Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 11113
Byttet noen rivotriler mot 2 mg's Xanor,
men har aldri spist de før, så vet ikke hvordan de ser ut,
så lurer på om det faktisk er det jeg har fått, eller hva.
Kjekt å vite det helt sikkert før jeg spiser de liksom.
De er hvite, avlange, har delestrek til å deles i fire,
og står U 94 på ene siden av de. Xanor?
det er xanor........
kan noen opplyse meg om hva xanor er ? og hvilken rus man får på de?
lillalys
lyselilla's Avatar
Trådstarter
Ok..takk:] Da vet jeg det.
Sitat av btz
kan noen opplyse meg om hva xanor er ? og hvilken rus man får på de?
Vis hele sitatet...
xanor er et kraftig potent middel mot angst. kjent for høyt avhengighets potensiale
rusen er... vanlig benzo rus vil jeg si, men man mister hemninger nye fortere på xanor enn andre benzoer... men det er min mening
hvordan er de i forhold til blåvalium (ardin) ? ble mest trøtt av blåe..
du blir mindre trøtt av xanor hvartfall
Xanor er de sterkeste pillene i hele sjangeren:P de lilla er digge, men bikkje beina (de største av dem) er helt rå.... knasker du flere av de en kveld så kan du godt våkne med litt angst om hva du gjorde på dem.... he he har gjort og sett mye rart da he he he

les om dem på felleskataloge.no så får dere vite helt klart hva de er til... du skal være ganske fucked up hvis noen skriver ut de til deg ass eller jævla flink til å lure en lege he he
farlig godt med noen pils og xanor.... mister mye av hemningene ja...
▼ ... noen uker senere ... ▼
de lilla xanor er 1mg, fikk noen slike av legen en periode men de funket ikke. 2mg har jeg ruset meg kraftig på, men synes ikke de er like gode som flunipam/rohypnol. men det er uten tvil det nest kraftigste benzo-prep, kan fungere bedre enn hyppere på enkeltpersoner
[quote=Nomade]Xanor er de sterkeste pillene i hele sjangeren:P de lilla er digge, men bikkje beina (de største av dem) er helt rå.... knasker du flere av de en kveld så kan du godt våkne med litt angst om hva du gjorde på dem.... he he har gjort og sett mye rart da he he he





Halcion er sterkere enn xanor !

http://www.benzo.org.uk/
Når du ikke vet hva du snakker om, er det ikke like greit å la vær å skrive et inlegg?

Alprazolam, clonazepam og flunitrazepam er de mest potente benzodiazepinene vi har(norke markedet).
Halcion(triazolam) ble fjernet i 1991.
Sitat av busemann
Når du ikke vet hva du snakker om, er det ikke like greit å la vær å skrive et inlegg?

Alprazolam, clonazepam og flunitrazepam er de mest potente benzodiazepinene vi har(norke markedet).
Halcion(triazolam) ble fjernet i 1991.
Vis hele sitatet...

Ingen har nevnt det norske markedet spesifikt. Piller som blir smuglet til norge kommer som regel fra utlandet...
Sist endret av -=Zi Hei=-; 25. august 2006 kl. 19:12.
Haha, ok. Men da finnes det TUSENVIS av benzodiazepiner som er MYE mer potent triazlom.

Sikkert på at du virkelig vet hva du snakker om her?
Sist endret av busemann; 25. august 2006 kl. 21:48.
Sitat av Nomade
Xanor er de sterkeste pillene i hele sjangeren:P de lilla er digge, men bikkje beina (de største av dem) er helt rå.... knasker du flere av de en kveld så kan du godt våkne med litt angst om hva du gjorde på dem.... he he har gjort og sett mye rart da he he he

les om dem på felleskataloge.no så får dere vite helt klart hva de er til... du skal være ganske fucked up hvis noen skriver ut de til deg ass eller jævla flink til å lure en lege he he
Vis hele sitatet...
Som nevnt før her så er det flere benzoer som er kraftigere enn alprazolam (xanor) og man får dem kraftigere enn de 2mg avlange og.
Halcion er min favoritt..
De runde OG trekanta (de som har sett dem skjønner..) er på 3mg og med en depot effekt, selv om jeg syns dem kicker minst like fort inn.
Jeg fikk ett glass med 20 stk 2mg Xanor av tannlegen når jeg skulle ta visdomstanna jeg så det er da ikke noe spesielt vanskelig med å få skrevet ut disse i forhold til andre benzoer heller....?
I amerika er jo Xanor (Xanax på amerikansk) og blåvalium de 2 mest brukte beroligende middlene, og der er jo f.eks rohypnol totalt ulovlig.
Norges lover/normer gjelder (heldigvis) ikke hele verden..

Men poenget som forsvant litt, Xanor (alprazolam,xanax) er kraftig, men ikke kraftigst, og altfor oppskrytt! Må jo gjerne opp i 6mg eller mer for å få formen lix..
Sist endret av Juno; 26. august 2006 kl. 15:45.
hehe, du er temmelig innspist på benzo hvis ikke xanor funker
Vet ikke om det er mulig å være imun mot Xanor jeg.. kan ikke tenke meg det egentlig med mindre man har en stor feil i hjernen som uansett ville gjort suget etter å ruse seg uforståelig, men jeg vet jo ikke.
Hvis det var ett slags svar til meg visum så skjønner jeg det ikke, sier bare at ja det er kraftig, nei det er ikke kraftigst...
Var ikke spessielt til deg Juno, bare skrev det når jeg så hva du skrev
Sitat av Juno
Jeg fikk ett glass med 20 stk 2mg Xanor av tannlegen når jeg skulle ta visdomstanna jeg så det er da ikke noe spesielt vanskelig med å få skrevet ut disse i forhold til andre benzoer heller....?
I amerika er jo Xanor (Xanax på amerikansk) og blåvalium de 2 mest brukte beroligende middlene, og der er jo f.eks rohypnol totalt ulovlig.
Norges lover/normer gjelder (heldigvis) ikke hele verden..
Vis hele sitatet...
Varierer fra lege til legen, til noen leger så er nok at du blinker så får du med deg reseptblokka, underskrita og stemplet med deg hjem. Du skjønner poenget?
Men ikke alle hos det funker slik. Men det er en del faktorer som spiller inn om du i det hele tatt får en benzo eller ikke; tidligere rusmisbruk osv.


Sitat av Juno
Men poenget som forsvant litt, Xanor (alprazolam,xanax) er kraftig, men ikke kraftigst, og altfor oppskrytt! Må jo gjerne opp i 6mg eller mer for å få formen lix.
Vis hele sitatet...
Er så vidt jeg engeng orker å svare på dette, HVA snakker du om? alprazlom ER en av de mest potente benzoene vi har i norge. Jo mor potent benzodiazepin jo mindre mg virkestoff trenger du i forhold til et benzodizpin som er mindre potent.
Sist endret av busemann; 26. august 2006 kl. 18:58. Grunn: fækka quotes
Sitat av busemann
Haha, ok. Men da finnes det TUSENVIS av benzodiazepiner som er MYE mer potent triazlom.

Sikkert på at du virkelig vet hva du snakker om her?
Vis hele sitatet...

Halcion er sterkere enn xanor ! Er du uenig ? ehe
Virkestoffet heter ikke triazlom slik du skriver, men Triazolam.
Sitat av busemann
Varierer fra lege til legen, til noen leger så er nok at du blinker så får du med deg reseptblokka, underskrita og stemplet med deg hjem. Du skjønner poenget?
Men ikke alle hos det funker slik. Men det er en del faktorer som spiller inn om du i det hele tatt får en benzo eller ikke; tidligere rusmisbruk osv.




Er så vidt jeg engeng orker å svare på dette, HVA snakker du om? alprazlom ER en av de mest potente benzoene vi har i norge. Jo mor potent benzodiazepin jo mindre mg virkestoff trenger du i forhold til et benzodizpin som er mindre potent.
Vis hele sitatet...
Har aldri snakket om mg i forhold til mg, isåfall så er jo uansett clonazepam eller HVERTFALL flunitrazepam sterkere..!!
Sitat av -=Zi Hei=-
Halcion er sterkere enn xanor ! Er du uenig ? ehe
Virkestoffet heter ikke triazlom slik du skriver, men Triazolam.
Vis hele sitatet...
Big deal at jeg skrev navnet på virkestoffet feil, flink du er som retter meg. En klapp på skuldra til deg. Hvis vi skal begynne å trekke frem benzodiazepiner som er sterkere enn xanor så kan de bli ei helvetes lang liste etterhvert, så skjønner ikke poenget ditt med å trekke frem halcion.

Sitat av Juno
Har aldri snakket om mg i forhold til mg, isåfall så er jo uansett clonazepam eller HVERTFALL flunitrazepam sterkere..!!
Vis hele sitatet...
Hva mener du med det? Hvordan ellers skal man greie å sammenligne effekten på de forskjellige virkestoffene? flunitrazepam er ikke "sterkere" enn alprazolam eller clonazepam. Ikke når du må opp i mer mg for å få samme effekt. Men nå har de også forskjellige bruksområder...
Ser ut som folk reagerer forskjellig på benzoe'r her.

Mye forskjellige meninger om hva som er sterkest.

jeg spiste 1 hypper 1 gang og sovnet på skole pulten, det er alt jeg har å si, Aldri rørt dette igjen
Ser at det er ingen som har nevnt virkestoffet "Diazopam", er ikke dette også nokså sterkt? Vet at det er virkestoffet i "Vivaler" og "Valium" (Roche) ... menne når det gjelder Xanor er det jo bare en ting og si, kjøp en 20-30 stykker så kommer du tilbake til verden etter 4 dager og lurer på hva i helvette du har gjort de siste dagene. hehe
Sitat av busemann
Jo mor potent benzodiazepin jo mindre mg virkestoff trenger du i forhold til et benzodizpin som er mindre potent.
Vis hele sitatet...
Nå er du litt på jordet. I Oxazepam-prep (Sobril, Alopam) får du 10-25mg pr pille, og diazepam-prep (Valium, Stesolid, Vival) får du 2-5mg pr pille (10mg i Blåvalium). Vil du da på stå at Valium er mer potent enn Sobril?

Spiste forresten 1stk Xanor 2mg i forrige uke (lenge siden sist) men kan ikke bedømme effekten siden jeg også spiste 2 Rivotril, 3 Valium og 13 Nobligan
Skal fortsatt mye til for å overbevise meg om at Xanor er sterkere enn Flunipam/Rohypnol, har hatt kvote på forskjellig benzo i ca 1 år, mista den for ca 6 uker siden. Fikk aldri 2mg Xanor men 1mg. Fikk nok ikke mye til effekt hvis jeg tok 2 sånne, brukte de til å forsterke andre benzo med. Hvis jeg tok 2 Flunipam kunne jeg si takk og farvell til angsten. Ble svimmel og siklet av 1 flunipam alene i starten.
Sitat av illusion
Nå er du litt på jordet. I Oxazepam-prep (Sobril, Alopam) får du 10-25mg pr pille, og diazepam-prep (Valium, Stesolid, Vival) får du 2-5mg pr pille (10mg i Blåvalium). Vil du da på stå at Valium er mer potent enn Sobril?
Vis hele sitatet...
Snakk om å drite i eget bed? Så vidt jeg og felleskatalogen vet, og sikkert mange andre, så får du vel alopam og sobril i 15mg og?
Hva vil du fram til? Jeg vet at du får oxazepam preperater i 10, 15 og 25mg og diazepam preperater i 2 og 5mg(i tablett form). Det du ville fortelle meg? Ut i fra det, hvordan kom du fram til at oxazepam er et mer potent benzodiazepin enn diazepam?

Du tror. Jeg vet. Der er forskjellen.
Oxazepam er ikke kraftigere enn diazepam uansett hvordan du vrir og vender på det.
Uansett; lykke til!
Sist endret av busemann; 8. september 2006 kl. 17:44.
når jeg skrev 10-25mg vil det si "fra 10, til og med 25 mg". Sa ikke at oxazepam er mer potent enn diazepam, men omvendt er ikke omvendt heller. Det er vel ca samme potens. Å når jeg snakker om benzo VET jeg hva jeg snakker om. Har fått utskrevet benzo av alle de forskjellige virkestoffene vi bruker i Norge av fastlegen.
Sitat av illusion
Sa ikke at oxazepam er mer potent enn diazepam, men omvendt er ikke omvendt heller
Vis hele sitatet...
Ikke? Hva faen mener du med dette da?

Sitat av illusion
Vil du da på stå at Valium er mer potent enn Sobril?
Vis hele sitatet...
Er det ikke akkurat det du prøver å få frem her da?

Du beviser jo nok en gang at du ikke vet hva du snakker om, når du sier at de to virkestoffene er ca like potent, for det stemmer jo ikke.
Pasienter med panikkangst står sterke til å få xanor.
▼ ... over en uke senere ... ▼
alles hjerneknøtt reagerer forskjellig,men spiser man mange av et eller annet pille slag blir man "imunm",mister effekt,

xanor og rivotril 2mg er min favoritt på å "lungnen"

men går man for lenge på xanor, får man et HELVETES problem med abstinenser...kamerat som lå lenge inne pga det :/

morfin tabs er jo ikke akkurat vondt heller