Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1331
Har gått på vival i 4 måneder nå
Har tatt 40mg , men det ga dårlig funk Har litt toleranse
Tatt 8 piller på styrten med vival , men funker ikke bra
Høy toleranse?
hei du, skal ikke se bort ifra at du har litt toleranse, men også rimelig sikker på det funker mye bedre enn du tror akk nå
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
hei du, skal ikke se bort ifra at du har litt toleranse, men også rimelig sikker på det funker mye bedre enn du tror akk nå
Vis hele sitatet...
Fikk lyst på vodka eller Jäger nå
Er vel snikrusa Janske ta 40mg til
anbefaler heller at du tar mer valium nå enn alkohol, men det er ikkeno vits så sant du ikke ønsker å sovne fort, evt sove i 24t og våkne til masse surr du har stelt istand med 0 erindring om hvordan det har skjedd.

er du ute etter bedre rus nå så sleng på ei bønne og takk deg selv siden.
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
anbefaler heller at du tar mer valium nå enn alkohol, men det er ikkeno vits så sant du ikke ønsker å sovne fort, evt sove i 24t og våkne til masse surr du har stelt istand med 0 erindring om hvordan det har skjedd.

er du ute etter bedre rus nå så sleng på ei bønne og takk deg selv siden.
Vis hele sitatet...
Røyker ikke lenger fordi når jeg røyker går jeg inn i en tilstand der jeg overrekker alt , skikkelig paranoid og angst Så holder meg unna cannabis
eneste jeg vil anbefale da er at du skriver ned hva du fikk ut av å dytte i deg all den valiumen (så du husker det), og sammenlign det med hva enn du får ut av andre ting å ruse deg på.
Prøv heller å trappe ned.Jeg har aldri møtt en lege som foreskriver så høy dosering.Selv får jeg 15-20 mg daglig og legger meg på et litt lavere forbruk.Dermed får jeg ingen stress med legen og slipper å mase etter ny resept i tide og utide.Det kreves litt selvdisiplin,men ingen tar skade av litt abstinenser og angst.Da virker neste dose langt bedre.Selv kjenner jeg det godt på kroppen bare av å gå ned en halv tablett.Det virker for meg som det bare er sløsing å bruke så mye på en gang.
Anonym bruker
"Rik Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja toleransen øker drit fort på piller. Allerede innen en uke