Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 4032
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tenker å dytte i meg 40-50ug lsd samt 0,1 gr amfetamin samt alkohol, la oss si 0,35l sprit. ALtså moderate mengder. Hva tenker dere? Blir det en fet kveld?
Jeg synes selv at psykedelika og alkohol ikke hører sammen i det hele tatt. Har nesten fått litt avsmak på alkohol de få gangene jeg har kombinert.

Rettelse: Den eneste gangen jeg har kombinert.
Sist endret av Stekesmør; 19. juli 2017 kl. 15:49.
Det spørs helt på en del ting, som hvem du skal være sammen med, hva dere skal, dagsform osv. Det er en god sjanse for at du får en koselig aften, men den kombinasjonen høres for meg ut som et forsøk på å utfordre skjebnen. 50-60 μg LSD som til vanlig gir et lettfordøyelig psykedelisk velbehag med fine visuals, kan plutselig være for mye om det skulle skje noe uforutsett. Å blande med så mye alkohol øker risikoen for at noe slikt inntreffer. Speeden vil muligens motvirke alkoholens potensielle negative effekter, men kan også slå feil ut.

Gjør hva du vil, men personlig har jeg litt for mye respekt for psykedelika (basert på uansvarlig inntak i fortiden, bl.a. overdrevent alkoholinntak som to ganger har ødelagt trippene mine) til å bruke det som ingrediens i en sånn ruscocktail.
Anonym bruker
"Overrasket Hest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alkohol ødelegger for psykedelia imo. Spørs hva settingen din er og som kallist sier ville jeg byttet ut LSD med noe annet i den cocktailen og tatt heller en grei dose på en god dag alene. men for all del kjør på og si hvordan det gikk
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Høres ut som oppskrift til en fet kveld/natt. Jeg har stort sett bestandig blandet øl og lsd, og det fungerer bra her. Problemet noen ganger er at det har blitt for mye alk, men artig læll!

Om den lille mikrodosen acid vil gi noen spesiel virkning vet ikke jeg, men kos dere. Kom gjerne tilbake og fortell hvordan det gikk.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tenker å dytte i meg 40-50ug lsd samt 0,1 gr amfetamin samt alkohol, la oss si 0,35l sprit. ALtså moderate mengder. Hva tenker dere? Blir det en fet kveld?
Vis hele sitatet...
Snakker vi tur på byen eller festlig lag med bekjente? Er det tur på byen ville jeg kanskje revurdert da man blir veldig sårbar for uforutsette ting slik som agressive mennesker som skal sloss o.l.. For min del øker både sentralstimulerende og alkohol sannsynligheten for at jeg får angst eller noia.

Sitat av aricz Vis innlegg
Om den lille mikrodosen acid vil gi noen spesiel virkning vet ikke jeg, men kos dere. Kom gjerne tilbake og fortell hvordan det gikk.
Vis hele sitatet...
50mcg er langt fra noen microdosering.
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
My bad. Ser mikrodosering lsd er noe mellom 10-20 mcg. 50mcg burde vel gi en liten fin sprett..
Ville droppet å blande LSD med amfetamin, det kan fort bli en fet kveld likevel.
Amfetaminen vil du ikke merke spesielt av heller under LSD'en, samtidig som dagen derpå kommer til å bli enda mere slit med enn uten.

En kompis av meg tok samme kombo du har planer om, han fikk ikke sove på 3-4 dager, klarte ikke å spise, bare spøy og hadde super angst.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva slags erfaring har du?

Det kommer helt sikkert til å bli veldig gøy. Ta LSDen først og vent to-tre timer (til du har peaka) før du justerer med amfen, ideelt sett. Speed kan redusere endel psykedelisk mindfuck, så dersom dette har vært et problem tidligere kan et par små striper i forkant være ålreit. Alkoholen havner i baksetet for min del når LSDen kicker. Jeg blir "edru" av LSD, det oppleves såpass stimulerende at den bedøvende alkoholen sjelden merkes, nesten uasett mengde. Men den kan også "forenkle" en tripp til en viss grad for enkelte. Det er helt kult å være brisen og trippe. Øl og sopp funker mye bedre sammen, bare så det er sagt!

Uansett, gratulerer med et teit spørsmål. Du har, ved å opprette en tråd uka i forkant, automatisk jinxa opplevelsen din. Så om jeg var deg ville jeg gitt faen og blitt hjemme...Og ikke hør på han over, 1350 innlegg uten ett eneste KP bør si sitt (eller oppleves som et slags hint, hmmm).
Har selv kombinert 25µg LSD og alkohol noen ganger, er konge det! Husk å ta LSDen noen timer før festen starter, ellers risikerer du å bli sittende våken til klokka 8-9 på morgenen. Når det gjelder amfen ville jeg tatt den oralt hvis du absolutt skal ta amf. Personlig hadde jeg droppet det, da LSDen vil gi deg ganske bra kick av energi og godt humør som varer lenge. Stimdick er også noe jeg skal innrømme jeg er litt stressa over

Alkohol overdøver LSDen så ta det rolig med den hvis du vil få noe ut av den. Si festen starter 20.00, da ville jeg droppet LSDen rundt 15.00. Beregn LSDeffekt i 8-12 timer. Ville også kjørt litt lavere, kanskje 20-30µg fremfor 50.

Gjerne oppdater hva du gjorde og hvordan det var!

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Uansett, gratulerer med et teit spørsmål. Du har, ved å opprette en tråd uka i forkant, automatisk jinxa opplevelsen din. Så om jeg var deg ville jeg gitt faen og blitt hjemme...Og ikke hør på han over, 1350 innlegg uten ett eneste KP bør si sitt (eller oppleves som et slags hint, hmmm).
Vis hele sitatet...
Ønsker bare å kommentere denne. Jeg mener, hæ?

Slæsken har da for ordens skyld 314 KP i skrivende stund, men bør det ha noe å si da?

Vil ikke si han har jinxa noe som helst, personlig føler jeg at å snakke om slikt i forveien bare hyper opp stemninga og gjør det til en bedre kveld fordi man gleder seg. Keep up the hype!

Btw, jinxing er noe jeg vil kalle moderne 2000-talls overtro. Det er virkelig ikke en ekte ting.
Sist endret av seroto9n; 19. juli 2017 kl. 23:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for gode svar, noen for, noen imot.

Har kombinert LSD og alkohol et par ganger før. Blir som regel veldig bra resultat, er derfor litt nyskjerrig på om amfetaminen kan justeres slik at det blir lettere å holde en samtale gående, og selvfølgelig få litt mere energi. Skal på vors, og så blir det nok fort byen ja. Mulig at jeg kanskje tar litt mindre LSD(33,3:P altså dele lapen i tre) Men den absolutte beste erfaringen jeg hadde med denne komboen med LSD + alkohol var når jeg tok 50ug ish. De andre gangene har jeg tatt litt mindre ca. 25-30µg. 50µg var helt klart helt konge på dansegulvet(minnet tildels om mdma). Men har tatt mindre de andre gangene da jeg er tilbake i byen hvor jeg bor og ikke på partyfjellet, hvor jeg tok 50. Rett og slett fordi det ikke er så kaos og flatfylla i byen som på fjellet, og man kan fortere "skille" seg ut med så mye god stemning. Men det var rått, ikke alltid like lett å holde en samtale vel og merke!!
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Også merket jeg hvor fort jeg fikk lættis av folk jeg syntes dreit seg ut eller gjorde dumme ting. Som f.eks ikke klarte å bestille riktig drink, helte ut øl osv. Masse små ting man ikke nødvendigvis legger merke til ellers!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Uansett, gratulerer med et teit spørsmål. Du har, ved å opprette en tråd uka i forkant, automatisk jinxa opplevelsen din. Så om jeg var deg ville jeg gitt faen og blitt hjemme...Og ikke hør på han over, 1350 innlegg uten ett eneste KP bør si sitt (eller oppleves som et slags hint, hmmm).
Vis hele sitatet...
Kanskje du skal se bedre etter
Og hva er det liksom han ikke skal høre på?
For om du googler LSD + Amphetamines så finner du 100000 forskjellige resultater som nevner akkurat det samme
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva med å tenke etter?

Mente han ikke burde høre på din anekdotiske annenhåndserfaring.

"En kompis av meg tok samme kombo du har planer om, han fikk ikke sove på 3-4 dager, klarte ikke å spise, bare spøy og hadde super angst."

Når TS oppsøker info i forkant av en opplevelse og leser slikt vil det nødvendigvis bli en del av settingen i trippen. Og det er unødvendig med så dårlig informasjon. Det er verdiløs krisemaksimering uten relevant doseinfo, og min (og flere andre bekjentes) erfaring er den motsatte, nemlig at den aktuelle ruskomboen fungerer helt greit, tilogmed bra.

Alle har tilgang på Google (!!!), jeg snakket av egen erfaring.
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har din erfaring, men andre som har mottsatt erfaring får ikke lov til å dele det? Jesus...
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du har din erfaring, men andre som har mottsatt erfaring får ikke lov til å dele det? Jesus...
Vis hele sitatet...
Haha, nettopp.

"Ikke fortell trådstarter sannheten for da kan han få en kjip trip!!!"
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva med å tenke etter?

Mente han ikke burde høre på din anekdotiske annenhåndserfaring.

"En kompis av meg tok samme kombo du har planer om, han fikk ikke sove på 3-4 dager, klarte ikke å spise, bare spøy og hadde super angst."

Når TS oppsøker info i forkant av en opplevelse og leser slikt vil det nødvendigvis bli en del av settingen i trippen. Og det er unødvendig med så dårlig informasjon. Det er verdiløs krisemaksimering uten relevant doseinfo, og min (og flere andre bekjentes) erfaring er den motsatte, nemlig at den aktuelle ruskomboen fungerer helt greit, tilogmed bra.

Alle har tilgang på Google (!!!), jeg snakket av egen erfaring.
Vis hele sitatet...
Trenger ikke komme med noe doseinfo for å fortelle at det ikke er lurt.
Dette er trossalt en combo som er kjent for å skape panikkanfall, føle seg ukomfortabel og nervøs samt angst.
LSD'en overkjører amfetaminen, men jeg sier fortsatt ingenting på at det er en dårlig kombo eller at det er farlig, jeg nevner mine erfaringer med dette, akkurat som deg.
Du nevner jo heller ingen doseinfo eller annen relevant informasjon så det du skriver er jo akkurat like verdiløst som det du mener jeg kommer med er