, og det er en inngangsportal til å havne tilbake i gamle trakter.
Vis hele sitatet...
Hvordan er det en inngangsportal ?
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan er det en inngangsportal ?
Vis hele sitatet...
Gamle kjente