Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  88 10409
Hallois,

Jeg lurer på hvordan man få større drømmeaktivitet! Noen som vet om spesielle
medikamenter og andre "Godsaker" som kan gjøre nettene litt mer gøyere? Nå snakker jeg om det som er innenfor norsk lov .

Jeg har hørt at vitamin b6 gjør nettopp det, men er det sant?

Håper på noen seriøse svar her

-Psyc
Jeg har ikke forslag til medikamenter, men jeg har med hell økt min andel drømmer som jeg kan huske ved, en periode, å skrive ned det jeg har drømt med en gang jeg våkner. Uten at jeg er noen ekspert så tror jeg man drømmer like mye, men at evnen til å huske drømmene er ulike. Ved å trene opp evnen til å huske drømmene sine, vil man få inntrykk av at man drømmer mer...
det er vist mye b6 i fisk? etter at jeg begynte med tran igjen for 4 uker siden har jeg faktisk husket mange flere av drømmene mine. sier ikke at det må være på grunn av tranen, men det skjedde liksom samtidig:P
Hm, så det kan hende at b6 increaser drømmene dine? Kan hende det er Placebo også da..

Halalgeir; Jeg pleide å skrive ned drømmene mine etter at jeg stod opp.. Men fant ut at det var litt slitsomt å skrive det ned på div word-pad filer :S

Det var en side jeg registrerte meg på en gang, som var om temaet Lucid Drømming.. Der kunne jeg skrive ned alle drømmene mine, og hver drøm hadde sitt unike navn..

Synd at jeg glemte hva den het
Sitat av Medisinmann Vis innlegg
Prøv ZMA ...
Vis hele sitatet...
Når du først svarer, kan du jo prøve å utdype det litt mere enn som så,
hva er ZMA?

Er selv intresert i temaet.
Sitat av Psycedelic Vis innlegg
Akkurat. Hvis du først foreslår noe, må du nettopp utdype det.
Vis hele sitatet...
http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=180

Må ente være så hissig, hehe
*DOUBLEPOST*

"En blanding av sink, magnesium og vitamin B6". For folk som trener?
Herrelol, så stress å finne det ut?

Brukes til søvnproblemer og kosttilskudd. Det er nok mest ment for å øke restutisjonnivået i musklene, altså til trening.
Sist endret av Butchern; 5. november 2008 kl. 11:02.
ZMA inneholder Zink, Magnesium og Vitamin B6, og er et kosttilskudd. Mange mangler nettop disse mineralene i kosten. Skal vistnok gi deg dypere søvn og bedre søvn slik muskler og kroppen får "reparere" seg.

Jeg kjøpte det fra myoshop, nokså billig. Har ikke hentet pakken enda, men fler i klassen sier at det funker bra. Våker og føler seg uthvilt, men har lett for å sovne igjen rett etter.

http://www.tn.no/artikler.aspx?id=57
Jeg kjøpte noe som heter "Balansert Mega B-Stress" på en helsekostforretning jeg jobba på (Life). Det er, som navne hinter om, en B-vitamin bombe.
Etter at jeg begynnte å ta den har jeg hatt rarere og rarere drømmer, mye fler enn jeg pleide, og jeg husker dem bedre.
Det KAN hende det er fordi B-vitaminer har positiv effekt på hukommelse og konsentrasjon, men ikke vet jeg.
Lykke til! Si ifra om du finner noe lurt!
Wild Lettuce gir deg klarere drømmer. Har brukt det selv for en god del år siden og syntes det fungerte bra.
Sist endret av nZaal; 5. november 2008 kl. 12:50.
hørt at thujone oljen i burot(gå ned til veien og du ser 50 av disse) og malurt(urten i absinth) ble brukt av samene for ''rarere drømmer'' og for å huske disse

ellers er det jo rusmidler som alkohol, cannabis og husker spesiellt en gang da jeg drømte en heilt fucka psycho drøm på nedtur på amfetamin
Drikk melk og ta tran!

Seriøst, melk funker! Jeg drakk bevisst noe annet enn melk(H-melk) til kveldsmaten en periode. Jeg husket ferre og ferre drømmer! Da jeg gikk tilbake til melk merket jeg fort forskjellen! Melken inneholder et vitamin som heter B12(tror jeg) og det er visstnok dette som hjelper deg å huske drømmer litt bedre;P

Ta tran morgen og kveld, og drikk et glass melk før du pusser tennene, funker fjell;P
ZMA funker for drømmene, er ikke helt sikker på de andre effektene, men jeg kan gå god for at ZMA har gjort at jeg husker drømmene mine den siste tiden.
very impotent freak
Delusional's Avatar
B6 og B12 er viktige etter hva jeg kan huske. Viss du ønsker mer spennende netter mens du sover, kan du lese deg opp på temaet "lucid dreaming" (kontroll av drømmene dine ved at du er klar over at du drømmer)
Er det noe mat som inneholder noe av dette? Orker ikke å ta masse kosttilskudd, nok med alle allergimedisinene og alt det der.

Sliter med søvnproblemer og klarer aldri å huske drømmene mine. Har ikke drømt på 3 år.
Det er ikke så ille at jeg knasker piller..
Vel, makrell har ganske mye av både omega-3 og B-vitaminer, som jo begge er kjempebra for hjernen og mental helse.
Bønner (grønnsaken, smartass) inneholder også mye av dette, men fisk generel er bra på det punktet.
I melk er det B12.. Funker det likt? Kanskje jeg skal begynne å drikke melk
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
dette vil høres teit ut, men de færreste får nok av ZMA (som står for Zink, Magnesium and Aspirin) fra det opprinnelige kostholdet, så det er ingen "grunn" til å ikke ta disse om du vil opprettholde ditt opprinnelige kosthold.

det er et ufarlig produkt, som brukes til å forhøye testosteron-nivået i kroppen hos de som har for lite zink tilskudd i maten de spiser til vanlig, noe som har blitt rapportert kan føre til mer drømmer som er seksualiserte.

ZMA er bekreftet at det fungerer når det gjelder å få bedre kvalitet på søvnen, å huske drømmene sine bedre, og da igjen våken mer uthvilt enn man vanligvis gjør.

Totalt ufarlig, det er en grunn til at det er lovlig i norge og, det selges på f.eks www.proteinfabrikken.no som kanskje er norske største helsekost-leverandør.

kjøp og prøv, det koster det et par hundrelapper.
*melk og melkeprodukter, da gjerne litt "fete" produkter, slik som Hmelk, fet yougurt etc

*sure agurker (pickles etc) og sennep

*juice (helst nypresset, kan man si fersk juice?)

*bananer (inneholder mye B6)

*popcorn

*fisk (også en del B vitaminer)

*pistasj nøtter

*iskrem

*B6 kostilskudd (er anbefalt å ta ganske høye doser av dette, sånn cirka 100mg hvis jeg husker riktig)

*sjokolade (da mener jeg mørk sjokolade med høyt kakao innhold 70%+)

dette er ting du kan spise før du legger deg, som kan hjelpe med å drømme.
jeg drev litt med lucid dreaming før og da pleide jeg og drikke melk og spise et par bananer og litt sjokolade, var også en stund jeg spiste B6. B6 får du kjøpt på de fleste helsebutikker, men der får du som oftest bare små tabletter med rundt 6mg b6 i. mener man kan kjøpe B6 kostilskudd på apoteker også, uten resept med 50mg B6 i tror jeg..

ellers er det mange andre ting du kan gjøre for å øke drømmeaktiviteten eller huske drømmene dine, slik som å alltid skrive ned drømmene dine. før en drømme dagbok. så med en gang du våkner ligg helt stille og prøv å fokuser og tenk på drømmene dine, prøv å huske dem. så tar du å skriver dem ned før du drar på skolen/jobb, hvis du ikke har tid til dette kan du også bare ta å skrive noen stikkord som kan hjelpe deg å huske hva du drømte om sånn at du kan skrive dem ned senere. pluss at det er ganske gøy å kunne gå tilbake til en dato og lese hva du drømte for noen år siden

ellers merker jeg at hvis jeg har røkt hasj så drømmer jeg en del mer i tiden etter det.

du har jo også drømmeurt da! det gjør at du gjerne drømmer litt sykere drømmer og de blir veldig klare. men det er ikke anbefalt å ta dette i mer en ihverftall en uke i strekk fordi man blir veldig sliten av det. hjerne jobber da mye mer en vanlig når du sover. drømme urt kan du bestille fra diverse nettsider, tror ikke det står i narkolista, men kan hende du ikke får det gjennom tollen.

edit: du kan jo sjekke ut ld4all.com det er hovedsaklig om lucid dreaming (bevist drømming) altså å kunne styre drømmene dine, foreks at når du drømmer så går det opp for deg at du drømmer, så kan du gjøre hva du vil, sånn som å for eks fly!
men det står også en del om hvordan du kan huske drømmene dine bedre siden det selvfølgelig er en ganske stor del av LD.
Sist endret av Buddah Luddah; 5. november 2008 kl. 17:25.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Hvis du tenker på noe du liker vil du drømme, det har iallefall funka for meg 5 min før jeg sovner.
Sitat av drittunge Vis innlegg
Sliter med søvnproblemer og klarer aldri å huske drømmene mine. Har ikke drømt på 3 år.
Vis hele sitatet...
At du ikke husker drømmer betyr ikke at du ikke drømmer. Sjansen er størst (80 til 85% sannsynlighet) for at du husker drømmer dersom du våkner under såkalt REM-søvn, da man har mest av de klassiske bisarre historiedrømmene.

Andre myter: at vi bare drømmer under REM-søvn. Vi kan drømme også under fase 1 - 4 av søvnen, men spesielt i de tidlige fasene av søvn kan disse drømmene oppleves ofte som mindre historieliknende, og mer som realistiske hallusinasjoner. Sannsynligheten dog bare 15 til 50 % for at du husker disse drømmene hvis du våkner underveis.

REM-søvn inntreffer som regel mellom 60 og 90 minutter etter at du har falt i søvn, og du har gjennomsnitlig fire til fem slike perioder i løpet av natten, hvor de siste periodene med REM-søvn er de lengste.

Kilde: "The Science of Mind and Behavior", Passer & Smith.

Dersom du absolutt vil huske drømmene dine kan du jo sette på vekkerklokken utover natta. Går du på antidepressiver kan dette minske andelen REM-søvn, men at midler skal kunne øke andelen "drømmesøvn" er ukjent for meg. Uansett vil ikke et slikt middel hjelpe deg i våkne når det er størst mulighet for å huske drømmene.
Sist endret av luni; 5. november 2008 kl. 22:03.
Nå har jeg gått hardcore og kjøpte meg en "bocca 70%" mørk sjokolade, dette blir interessant å se om så lite faktisk fungerer

Men, for å få lucid dreams så er det bare å feks tegne et kryss i handa og se på krysset hver gang du husker det. Da blir du plutselig å gjøre det i en drøm og da er krysset feks en trekant, en running eller bare masse rare farger ellernoe. Det er sjeldent det faktisk er et kryss (etter egne erfaringer).
prøvde lucid dreaming tidligere i dag og det var ganske kult ja:P
anbefaler å høre sangen motörhead-nighmare/the dreamtime mens man drømmer, det var freaky[COLOR="Red"]:P[/COLOR]
Sist endret av shitfaced dude; 6. november 2008 kl. 01:56.
Sitat av Psycedelic Vis innlegg
Hallois,

Jeg lurer på hvordan man få større drømmeaktivitet! Noen som vet om spesielle
medikamenter og andre "Godsaker" som kan gjøre nettene litt mer gøyere? Nå snakker jeg om det som er innenfor norsk lov .

Jeg har hørt at vitamin b6 gjør nettopp det, men er det sant?

Håper på noen seriøse svar her

-Psyc
Vis hele sitatet...
Sjekk ut:


NovaDreamer
Lucid Dream Induction Device

http://www.lucidity.com/images/LDKit.jpeg

http://www.lucidity.com/novadreamer.html


Jeg har ikke testet det ut selv, men regner med at det er noe slikt du i bunn og grunn virkelig leter etter. Eller hva?


" The NovaDreamer, product of over a decade of research by Stephen LaBerge, Ph.D., world-renowned authority on lucid dreaming, brings the lucid dream state within reach of everyone.

The NovaDreamer detects when you’re in REM sleep, then gives you a cue (flashing lights or sounds) to remind you to recognize you are dreaming. Cues enter your dream, becoming incorporated just like an alarm or radio will sometimes work its way into a dream. For example, NovaDreamer users have reported: “I see a beautiful pattern of gold and yellow diamonds that fills my field of vision...,” and “I'm surrounded by the popping of flash bulbs with afterimages of orange circles...,” and “I see a flash of light and press the button. No flash. I think, ‘This is great; I must be dreaming!’”

The NovaDreamer package includes the Course in Lucid Dreaming, a comprehensive training program that prepares you to recognize the NovaDreamer cue in your dreams. The exercises and techniques introduced, are essential to learning how to consistently and effectively lucid dream."
Sitat av drittunge Vis innlegg
Er det noe mat som inneholder noe av dette? Orker ikke å ta masse kosttilskudd, nok med alle allergimedisinene og alt det der.

Sliter med søvnproblemer og klarer aldri å huske drømmene mine. Har ikke drømt på 3 år.
Det er ikke så ille at jeg knasker piller..
Vis hele sitatet...
Drømme gjør man hver dag. Hjernen stopper ikke å funke når man sover, men om du husker det er noe annet
DMAE skal visst hjelpe for hyppigere og mer levende drømmer.

http://www.erowid.org/smarts/dmae/
Sist endret av Deth; 6. november 2008 kl. 09:34.
Jeg har prøvd ZMA både i perioder da jeg trente (rimelig) hardt, i perioder med mer sporadisk trening, og perioder helt uten. Effekten var uten tvil sterkest da jeg trente mye, hvis vi kan snakke om noe merkbart. Da snakker jeg om god og tung søvn, uten at det bruker å være et problem uansett i perioder med mye (men ikke for mye) trening.

Jeg ser ikke helt nytteverdien i en overdose mineraler/vitaminer hvis man faktisk ikke trenger dette. Det vil si har et godt og variert kosthold hvor slikt kommer naturlig inn i kosten.
Uten at jeg har erfaring fra det, synes jeg det høres litt søkt ut å begynne å stappe i seg piller og lignende for å begynne å drømme.

Som det har blitt nevnt av en annen bruker her, kan lucid dreaming være verdt å ta en titt på. Om du setter deg inn i dette og gjør en innsats for å få det til, vil du få kontroll over drømmene dine, og du kan få helt vanvittige opplevelser.

Edit,
beklager post. Så ikke at det var i rusforumet.
Sist endret av Java; 6. november 2008 kl. 11:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Psycedelic Vis innlegg
Hm, så det kan hende at b6 increaser drømmene dine? Kan hende det er Placebo også da..

Halalgeir; Jeg pleide å skrive ned drømmene mine etter at jeg stod opp.. Men fant ut at det var litt slitsomt å skrive det ned på div word-pad filer :S

Det var en side jeg registrerte meg på en gang, som var om temaet Lucid Drømming.. Der kunne jeg skrive ned alle drømmene mine, og hver drøm hadde sitt unike navn..

Synd at jeg glemte hva den het
Vis hele sitatet...
http://dreamviews.com/ ?
Calea Zacatechichi, også kjent som drømmeurt er noe å sjekke ut hvertfall. Har ingen personlig erfaring med det, men det ligger endel gamle tråder her om emnet (2003-2005), og hvis jeg ikke husker feil er det en del folk her som har erfaring med denne urten.

Calea zacatechichi (Aztec Dream Grass)

"..was used for magical and medicinal puposes in pre-Columbian times. It is possible that Calea zacatechichi helped Aztec magicians travel deeper into Tlàlocan, the realm of dreams."

"The Aztec name zacatechichi is translated as "bitter grass".

"Aztec dream grass grows primarily in the highlands of central Mexico (1500 to 1800 meters in altitude), in the mountain regions of Oaxaca, Veracruz and Chiapas."

"The psychoactive material is the leaves and stems, before the fruits ripen"

"The dried drug is used to prepare a tea, but the dried leaves and stems can also be smoked in a pipe or in the form of a cigarette. When used for folk medicinal purposes, e.g. to treat malaria, a total of 10g of dried herbage is made into a tea and deunk three times a day."

"The subtle psychoactive effects on humans are best described as dream-inducing. Calea also appears to promote sleep. Animal studies have demonstrated that cats quickly fall asleep when administered a dosage equivalent to that which induces dreaming in humans."

"A group of Mexican researchers headed by José Díaz conducted a double-blind experiment using a placebo and a preparation of Calea zacatechichi and registered a significant increase in the number of meaninful drams in the subjects who had ingested C. zacatechichi."

"A decotion made with a heaping tablespoon (aprox. 25g) of dried, chopped herbage, together with one atrandard joint, is regarded as an effective dosage for producing oneirogenic effects. After consuming the two, the person should lie down in a darkened room or go to bed:

"After some 30 minutes, sensations of relaxation and calmness begin. The heartbeat is precieved more consciously. The stated amount of 25g clears the thoughts and the senses""

Some subjects have reported experiencing marijuana-like effects after smokin a cigarette made with Calea. I personally cannot (yet) confirm such an effect. The only effects i have noticed are an increase of blood flow to the head, and mild sensations of being "high"

"To date no side effects have been reported"

"In Mexico, the dried herbage is occasionally found in markets or herb shops. Is is more rarely found in international specialty stores. There are no regulations concerning its use."

Kilde: Fritt sitert fra Christian Rätsch's "The Encyclopedia of Psychoactive plants" (1998)
Sist endret av DeMenT; 6. november 2008 kl. 17:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Doublepost; sorry!

Jeg fant siden jeg snakket om! Helt tilfeldig dukket det opp navnet lucidipedia, da jeg leste på wikipedia..

Til de som lurer, ta en titt her!
http://www.lucidipedia.com/

edit: 8000+ drømmer er blitt lagt inn! Skjønner dere hva jeg mener?
Sist endret av Psycedelic; 7. november 2008 kl. 18:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Calea zacatechichi, en Meksikansk urt som ga meg drømmer av den absurde og abstrakte sorten Røyk en joint med urten før du skal sove.
Jeg lurer på om det kan være noe i B6-teorien :P Jeg har spist en del fisk i det siste (tilbud på findus :P), og har hatt en del omfattende drømmer. Dessuten mener jeg også at jeg ikke husket drømmer så ofte for et par år siden.. jeg hadde en del teorier om hvorfor jeg begynte å huske drømmer bedre, men når jeg tenker meg om kan det ha noe med at jeg begynte å knaske vitaminer.

Sitat av judoka Vis innlegg
Calea zacatechichi, en Meksikansk urt som ga meg drømmer av den absurde og abstrakte sorten Røyk en joint med urten før du skal sove.
Vis hele sitatet...
I motsetning til vanlige drømmer?
Anbefaler pyridoksin. Det er B6 vitamin som man får kjøpt reseptfri på apotek(ikke på helsekostbutikker)

Jeg og mange flere har merket bedre søvn, mere drømmer, mye mindre uren hud og neglbånd blir bedre! Ta det, du vil ikke angre! =)
ZMA-X fra proteinfabrikken, brukte for treningen. Kan selv si fra egne erfaringer, drømmene blir kraftigere mer ekte. Pluss du våkner opp mer uthvilt, pluss testostoron nivået i kroppen øker for menn. Bare å søke på google for større utdypning.
Noen som har erfaring med bruk av speed og lucid dreaming?
På fredag snorta jeg en del, + masse andre greier. Har ikke sovet siden, og i natt har jeg liggi "våken" og drømt. Jeg har vært bevist på rommet jeg er i, men jeg kommer "rett" inni drømme verden hver gang jeg lukker øyene. Når jeg lukker dem kommer jeg på en fest, med mange folk jeg kjenner. Og alle folka snakker, jeg hører stemmene deres, og det virker som de snakker med hverandre også uavhengig av meg. Møtte også MANGE gamle venner på denne "lucid festen" som jeg i real life har trengt å snakke ut med, og det gikk jeg gjort nå i drømmen. Utrolig hvordan hjernen funker eh? Så uansett... midt i "drømmen" reiser jeg meg opp på "festen" og forteller alle folka at detta er bare kødd, at dere virker ekte, men alt er bare i hue mitt, og nå må jeg stikke:P Så åpner jeg øynene igjen og er tilbake på rommet mitt.
Har opplevd lignende lucid dreaming tilstander etter bruk av speed og vært våken lenge før, men denna tok kaka.
Noen andre med lignende erfaringer?

PS: Annbefaler selvsagt IKKE speed for økt drømme aktivitet, eller på noen andre måter. Bare så det er sagt!
Sist endret av flipsyde; 9. november 2008 kl. 16:29.
Zolpidem actavis, tok 3 stykk på 2 timer, har aldri drømmet så sterkt før! Husker enda endel av hva jeg drømte.
Om jeg sovner med snus, så pleier jeg å drømme sykt mye, og jeg husker mange av drømmene. Jeg veit ikke om dette bare gjelder meg da, men du kan jo prøve å sove med en posesnus eller noe
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
fikk ZMA i posten idag fra Advantage Supplements.
Lukket og forseglet, med 9$ på pakken, slapp toll.

eneste ulempen var at de la ved kvittering fra paypal i pakken, og der står det opprinnelige beløpet, så om posten faktisk hadde åpnet pakken ville jeg måttet betale toll.

-a
Jeg tok 6mg melatonin (standard til vanlig er 2-3mg) for ett par dager siden (gjør underverker mot innsovningsproblemene jeg har, så jeg har resept på det ), hadde arbeidet nattskift en del dager, så jeg måtte være sikker på at jeg sovna for å snu døgnet tilbake til formiddagsskift (noe jeg også gjorde).

Vel, det som skjedde rett etter at jeg sovna, var at jeg drømte en 2 timer lang sammenhengende og klar drøm, våknet dessverre av at jeg måtte på do :S. Etter det var del smådrømmer jeg har glemt.

Mange av Erowid rapportene på melatonin forteller også om økt drømme aktivitet og klare drømmer. http://www.erowid.org/experiences/su...elatonin.shtml

Man må uansett opp i 4-6mg før det blir noe merkbar forskjell i drømmene.

Synd Norge er ett av svært få land i Europa hvor melatonin er reseptbelagt, noe som gir skyhøye priser på apoteket. 150kr for 21 tabs i Norge og 140kr for 120 tabs i Storbritannia. Men har man først resept, kan man like godt handle trygt på nett-helsekost butikker i Storbritannia.
▼ ... over en uke senere ... ▼
ZMA !!

det funker skal jeg si deg
Sitat av Svedge Vis innlegg
Jeg tok 6mg melatonin (standard til vanlig er 2-3mg) for ett par dager siden (gjør underverker mot innsovningsproblemene jeg har, så jeg har resept på det ), hadde arbeidet nattskift en del dager, så jeg måtte være sikker på at jeg sovna for å snu døgnet tilbake til formiddagsskift (noe jeg også gjorde).

Vel, det som skjedde rett etter at jeg sovna, var at jeg drømte en 2 timer lang sammenhengende og klar drøm, våknet dessverre av at jeg måtte på do :S. Etter det var del smådrømmer jeg har glemt.

Mange av Erowid rapportene på melatonin forteller også om økt drømme aktivitet og klare drømmer. http://www.erowid.org/experiences/su...elatonin.shtml

Man må uansett opp i 4-6mg før det blir noe merkbar forskjell i drømmene.

Synd Norge er ett av svært få land i Europa hvor melatonin er reseptbelagt, noe som gir skyhøye priser på apoteket. 150kr for 21 tabs i Norge og 140kr for 120 tabs i Storbritannia. Men har man først resept, kan man like godt handle trygt på nett-helsekost butikker i Storbritannia.
Vis hele sitatet...
Man kan vel handle ting som er reseptpliktige i Norge fra EU-land så lenge det er reseptfritt der?
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
fra EØS land ja, så lenge det er til personlig bruk og ikke overstiger 3mnd'ers bruk.
http://www.kost1.no/product_info.php...products_id=33

tok en "overdose" på dette bare for å prøve,7-8 tabs, fikk hvertfall gang på drømmene. Hadde den sykeste sex drømmen ever. Du/dere har blitt advart.
Sitat av kakeflekk Vis innlegg
Man kan vel handle ting som er reseptpliktige i Norge fra EU-land så lenge det er reseptfritt der?
Vis hele sitatet...
OT: Så man kan bestille Valium og lignende til Norge hvis det er lovlig i landet man bestiller fra?
Sitat av Defqon Vis innlegg
OT: Så man kan bestille Valium og lignende til Norge hvis det er lovlig i landet man bestiller fra?
Vis hele sitatet...
Valium er på knarklisten, men om du sjekker den store tolltråden under utvalgte emner står dette ganske mye bedre spesifisert.
Sitat av Rottegift Vis innlegg
Valium er på knarklisten, men om du sjekker den store tolltråden under utvalgte emner står dette ganske mye bedre spesifisert.
Vis hele sitatet...
Sorry, my bad
Noen som vet om noen gode sider der man kan bestille melatonin fra England da, som tillater paypal?