Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1603
Jeg var tung blandingsmisbruker i mange år før jeg ble 22år, da kutta jeg ut alt, unntatt hasjen (for en stund)

Den siste uka har jeg brukt MANGE tusen på rivotril (av typen norsk, veldig god kvalitet, og ja, de er litt dyrere)

Jeg har en venn jeg pleier å feste med og jeg gir jo gladelig ut for han liker sånn selv, men han sovner nesten alltid etter noen øl, ett par shots Minttu og 4 kryssere.

Jeg liker jo selvfølgelig best å være sosial på denne formen, men jeg vil liksom ikke gi meg, så det kan bli til at jeg spiser 40 kryssere og drikker 1-2 Minttu flasker og en del øl mens jeg sitter og surfer og gamer alene til langt utpå morgenen.

Ett eksempel er at jeg fort kan ha spist 20 kryss på 20 min (ja jeg legger dem under tunga og spiser dem etterpå) svelger nedpå med 2-3 double shots med minttu og skylder jo videre ned med øl. Hasj er jo også involvert noen ganger, men jeg tåler ikke det så godt lengre (psykotisk) så er som regel uten.

Mens jeg skriver dette innlegget har jeg drukket 1 Minttu flaske, 10 halvlitere og i hvert fall 40 kryssere. Ikke lang tid i mellom heller, vi starta vel å 'feste' klokken 2

Jeg kjenner nå dragning mot mitt helvettesdop; amfetamin. Jeg kjenner jeg har skikkelig lyst på det om dagen, men er bare dårlig kvalitet av det her så jeg kjøper ikke enda.

Hmmmmm, må inrømme at jeg har lyst til å fortsette denne trenden litt (så lenge pengene holder lol) Jeg tenker også mye på å prøve den ene tingen jeg aldri har prøvd: røyke heroin(ville aldri skutt, siden jeg ble ferdig med det når jeg slutta med amf misbruket mitt..

Håper ikke inlegget ble for rotete og håper noen kan forstå seg på meg (kanskje noen i lik situasjon, som kan gi meg noen gode råd)

Trollere kan jo også kommentere, er jo morsomt å le litt
Livet etter 30 er vel ikke for alle...
Jeg er faktisk over 30 as we speak so np <3
hehe tja hva skal jeg si Fått skikkelig toleranse på kryssere nå eller? Vel, kanskje ikke et stort jag, men greit er det vel..I guess

Noen råd? Du forteller at du ønsker å prøve den ene "tingen" du alltid har stått vekk i fra, nemlig Heroinen.
Mitt gode råd til deg som knasker så mye benzo er å holde deg unna. Det kan bli fatalt med så mye benzo og heroin innabords.

Om du røyker så er det jo selvfølgelig mye tryggere ja. Å bruke nåla med de store benzo dosene og særdeles mye alkohol hadde vært døden for deg. Ta deg en joint man
Sist endret av Sluzzz; 2. desember 2017 kl. 05:25.
Takk for svar, ja, jeg merker de ikke, så tar en pause nå. Er bare at de gamle tankene om å ta amf, røyke heroin mma + + + + har kommet tilbake..... Jeg har så å si vært clean i en del år nå, noen jays har det blitt, men jeg tåler det DESSVERRE ikke lengre.. Bruker ikke nåla
Profesjonell fuck up
19 6
Har selv fått et veldig sug etter speed den siste tiden. Ikke rørt det på mange år. Merker spesielt suget når jeg drikker alkohol, alkohol blir desverre gørrkjedelig i forhold.
Ja, det er noe med det.. Jeg drikker bare alkohol hvis jeg har en del ved siden av for å si det sånn.. Da er det ikke så kjedelig