Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1263
Halla, skal ha en connecting flight i Amsterdam, vil være mulig jeg mellomlander og er i Amsterdam i 7-11 timer. Hvordan vil det være med sikkerhetskontroll på min connecting flight hvis jeg tar toget inn til byen og røyker meg fjern, for så å dra tilbake etter noen timer og ta flyet videre?

Vil jo eventuelt bli markert av hund, narkosjekk o.l. på flyplassen.

PS: usikker om dette er riktig sted å poste, hvis det er feil, hadde det vært fint om admin kunne flyttet den
Anonym bruker
"Mekanisk Vampyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det går helt fint, har gjort dette selv ved flere anledninger. De er vant med fjerne folk på schipol.
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aldri gjort det selv men mange venner av meg har gjort det samme å har aldri vært problem så tror nok det skal gå fint
Så lenge du ikke har noe ulovlig på deg, er det ingen ting dem kan gjøre. Men greit å beregne god tid i tilfelle dem vil gå igjennom all bagasjen din.
Noen som vet hvordan det er med åpningstider i romjulen der? haha
Neppe, ha, ha ..
Har røykt hver gang jeg har vært i Amsterdam, aldri fått problemer av noe slag.
Klem fra Betty
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du kjøper antibac og bytter klær etter en røykesession så synker sjansen for å bli tatt når du går forby narkohunder. Har personlig aldri røykt i Amster før jeg tar et nytt fly senere på dagen, men ut i fra responsen her så skal det nok gå veldig fint. Det viktigste er at du ikke blir tatt med rusmidler - du kan si at du var ute på byen i Amster i noen timer og var med noen venner som røykte hvis de spør...